موشکاف ۵مهر : در سازمان ملل نظام سه سرباخت شد و شیخ فری دو سر طلا

موشکاف ۹۸۰۷۰۵


?موشکاف: دوستان سلام و هزاران درود به اشرف نشانها و هموطنان باغیرتی که شیخ فری و بقیه ارسالی های عظما به ملل متحد را سکة یه پول کردند. راستش رفقا اوضاع نظام را که نگاه می کنم یاد داستان « شد غلامی که آب جوی آرد» می افتم. عظی شیخ فری را فرستاد نظام را نجات بده، اما آب جوی آمد و غلام و نظام را باهم ببرد. اول همه از دستاوردهای شیخ فری و طرح هوپش بشنوید:
روزنامه حکومتی آرمان – ۳مهر
این احتمال وجود دارد که طرح پیشنهادی روحانی با واکنش مثبت کشورهای منطقه همراه نشود. چرا که وقتی در کشور روزنامه‌ای به نقل از انصارا... یمن از نابودی کامل امارات در صورت آغاز جنگ سخن می‌گوید، قبول طرح روحانی خیلی خیلی دشوار می‌شود. در واقع نمی‌شود روزنامه‌ای چنین تیتری بزند و دستگاه سیاست خارجه کشور سکوت کند، و بعد از آن کشورهای منطقه و دنیا ابتکار صلح هرمز را بپذیرد. در یک جمله می‌توان گفت شرایط به قبل از مجمع عمومی بازگشته و عملا هیچ پیشنهاد کارآمدی نه از سوی دولت آمریکا و نه از سوی دیپلمات‌های ایران مطرح نشد».
?موشکاف: این بابا از باند خود شیخ فریه. ولی از باند عظما هم چند فقره اساسی تو کاسة شیخ فری گذاشته اند که در اصل تف سر بالا شده به ریش عظما و نظام که شنیدنیه:
روزنامه حکومتی جوان – ۴ مهر
خیز اروپا برای برجام ۲ بدون اجرای برجام!


اروپاییان رسماً در حال زدن مهر «باطل شد» روی برجام هستند و البته طرح یک توافق گسترده‌تر را هم پیشنهاد می‌کنند.
ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه یک طرح پنج بندی پیشنهاد کرده که فقط دو بند آن به برجام مربوط می‌شود و سه بند دیگرش مطالباتی فرابرجامی از ایران است. آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان هم بعد از دیدار با رؤسای جمهور ایران و امریکا گفته واقع‌بینانه نیست که تحریم‌ها علیه ایران قبل از حضور این کشور در میز مذاکره رفع شود و البته همه این حرف و حدیث‌ها در شرایطی است که از تهران نیز سیگنال‌هایی غلط، هرچند غیر رسمی به سمت پایتخت‌های اروپایی و امریکا ارسال می‌شود.
?موشکاف: داره میگه، عظی و شیخ فری که عقلشون را روهم ریختند تا برن ملل متحد و یه جورایی جفتک پرانی های تروریستی را رفع و رجوع کنند تا اینجا بدجوری کور خونده اند. البته از کور خوندن هم بالاتر. چشم امید به شکاف اروپا و آمریکا داشتند اما بدجوری چرت عظما پاره شد:
روزنامه حکومتی جوان – ۴ مهر
تروئیکای اروپا متشکل از آلمان، فرانسه و انگلیس سه شنبه در بیانیه‌ای همسو با سیاست‌های امریکا علیه نظام از نظام خواستند وارد چارچوب مذاکرات طولانی‌مدت بر سر برنامه هسته‌ای، مسائل منطقه‌ای و برنامه موشکی شود. این نخستین بار است که کشور‌های اروپایی در مواضع خود به صورت رسمی همصدا با امریکا از برجام عبور کرده‌اند و از لزوم مذاکرات جدید هسته‌ای سخن می‌گویند.
?موشکاف: داره میگه مماشات پر، مذاکره پر، برجام پر، حتی در باغ سبز ۱۵میلیارد دلاری هم پر! نظام تا این جا سه سرباخت شده، یکی از اشرف نشانها یکی از طرف حسابهای خارجی ، یکی هم از سگ دعواهای داخلی.


کیهان خامنه‌ای – ۴مهر
?موشکاف: ب ب بعله. اینم از دستاورد سفر شیخ فری و هوپ هوپش تو ملل متحد: نظام سه سرباخت شد و شیخ فری دو سر طلا. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: