موشکاف ۱۲مهر عظما سرگیجه گرفته

موشکاف ۹۸۰۷۱۲
?موشکاف: سلام و صد سلام خدمت سروران خودم که شما باشین! هاهاهاها. آقا این عظمای فلک زده رو داشتین؟‌ که سگ و سیله‌های پاسداراشو جمع کرد تو بیت خودش و براشون فک زد. هاهاهاها. اومده بود دستی به سر و ریش این وامونده‌ها و سیل‌خورده‌های نظام بکشه و دلداریشون بده


خامنه‌ای در جمع سرکردگان سپاه ـ ۱۰مهر ۹۸


«خب شما فرزندان عزیز این حقیر هستید، حالا اگر کسی سؤال بکنه که شما از این بچه‌ها از این فرزندان راضی هستید، عرض خواهم کرد و خواهم گفت که راضی، صد در صد راضی هستم».


?موشکاف:
این تازه یه چشمه‌ش بود، تا بخواین به قول خودش در «مناقب» این لاشخورا و کرکسهای نظام روضه خوند و قربون صدقه‌شون رفت.
اما دوستان آیا این عظما اون قدر خرف شده که نمی‌دونه این پاسدارای جنایتکار و غارتگر چقدر مورد تنفر مردمن؟ که اینجوری از آبروی نداشتة‌ خودش داره واسشون خرج می‌کنه؟ چرا می‌دونه بهتر از همه هم می‌دونه: اما علت داره! خود عظما مقر میاد که علتش چیه. گوش کنین.
«ریزش و رویش همه جا هست البته، در سپاه هم مستثنی نیست اما غلبه با ریزشهاست یا غلبه با رویشهاست. بنده قاطعاً قضاوت می کنم که در سپاه، غلبه با رویشها بوده.». .
«کسی اعتراض نکنه که بالاخره یک ریزشهایی هم داشتیم، بله داشتیم،‌ همه جا هست، همیشه هست».
?موشکاف:‌
اوه اوه اوه! ریزش ریزش! و ما ادراک ما ریزش! درسته که بالا تا پایین رژیم ریزش هست، اما ریزش سپاه نگو و نپرس! هاهاهاها از خود اون سردار سرتشتک جعفری رئیس کل سپاه گرفت که برید و بد جوری برید و وقتی که رئیس کل اون جوری می‌بره و ریزش می‌کنه به قول معروف تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل! هاهاهاها. یادتونه! خود جعفری مقر اومد که یکی از دغدغه‌های عظما وضعیت درونی سپاهه،
حالا گوش کنید از بقیة ذکر مصیبت عظما
« به‌هیچ‌وجه نگذارید سپاه، پیرو محافظه‌کار شود. منظور پیرشدن به معنای آدمهای پیر نیست. اون هم البته بی تاثیر نیست، اما مقصود روحیه است. روحیه‌ی جوان در سپاه باید باقی بماند و می‌شود».


?موشکاف:‌ ب ب بعله. سپاه که پیر شده، پاسدارای میلیونر هم که چاق و چله شدن اون که هــــچ! اما درد عظما بیشتر از پیری سپاه روحیه باختگی‌شونه آخه خبرای بزرگ تو راهه. بعله.
«آماده‌کاری خودتون رو در مواجهه با حوادث بزرگ حفظ کنید. این یکی از خصوصیات بارز سپاه بوده
«اصلا از دشمن نترسید، هر چی هم دشمن قوی باشد، بزرگ باشد نترسید»
?موشکاف: هاهاهاها. به نظرتون منظور عظما از حوادث بزرگ چیه؟‌ جنگ خارجی؟‍!... هاهاهاها. نه بابا! عظما می‌دونه که جنگ نمیشه! چند بار تا حالا گفته که جنگ نمیشه،. هاهاهاها. معلومه که منظورش از حوادث بزرگ همون چیزاییه که تو خیابونای شهرهای ایران دیده، همونایی که ا وجود بی وجود تمام نظامشو رو تهدید میکنه. همونی که تو دی ۹۶ تجربه کرد. هاهاهاا. اسمش قیامه، و شما قیام آفریناس، از شما کانونای شورشی! دمتون گرم که حسابی نظام ولایتو بردین رو ویبره. هاهاهاهافعلا خدانگهدار. ههاهاها

لطفا به اشتراک بگذارید: