موشکاف ۳مهر- درود به اشرف نشانهای که دو روزه نظام آخوندی رو جلو مقر ملل متحد سکه یه پول کردن

موشکاف ۹۸۰۷۰۳
?موشکاف: دوستان سلام و صد سلام به اون اشرف نشانهای با غیرتی که دو روزه نظام آخوندی را جلو مقر ملل متحد، سکة یه پول کردن و به دنیا نشون دادن صدای مردم ایران خیلی بلند تر از صدای نظام آخوندی و چوب زیر بغلهاشه. از اون طرف هم عظما که با قبول توسری ویزا و محدودیت سفر شیخ فری و مم جواد ماله کش را برای در بردن نظام به آمریکا ارسال کرده بود یک سیلی آبدار خورد که صدای شترقش تو تمام دنیا پیچید.


سایت دولت انگلستان – اول مهر۹۸
بیانیه مشترک توسط روسای کشورها و دولت فرانسه، آلمان و بریتانیا:‌ ما با قویترین بیان حملات علیه تاسیسات نفتی در خاک عربستان در ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۹ در بقیق و خریص (بروزن سهیل) را محکوم می‌کنیم و براین اساس همبستگی کامل خودمان را با پادشاهی عربستان و مردمش مورد تاکید قرار میدهیم. این برای ما روشن است که ایران مسولیت این حملات را به‌عهده دارد. هیچ توضیح معتبر دیگری وجود ندارد.
?موشکاف: ب ب بعله. این از کشیدة اول که برق از سر عظما و شیخ فری و مم جواد ماله کش پروند. اما شترق کشیدة دوم، به اندازة کشیدة اول شنیدنیه:
بیانیه ۳کشور بزرگ اروپا تصریح کرده اند:« با اشراف به اهمیت تلاشهای دستجمعی برای تضمین ثبات و امنیت منطقه یی، زمان آن رسیده که (رژیم) ایران مذاکره بر سر چارچوب درازمدت در برنامه اتمی علاوه بر مقولات مرتبط با امنیت منطقه یی شامل برنامه موشکی و سایر ابزار پرتاب آنها را آغاز نماید».
?موشکاف: عظی فکر می کرد یه جفتک موشکی می پرونه، بعد هم ماله کشها را می فرسته سازمان ملل، هم باج بگیره و هم تکذیب کنه، اما این بیانیه همچین خورد تو ملاج نظام که مثل مگس پیف پیاف شده، با کله زد تو شیشه :
شبکة حکومتی العالم، ۲مهر
بیانیه وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در رد و محکومیت بیانیه سران سه کشور اروپایی : جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت شدید و رد ادعای روسای سه کشور بریتانیا، فرانسه و آلمان تاکید می کند: این گونه اظهارات و اقدامات مخرب تنها به تشدید آتش ویرانگر جنگ یمن و احتمال فراگیرتر شدن آن منجر خواهد شد.
?موشکاف: معلومه فشار حداکثری، مخ دستگاه را هم آب لمبو کرده، حواسش نیست تو ملل متحد دکون صلح خواهی تنگة هرمز باز کردن، تو خلیج فارس و عربستان گرد و خاک کردن، کرایه‌ش خیلی زیاده. ولی دوستان این زیر و رو زدن ها، از آثار بن بست نظامه، دو سه جمله بعد می فهمه که چه شکری جویده، اینطوری ترمز دستی را کشیده:

شبکة حکومتی العالم، ۲مهر
جمهوری اسلامی مکرراً بر لزوم مشارکت کشورهای منطقه در گفتگو و تعاملات برای ایجاد سازوکارهایی جهت ارتقا صلح و امنیت در منطقه و پایان بخشیدن به بحران یمن تاکید کرده و مجدداً آمادگی خود را برای این امر اعلام می دارد.
?موشکاف: خلاصه رفقا یه نگاه به اشرف نشانها و یه نگاه به محکومیتهای جهانی، خوب نشون میده که اوضاع نظام از چه قراره! عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: