موشکاف۳۱ شهریور- اوضاع احوال نظام شده عینهو بازار مسگرها

موشکاف ۹۸۰۶۳۱


?موشکاف: دوستان سلام. اوضاع احوال نظام انگار از ضامن خارج شده، هرکس حرف خودش رو میزنه، کار از ارکستر بی رهبر گذشته، شده عینهو بازار مسگرها. البته از بندة موشکاف بپرسید می گم بی دلیل نیست. عظما که یه درد بی درمون نداره، که بشه یه صدا از نظام در بیاد، از یک طرف باید دود و دم اقتدار جفتک پرانی موشکی به ریزشی های نظام تزریق کنه، این شیخ پشمک را میندازه جلو:


نمایش جمعه مشهد – علم الهدی – ۲۹شهریور
مگر جنوب لبنان ایران نیست! مگر حزب‌الله ایران نیست! مگر این پهپادهایی که یمنیها فرستادند و این‌طور عربستان سعودی را به خاک سیاه نشاند مگر اینجا ایران نبود! که می‌گید از شمال آمد از جنوب نیآمد مگر شمال و جنوب فرق داره هم جنوب شما ایران است هم شمال شما ایران است


?موشکاف: از طرف دیگه از ترس اینکه ماست خور نظام را بگیرند، مجبوره هم یک غلط کردم غرا بگه که ما نبودیم، هم این غول تشن را هول داده جلو تا با شیوة هارت و پورت بگه ما نبودیم:
پاسدار سلامی – ۳۰ شهریور
و بدانید هر کاری می کنیم می گوییم. ما هم اراده عمل داریم، هم زبان گفتن، و به عهده گرفتن مسولیت اقداماتی که انجام می دهیم.
?موشکاف: ببعله اینهم یه مدل غلط کردم گویی به سبک سردار قمپز. اما هرچی که نظام این روزها میگه تحریمهای جدید بی اثرند، وسط بازار مسگرهای رژیم یه صداهای دیگه یی هم شنیده می شه:
خبرگزاری حکومتی ایرنا – ۲۹شهریور
آخوند کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه خامننه‌ای در دماوند: اشتباه بزرگ بعضی از ماها در چالش اقتصادی بزرگی که امروز کشور دچار آن است، این بود که در زمینه اقتصادی اظهار ضعف شد؛ دشمن دید اینجا جایی است که می‌شود فشار آورد و از این رو، فشار را زیاد کردند؛
?موشکاف: دددی دی دی دی. کدوم فشار، سردار قمپز ؟ مگه خود عظما نگفت این تحریمها را به فرصت تبدیل می کنیم. حالا چطور میشه یکی وسط این بازار مسگرهای نظام، ناله کنه کدوم فرصت برای نظام درست شد؟
روزنامه حکومتی آرمان – ۳۰شهریور
«به نظر می‌رسد کاخ سفید با اعمال تحریم‌های فلج کننده به دنبال آن است تا ایران را تحت شدیدترین فشار ممکن قرار داده تا بدین ترتیب با کمبودهای حاصل از تحریم‌ها، این امر به شکل‌گیری اعتراضات خیابانی منجر شده و مردم در برابر حاکمیت قرار گیرند. در چنین حالتی از دیدگاه سردمداران کاخ سفید چند احتمال متصور است یا این اعتراضات به فروپاشی از درون منجر می‌شود و یا اینکه بر اثر تشدید فشارها و مطالبات مردم، تهران مجبور خواهد بود پای میز مذاکره نشسته و به خواسته‌های طرف آمریکایی تن در دهد».
?موشکاف: ب ب بعله. دوستان معلوم شد اونچه ارکستر نظام را از کوک خارج کرده همین وحشت از شکل گیری اعتراضات خیابانی و ایستادن مردم در مقابل حاکمیته. باید بگم عظی این از خواص دوران آخره، از هر طرف شانست را انتخاب کنی و سکه را پرت کنی هوا، شیر میاد. عزت زیاد و خداحافظ

لطفا به اشتراک بگذارید: