موشکاف ۸ مهر-پس لرزه های سفر فرنگ شیخ فری دل و اندرون نظام را به هم ریخته

موشکاف ۹۸۰۷۰۸


?موشکاف: دوستان سلام. قدیمیا می گفتن آدم رو به موت با یه غوره سردیش می شه و با یه مویز گرمی. اما نظام رو به موت، با یه التماس مذاکره، از هم وامیره و با رد درخواست جوش میاره و موتورش یاتاقان می سوزونه. ب ب بعله، پس لرزه های سفر فرنگ شیخ فری دل و اندرون نظام را به هم ریخته. شیخ فری تو نیویورک سیلی خورد، توی نظام‌هم هرکس میرسه تو سرش میزنه.
خبرگزاری نیروی تروریستی قدس – ۷ مهر
خبرگزاری تسنیم ارگان نیروی تروریستی قدس با اشاره به این قسمت از نطق روحانی خطاب به غربیها که اگر بیشتر می‌خواهید باید بیشتر بدهید، نوشت: « این موضع آقای روحانی البته دیدگاه جدیدی در دولت نیست، امّا کاملاً تفسیربردار و ژانوسی (دوچهره‌) است. حدود دو ماه پیش نیز آقای محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگویی با روزنامه گاردین انگلیسی سیاست «بیشتر در برابر بیشتر» را مطرح کرده بود.
?موشکاف: اوه اوه اوه، حالا که تق انشایی که عظما دست شیخ فری داده بود در اومده، سگ و سیله های عظما دارن ژانوسی بودن و دوچهرگی نظام را به حساب شیخ فری می ذارن تا عظما را در ببرن، غافل از اینکه زرنگهای اون باند هم ژانوسی بودن نظام را تو سر عظما می زنند،
روزنامة حکومتی آرمان – ۷مهر
زمانی که آقای روحانی به نیویورک رفت این واقعیت را به‌طور کامل به نمایش گذاشت که رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان در عرصه سیاست خارجی هماهنگ‌کننده و اجراکننده سیاست‌های ابلاغی خواهند بود. رئیس‌جمهور از زمان اوباما به این سو در نزد آمریکایی‌ها به‌عنوان مقام تصمیم گیرنده در ایران شناخته نمی‌شود. آنچه که برای وزن و شأن رئیس‌جمهور در ایران قائل بوده‌اند از دهه گذشته به این سو دیگر قائل نیستند.
?موشکاف: اوه اوه اوه، عجب بزن بزنیه، ولی دوستان پشت این بزن بزن و ادا و اطوارهای ژانونسی، اونجایی که هردو می خوان نون جفتک پرانی را بخورند یه چیزایی رو میشه، ملاحظه کنید نوچه های مثلا صلح دوست شیخ فری چطور حریف را از جنگ می ترسونند:
روزنامه حکومتی آرمان – ۷مهر
تا زمانی که این مناقشه حل وفصل نگردد خطر اینکه در منطقه جنگ تازه‌ای رخ داده و بحران به سمت اروپا گسترش یابد وجود دارد.
?موشکاف: این باند شیخ فریه که می خواد با دندونهای ریخته نظام حریفو بترسونه. باند عظما هم که با همة سردار قمپزهاش این کاره است.



کیهان – ۷مهر
مقامات آمریکایی (جمهوری خواه و دموکرات) در کنار مقامات تروئیکای اروپایی (انگلیس، فرانسه، آلمان) صرفاً به دنبال خالی کردن دست ایران از مولفه‌های قدرت ساز هستند. در این میان لغو تحریم‌ها و گشایش اقتصادی هیچ جایی در مذاکرات و توافق ندارد.
?موشکاف: ملاحظه فرمودید؟ هر دو روی سکة ولایت برای حفظ نظام به چیزی جز چنگ و دندان نشان دادن نمی تونن فکر کنن. منتهی نظام یه مشکل کوچیک داره، افتاده تو سرازیری و همچی که با یک جفت پرانی گرمیش می کنه و با یه تو سری، سردی. ب ب بعله، خب عظی خودت بگو این یکی علامت چیه؟ اما یه جوری بگو ریزشی‌ها پس نیفتن. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: