موشکاف ۷مهر فیگور گرفتن عظما و افه اومدنش ممکنه اومد داشته باشه

موشکاف ۹۸۰۷۰۷


?موشکاف: دوستان سلام، از قدیم می گفتن فیگور گرفتن و افه اومدن ممکنه اومد داشته باشه، ممکنه هم اومد نداشته باشه؛ ولی اگه نیومد، واویلا کارزار زاره. ب ب بعله. این را این روزا عظما از همه بهتر می فهمه. بعد از جفتک پرانی تروریستی به نفت کشها و به تاسیسات نفت عربستان، شیخ فری را فرستاد فرنگ یه دورونی بزنه، بلکه کسی تو کاسه‌ش یه چیزی بذاره ، اما حیوونکی همچین پشت دستی خورد که نگو و نپرس.

روزنامة حکومتی بهار – ۶مهر
«بیانیه مشترک سران سه کشور اروپایی بریتانیا، آلمان و فرانسه به روشنی نشان می‌دهد که شکاف برجامی میان اروپا و آمریکا رفته رفته در حال ترمیم شدن است و شاید بتوان گفت به لحظات پایانی استفاده از این اختلاف دیدگاه میان دولت ترامپ و اتحادیه اروپا در خصوص برجام نزدیک می‌شویم. اندک اندک می‌توان این فرصت دیپلماتیک را نیز به فهرست بلند فرصت‌های طلایی از دست رفته حوزه دیپلماسی در همه این سال‌ها اضافه کرد».
?موشکاف: داره میگه کار رژیم در باب مفاعله، از مذاکره به مقابله رسیده.یعنی مماشات و زیر سبیلی در کردن بعضی جفتکها و این جور چیزا را دیگه لولو برد. عظما وضع اون آقا کرمه را پیدا کرده که قدیم ترها، بچه ها از وسط سیب در می آوردند و میگفتند سیب منو خوردی حالا ابریشم بده. حالا عظمای فلک زده وسط حلقة تحریمها چه ابریشمی باید بده خود داند، ولی اگه نده شیخ فری را بیار و تحریم جدید بار کن:
روزنامه حکومتی ابتکار – ۶ مهر
این موضوع علاوه بر فروپاشی کامل و رسمی برجام، فشارهای یکجانبه علیه نظام را نیز به شدت افزایش می‌دهد‌ زیرا ممکن است اروپایی‌ها نیز در تکمیل تاکتیک فرار به جلوی خودشان تحریم‌های خود علیه نظام را اعمال کنند. یکی از اهرم‌های مهم آنها در این رابطه مکانیسم ماشه یا همان ارجاع پرونده ایران به شورای امنیت سازمان ملل است که می‌تواند منجر به بازگشت تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران شود.


?موشکاف: وای وای وای وای! ماشه! ارجاع پرونده به شورای امنیت، خب یه باره بگو مرگ و خلاص کن دیگه! ب ب بعله این جوریه که، بوقهای تبلیغاتی خو عظما هم که کارشون قمپز در کردن بوده، بادشون در رفته و از ترس دندوناشون کلید شده. ملاحظه کنید بوق اصلی عظما چه آه و ناله‌یی می‌کنه:
کیهان خامنه‌ای – ۶ مهر
بیانیه‌ ضدایرانی که اخیرا از سوی کشورهای اروپایی صادر شد، به خوبی روشن کرد که مشکل اروپایی‌ها با جمهوری اسلامی تنها فشارهای آمریکا نیست و خود اروپایی‌ها نیز نیات خصمانه‌ای علیه کشورمان دارند و در مسیر پیاده‌سازی این نیات از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنند
?موشکاف: معنی این حرفها را خود عظما خوب می فهمه، اما اینکه می خواد چه شکری بخوره خودش هم نمیدونه. کارش به جایی رسیده که روزنامة باند خودش هم نوشته بود«نظام باید راهبرد جایگزین خود را پیدا کند». همة درد بی درمون عظما همین جاست. کدوم راهبرد؟ شاخش شکسته نمی تونه با دنیا سرشاخ بشه، از اونور هم سرخم کنه مردم بپا خاسته دانند و فاتحه نظام. ب ب بعله اوضاع این جوریاست. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: