موشکاف ۲۱ مهر- عظما، این روضه خون دوزاری میخواد با دجالیت و سو استفاده از اربعین عراقو قورت بده!

موشکاف ۹۸۰۷۲۱
?موشکاف:‌ سلام! به به!‌ دوستان موشکاف و موشکافی همه جمعن. . خمینی دجالو که یادتونه؟ یارو رویای بلعیدن عراقو داشت، اما رویاشو به گور برد، هاهاهاها. حالا عظما، این روْضه خون دوزاری میخواد با دجالیت و سو استفاده از اربعین عراقو قورت بده! ، هاهاها. زهی خیال باطل! هاهاهاها.


تلویزیون رژیم ـ ۱۷مهر
«سردار اشتری در ستاد ویژه اربعین و در بازدید از پایانة‌ مرزی مهران از امنیت صد در صدی مرزهای کشور برای تردد زوار گفت:‌تمهیدات لازم برای تردد زوار در داخل و خارج مرزهای کشورمان اندیشیده شده.
اشتری: بحمدالله آمادگیهای لازم هست، با طرف عراقی هم صحبتهایی شده که اون طرف هم این آمادگیها رو به همین اندازه داشته باشن».
?موشکاف:‌ هاهاهاها. یارو طوری فک میزنه که انگار عراقو بلعیدن و تموم شده! هاهاهاها. شتر در خواب بیند پنبه دانه! گهی لف لف خورد گه دانه دانه. هاهاهاها. این یکی پاسدارو تماشا کنین که روز روشن داره لشکرکشی به عراقو با نیروی تروریستی قدس و سایر سگ و سیله‌های نظام خیلی راحت اعلام می‌کنه!


روزنامة حکومتی مردم سالاری – ۲۰مهر
کلام: سخنگوی سپاه پاسداران گفت: نیروی قدس سپاه، نیروهای انتظامی عراق و حشدالشعبی؛ حافظ امنیت زائران در خاک عراق هستند.
رمضان شریف در ارتباط تلفنی با رادیو اربعین با اشاره به خدمات و اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی اظهار کرد: سپاه در چند موضوع به صورت مشخص فعالیت می‌کند؛ در بخش‌های زیرساختی قرارگاه سازندگی خاتم با توجه به توافقی که با استاندارن و مسئولان محلی دارد، مسیرها و معابر و پارکینگ‌ها و کارهای زیرساختی در حوزه راه و ترابری را در سه استانی که در مسیر تردد زوار هستند، انجام می‌دهد.
?موشکاف: د د دی دی دی! چطوریه که سپاه تو عراق کارای زیرساختی و پارکینگ و هزار کوفت و زهر مار میسازه، اما برای سیلزده ها و زلزله زده‌ها روضة ندارم ندارم می‌خونه ها؟‌چطوریه داستان؟! هاهاهاها. میخوای بدونین چرا؟ از خود عظما بشنویم. هاهاهاها. ببینین به پاسداراش چی میگه؟ هاهاهاها.
جلسه خامنه ای با پاسداران نظام – ۱۰ مهر


این نگاه وسیع جغرافیای مقاومت را از دست ندهید؛ این نگاه فرامرزی را از دست ندهید. قناعت نکنیم به منطقه‌ی خودمان. این نگاه وسیع فرامرزی، این امتداد عمق راهبردی گاهی اوقات از واجب‌ترین واجبات کشور هم لازم‌تر است که مورد توجّه قرار بگیرد که خیلی‌ها متوجّه به این نیستند، خیلی‌ها توجّه به این ندارند. حالا بعضی‌ها هم توجّه دارند و به نفع دشمن حرف میزنند -[مثلاً میگویند] «نه غزّه، نه لبنان»-
?موشکاف: هاهاها. خب دیگه وقتی نظام ولایت، پا به گور و لرزون باشه، واسه حفظ تعادلش نیاز داره که بیشتر روی دو تا چوب زیربغلش تکیه کنه. هاهاها. یکی از اون چوب زیر بغلا، تروریسم و صدور ارتجاعه. هاهاهاها. اما کور خونده بقول جوونای عراقی، نظام ولایت گمشو گمشو!‌ هاهاهاها. به زبون سلیس فارسی هم گورتو گم کن! عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: