موشکاف ۲۶شهریور- اوضاع نظام بخصوص وضع عظما، قمر در عقرب شده

موشکاف ۹۸۰۶۲۶
?موشکاف :دوستان سلام. اوضاع نظام بخصوص وضع عظما، قمر در عقرب شده و نیاز به یک موشکافی بدخیم داره. بنده موشکاف صحنه را که نگاه می کنم یاد اون قمار بازی می افتم که از فرط افلاس کتش را به قمار گذاشته بود بلکه پول کفش و کلاهی گیرش بیاد بتونه راه بره، داستان لگد پرانی موشکی عظما به تاسیسات نفت عربستان ، یکی از این قمارهاست منتها به سبک عظما.
تلویزیون رژیم ۲۴ شهریور
وزیر خارجه کشورمون هم گفت : شکست در فشار حداکثری پمپئو را به فریب حداکثری کشونده، متهم کردن ایران به این فاجعه پایان نمیده، پذیرفتن پیشنهادهای ایرانه که به این جنگ خاتمه میده و باعث گفتگوی احتمالی میشه!!
?موشکاف: هاهاهاها. ملاحظه فرمودید؟ اول میگه من نبودم. دوم میگه برا اینکه دوباره این اتفاق نیفته به پیشنهادهای نظام گوش کنید. بقیة سگ و سیله های نظام از خود شیخ فری تا بقیه هم همینطوری بندو آب داده اند:


تلویزیون رژیم – ۲۴ شهریور
اگر ما می خواهیم در این منطقه امنیت واقعی برقرار بشه راهش این است که تجاوز آمریکاییها در این منطقه قطع بشه مداخلات تحریک امیز رژیم صهیونیستی قطع بشه والا ما شاهد ناامنی ها خواهیم بود.
?موشکاف: حالا که همة دنیا با عکس و تفصیلات میگن نظام آخوندی لگد موشکی پرونده، این مدل حرف زدن شیخ فری به پارس از پشت دیوار شباهت داره. که هم می خواد بترسونه هم خودش می ترسه جلو بیاد. حالا یه پارس دیگه از پشت دیوار را بشنوید این یکی از پاسدار ماسداری اطلاعاتی عظماس


روزنامه حکومتی فرهیختگان – ۲۵شهریور
سعدالله زارعی: تا زمانی که سعودی‌ها تمکین نکنند، روند اقدامات نظامی یمن علیه مراکز عربستان توسعه پیدا می‌کند.
?موشکاف: هاهاهاها ملاحظه می کنید این جاست که موشکافی لازم میشه، باید ببینیم درست وسط بساط جوشکاری اروپایی یا ، چرا عظما این جفتک تروریستی را پراند؟ چه مرگش شده که لگد پرانی را ترجیح داد؟ یکی از سگ و سیله ها جواب بده:
تلویزیون رژیم – ۲۳شهریور – پاسدار جلالی سرکردة پدافند غیر عامل
فرایند ما در ۹۷این بود که کشور یک آماری حدود ۴۰ میلیون نفر در شبکه‌های اجتماعی خارج پایه که عمدتاً تلگرام و اینستاگرام بود شکل گرفته بود در واقع ما آمدیم جمعیت‌مان را سازماندهی کردیم اجازه دادیم که سازماندهی بشود در اختیار کی؟ در اختیار اون کسی که داده میآید توی این شبکه شبکه را هدایت می‌کند.
?موشکاف: اوه اوه اوه. ۴۰میلیون رو علیه نظام سازماندهی کردند؟ اونم توسط اون کسی که این شبکه رو هدایت می کنه. پس این وحشتاس که باعث می شه عظما پز و قیافه های دیگه رو کنار بذاره و به لگدپرونی که جزو ذات آخونداس رو بیاره و دست به این قمار خطرناک بزنه. اما اگه فکر می کنه این طور چیزی گیرت میاد، کورخوندی، چون اونی که کابوسشو می بینی، تو راهه. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: