اشرف ۳، قله سیمرغ ...


و این شاید تمثیلی باشد از «سیمرغ» رهایی و رمز و راز عبورش از وادی‌های پرخطر و بی‌شمار.





راهی که امروز به یک قلهٔ بالابلند رسیده. اشرف سوم





جایی که در ابتدای تابستان ۹۸ به‌مدت ۵روز متوالی مورد بازدید ۳۵۰نفر از برجسته‌ترین شخصیت‌های سیاسی جهان از ۴۷کشور قرار گرفت. شخصیت‌هایی که بی‌اعتبار بودن تمامی دستگاه شیطان‌سازی رژیم بر ضد مجاهدین را به تمام دنیا اعلام کردند.





آن شخصیت‌های جهانی ۵روز در جای‌جای اشرف ۳ با مجاهدین زندگی کردند و وزن تاریخی و تشکیلاتی مقاومت ایران را حضوراً تجربه کردند و سپس مشاهدات خویش را با دنیا به اشتراک گذاشتند.





نگاهی از قله اشرف ۳ به روزهایی که مجاهدین بی‌سلاح زیر شدیدترین موشک‌بارانها بودند یا روزهایی که هزارهزار اسرایشان توسط خمینی تیرباران می‌شدند و روزهایی که خون هزارهزار رزمندگانشان برای آزادی مردم و میهنشان کوه و صحرای میهن را لاله‌زار می‌کرد





و البته روزهایی که غریبانه به تیر شقاوت خائنان و اپورتونیستها به خاک می‌افتادند و پیکرشان به آتش کشیده می‌شد و روزی که بنیانگذارانشان و در صدر آنها حنیف کبیر در حالی که به‌سوی تیرک اعدام می‌رفت با اطمینان می‌گفت همین یادداشت‌های کوچکی که در دیوارهای زندان جاسازی کردیم، روزی در معرض دید خلق قرار خواهد گرفت و دیدیم که این‌طور شد.





و راستی چه کسی حتی تصور می‌کرد که آن نهال نه‌تنها نشکند، بلکه به درخت تناوری تبدیل گردد که امروز سایه‌سار گسترده‌اش بزرگ‌ترین میعادگاه رزمندگان آزادی ایران و امید خلقهای منطقه شود.





و راستی چه پرشکوه است روزی که نسل‌های آینده از فراسوی تاریخ ایران آزاد و آباد به امروز نگاه کرده و داستان پرافتخار امروز مجاهدین و مقاومت ایران را بخوانند. همانگونه که امروز ما به سخنان ۴۰سال پیش سردار شهید آزادی موسی خیابانی گوش می‌کنیم که با صلابت و قطعیتی باورنکردنی در سیاه‌ترین روزهای دیکتاتوری خمینی رو به جمعیت گفت: «و آینده... آینده مال شماست، به این نکته ایمان داشته باشید! یقین داشته باشید که آینده مال شماست، آینده مال انقلابیون است، نیروهای میرا از صحنه حذف خواهند شد


لطفا به اشتراک بگذارید: