موشکاف ۱مهر از اوضاع نظام بوی سوختگی بلند شده

موشکاف ۹۸۰۷۰۱


?موشکاف: دوستان سلام. از اوضاع نظام بوی سوختگی و پتالی چنان بلنده که عظما مجبور میشه، دو لپه به غلط کردم گویی رو بیاره.
غلط کردم اول را داد به شیخ فری قرقره کنه. ملاحظه کنید:



تلویزیون رژیم – ۳۱ شهریور
ما در این مقطع حساس و مهم تاریخی اولاً به همسایگانمان اعلام می‌کنیم ما با همه همسایگان خودمان دست رفاقت دست دوستی دست برادری را دراز می‌کنیم.
?موشکاف: خب شیخ فری بگو حالا چی شده یه دفعه قولنج دوستی و برادری با همسایگان گرفتی؟
امنیت خلیج‌فارس درون زاست امنیت تنگه هرمز و دریای عمان درون زاست، نیروهای خارجی می‌توانند برای ملت ما و منطقه ما مشکل و ناامنی را بیافریند.
?موشکاف: دددی دی دی دی! کدوم خارجی؟ همونها که سردار قمپز (پاسدار سلامی رو می‌گم) می گفت از ترس نظام خواب به چشماشون نمی‌آد؟ چه جوریه که اونا از ترس نظام خواب ندارن، اما این نظامه که عقب‌نشینی می‌کنه و این روحانیه که به غلط کردم گویی افتاده! حالا بگو با این دست دوستی دادن می خوای چکار کنی؟ منظورت چیه؟


ما طرحی را در روزهای آینده در سازمان ملل پیش روی جهانیان خواهیم گذاشت که جمهوری اسلامی ایران با همکاری کشورهای منطقه می‌تواند و اعلام می‌کند که امنیت منطقه و خلیج‌فارس و دریای عمان و تنگه هرمز را با کمک کشورهای منطقه به وجود خواهد آورد
?موشکاف: ب ب بعله. اینم یه فقره غلط کردم آبدار از جفتک پرانی به کشتی ها و تاسیسات نفتی. خب این از شیخ فری. حالا ببینیم رأس اون یکی قوه پاسدار لاریجانی چه شکری خورده:


تلویزیون رژیم – پاسدار لاریجانی در بندرعباس -۳۱شهریور
« بهانه جویی های کودکانه که نفوذ ایران برای هلال شیعه است توطئه ای ست که انرژی مسلمانان را به هدر میبرد ،
?موشکاف: ب ب بعله، حالا یکی نیست تو این نظام بپرسه چی شده عظما یه دفعه دو راس از سه قوة نظامشو با هم برای غلط کردم گویی به صحنه می فرسته؟ مگه شما نمی گید استکبار در حال فروپاشیه و متزلزله و این چیزا؟ پس از کدوم لولو ترسیدین اینقدر هول کردین؟


روزنامة حکومتی جهان صنعت – ۳۱شهریور


مهدی مطهرنیا: جنگ نفتکش‌ها، زدن منطقه سبز در بغداد، عملیات حوثی‌ها، گروگان‌گیری نفتکش‌ها، گروگان‌گیری نفتکش از جبل‌الطارق تا خلیج فارس و مسائل مربوط به پهپادها و اخیرا حمله نظامی که به آرامکو شد همه به گونه‌ای به ایران مرتبط می‌شود و بدین ترتیب رسوبات خود را در افکار عمومی به جا می‌گذارد...
?موشکاف: بعله. علت غلط کردم گویی دو راس نظام روشن شد؟ عظما دیده دم تشکیل مجمع عمومی، هوا خیلی پسه، به حول ولا افتاده که ما اصلا از بچگی صلح دوست به دنیا اومدیم. خب اگه با این افه اومدن ها فکر می کنی می‌تونی نظامو در ببری، بفرما خودتو به در و دیوار هم بزن. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: