موشکاف ۲۵شهریور- عظما به نظر میاد این دور دیگه گوشت مردار هم گیرت نیاد

موشکاف: ۹۸.۶.۲۵
?موشکاف: دوستان سلام. میگن کسی که اوضاش خرابه و یه تخته هم کم داره، اگه پاش بره روی یک حبة انگور، میگه دهنم شیرین شد. حالا داستان نظام ولایت فقیهه؛ ولی اینجا معادله یه کم پیچیده تره و احتیاج به موشکافی داره. اول به این نگاه کنید که هم تخته کم و هم اوضاع خراب رو با هم نشون میده:
تلویزیون رژیم – ۲۴شهریور
‌بله به‌سرعت می‌رویم سراغ تله تازه مذاکرات و این‌که فرانسوی ها یکسری پیشنهادهایی دادند که نمی‌دانم ترامپ می‌خواهد عکس بگیرد اونها می‌خواهند اعتبار اختصاص بدهند.
رامین مهمان‌پرست سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه: حالا رسیده به نقطه‌ای که حتی نفت را هم الآن تضمین نکردند بخرند و ما هم گفته بودیم موقعی که درآمد نفتی وارد اینس‌تکس بشود تازه برای ما معنی دارد والا مثلا با یک رقم های بیست سی میلیون دلاری و یورویی که اصلاً مشکلی حل نمی‌شود این‌که فرانسویها اعلام کردند 15میلیارد خط اعتباری خب خط اعتباری یک وام است در واقع
?موشکاف: خب گیرم یک وام هم گرفتید بالاخره می رید تو «تلة مذاکره» یا خیر؟ مگه نگفتید با حل «معادلةمذاکره» تحریم ها رفع میشه و بهار میاد و کمبوزه با خیار می‌آد؟ بذارید جواب رو از یکی از سگ و سیله‌های عظما بشنفیم:
سایت حکومتی همشهری – ۲۳شهریور
ناصر ایمانی: «فرض کنید که آمریکا به برجام بازگردد و همه تحریم ها را بردارد، چه تضمینی وجود دارد که دوباره دولت فعلی آمریکا که یک بار به سادگی برجام را پاره کرد، دوباره دستاورد مذاکره را از بین نبرد؟».
?موشکاف: خب معنی مذاکره که روشنه یعنی باید مث اون دفعة برجام، با زانوهای خونین بخزید پای میز و به قول شربت مداری، هر چه دیکته کردن، شما هم پاش انگشت بزنید. روشنه؟ خب حالا چی می گید؟
سایت حکومتی همشهری – ۲۳شهریور
محمدجواد حجتی کرمانی: « مذاکره به شرط بازگشت به برجام و رفع تحریم ها یعنی مذاکره مشروط را به عنوان جواز أکل لحم میت در موارد اضطرار آن هم با اضافه کردن شروط بیشتر انتخاب می کنم».
?موشکاف: د دد دی دی دی دی!!! اقا رو باش چه خوش خیاله. جایی که پای عظما تا خرخره رفته توی تروریسم این بابا فکر کرده میذارن گوشت مردار هم گیرش بیاد. ده شاهی بده آش به همین خیال باش، گوش بده ببین چیا برای این پای چپ گذاشتن عظما و لگد پرانی به تاسیسات نفتی نمی گن:
خبرگزاری آسوشیتدپرس – ۲۴شهریور
آسوشیتدپرس :مقامات ارشد آمریکا با استناد به ارزیابی های اطلاعاتی شامل تصاویر ماهواره ای که ادعای آنها را تایید میکند رژیم ایران مسئول حملات شنبه علیه زیرساخت های نفتی کلیدی عربستان سعودی بوده است. مقامات می گویند این عکس ها نشان میدهد تاثیرات درهمخوانی با حملاتی است که از جهت ایران می باشد تا این که از جانب یمن بوده باشد.


توئیت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا -۲۵شهریور:
دلیلی دارد که ما باور کنیم مسبب را می شناسیم و هدفگیری و مسلح کرده ایم و بستگی به نتیجه راستی آزمایی دارد اما در انتظار شنیدن حرف پادشاهی هستیم که بگویند مسبب این حمله چه کسی بوده است و با چه برنامه یی بعد از آن به پیش برویم!
توئیت مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا – ۲۴شهریور
ما از همه کشورها می خواهیم تا بطور علنی و قاطع حملات ایران را محکوم کنند.ایالات متحده با دوستان و متحدان کار می کند تا تضمین کند که بازارهای انرژی باندازه مکفی تامین هستند و ایران بخاطر این تجاوزاتش مورد حسابرسی قرار گیرد.


توئیت سناتور لیندزی گراهام – ۲۴شهریور
توئیت اول سناتور لیندزی گراهام: رژیم ایران علاقه ای به صلح ندارد آنها بدنبال تسلیحات اتمی و سلطه بر منطقه می باشند.
توییت دوم: اکنون زمان آن است که آمریکا حمله ای را علیه پالایشگاه های نفت رژیم ایران روی میز بگذارد اگر که آنها به تحریکات خود ادامه داده یا غنی سازی اتمی را افزایش دهند.
توییت سوم : رژیم ایران بد رفتاری های خود را متوقف نخواهد کرد تا این که عواقب آن واقعی تر شود مانند حمله به پالایشگاه های آنها که کمر رژیم را خواهد شکست.
?موشکاف: خب عظی به نظر میاد این دور دیگه گوشت مردار هم گیرت نیاد و مجبورید بیفتید به جون هم . خب حالا اگه دوست داری بازم لگد پرانی کن، نخواستی با زانوان خونین برو تو تلة مذاکره. اختیار با خودته. چون دوجورش یه جوره! آخرش کله پا شدنه. ببعله. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: