موشکاف ۲۰ مهر- این روزا عظما مردده که گام چهارم نقض برجام رو با پای چپ برداره یا با پای راست!

موشکاف ۹۸۰۷۲۰
?موشکاف: سلام دوستان! این روزا عظما مردده که گام چهارم نقض برجام یا به قول خودشون کاهش تعهدات اتمی رو با پای چپ برداره یا با پای راست! هاهاهاها. این فلک زدة مفلس هی گام برمیداره و پا پیش میذاره که یه چیزی تو کاسة گداییش بندازن اما تو کاسه اش پشه قاپ میندازه. هاهاهاها.


کمالوندی سخنگوی سازمان اتمی رژیم ـ 17مهر
کمالوندی: عملا خب میشه اگر گام بعدی برداشته بشود عملاً اون چارچوب برجام چیز زیادی ازش باقی نمی‌ماند منتهی ما این آجرها را محاسبه شده در آوردیم بیرون یعنی نگذاشتیم تا لحظه آخر اون ساختمان ریخته بشود
?موشکاف: هاهاهاها. میگه نذاشتیم ساختمونه بریزه، میدونین چرا؟‌ خب آخه وقتی بریزه رو سر و کلة خودشون خراب میشه. هاهاهاها. مشابه همینو یارو صالحی هم گفته، ملاحظه بفرمائین:


علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی – 15 مهر
رئیس سازمان انرژی اتمی با یادآوری اقدامات فنی انجام گرفته در گام های کاهش تعهدات برجام به رونمایی از زنجیره ۳۰تایی IR۶ ظرف دو یا سه هفته آینده اشاره کرد و گفت: کاهش تعهدات به لحاظ فنی نقض برجام محسوب نمی شود و امکان شرایط برگشت پذیری به قبل برجام فراهم است.
?موشکاف: هاهاها. نه به اون هارت و پورت راه اندازی زنجیرة سانتری فیوژ، نه به اینکه میگه نقض برجام نیست. هاهاها. از اون مهمتر، این یارو هم میگه ما دنده عقبو چاق کردیم، از اروپا و آمریکا به یک اشاره از نظام ولایت به سر دویدن، البته دنده عقب. هاهاهاها. حالا چرا؟ ... هاهاهاها. بخاطر یه مشت دلار!‌هاهاهاها. اما چپقشونو چاق کردن. هاهاها.


نماینده اتحادیه اروپا در جلسه کمیته اول مجمع عمومی ملل متحد
نماینده اتحادیه اروپا در جلسه کمیته اول مجمع عمومی ملل متحدگفت: «اتحادیه اروپا از اقدامات ر ژیم ایران عمیقا نگران است. ما از (رژیم) ایران مصرانه میخواهیم که این اقدامات را به حالت اول برگردانند و از هر گونه اقدام بیشتری که ریسک دشوار کردن وضعیت را دارد، خودداری کند
نماینده آلمان اروپا در جلسه کمیته اول مجمع عمومی ملل متحد
نماینده آلمان نیز گفت: «(رژیم) ایران باید با آژانس بین المللی انرژی اتمی همکاری کامل بکند. آلمان بر فراخوان خود به (رژیم) ایران مبنی بر خودداری از فعالیتهای موشک بالستیک را تأکید میکند شامل آزمایشها و پرتاب موشکهای بالستیک که در مغایرت با پیوست بیِ قطعنامه 2231 شورای امنیت ملل متحد است».
?موشکاف: هاهاهاها. عظما! حال و احوالت چطوره؟! مثل اینکه اروپایی ها هم باج به شغال نمیدن. هاهاهاها. البته مهره های خود نظام هم میگن این جنگولک بازیای نظام فایده نداره. هاهاهاها.
امیرعلی ابوالفتح کارشناس حکومتی
«اگر نظام ایران 10گام هم در نقض برجام بردارد و حتی اگر در چندقدمی دستیابی به سلاح هسته‌ای باشد، اروپا نمی‌تواند کاری انجام دهد».
?موشکاف: بعله، این امامزاده ای که عظما بهش دخیل بسته، کور میکنه که شفا نمیده. هاهاهاها. اما به نظرتون حال و روز عظما چطوریه؟ از خود نظام بشنوین، هاهاها.


روزنامه حکومتی دیپلماسی ایرانی – 18 مهر


« ایران دوباره در قفس افتاده است. اتکای فزاینده تهران بر نیروهای نیابتی و موشک هایش به عنوان یک راهبرد بازدارنده، به این دلیل است که توانمندی های کشور ضعیف شده و هیچ چشم اندازی برای بهبود آنها زیر بار تحریم های فزاینده ای که ایران را فقیرتر می کند، وجود ندارد.
?موشکاف: هاهاهاها. بعله، نظام ولایت و از اون مهمتر خود عظما افتاده تو قفس. هاهاهاها. بخاطر تحریما، آب و دون هم که بهش نمی رسه، همین روزاس که دار فانی رو وداع کنه. هاهاهاها. عزت زیاد. هاهاهاها.

لطفا به اشتراک بگذارید: