موشکاف ۲۳مهر- شیخ فری چارتا مثلا خبرنگار دور خودش جمع کرده و شروع کرده به امید درمانی

موشکاف ۹۸۰۷۲۳
?موشکاف: سلام! از قدیم گفتن هیچ ماست بندی نمیگه ماستم ترشه!‌هاهاهاها. حالا داستان شیخ فریه که چارتا مثلا خبرنگار دور خودش جمع کرده و شروع کرده به امید درمانی!‌هاهاهاها.
ما یک شرایط بسیار سخت و تاریخی اقتصادی و سیاسی و امنیتی را پشت سر گذاشتیم.
از اردیبهشت سال ۹۸ شاخص های ما مسیر و حرکت درستی را طی می‌کند. یعنی تورم نقطه به نقطه ما از 52 درصد امروز رسیده به ۳۴ درصد.
در زمینه صادرات و واردات ما شرایط مناسبی داریم، مناسب تر از سال گذشته،
همه آمارها و ارقام ها و شاخص های اقتصادی به ما می‌گوید که ما در مسیر آرامش اقتصادی در حال حرکت هستیم، .
?موشکاف:‌ هاهاهاها. اینا تازه بخشی از معجزه های اقتصادی نظامه! صادرات نفت از ۲میلیون شده ۳ میلیون بشکه! تحریما برداشته شده که هیچ، نظام ولایته که طاقچه بالا میذاره! تازه! قراره به بانک جهانی هم وام بدن. هاهاهاهاها. آره جون عظما!‌هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین که خود روزنامه های نظام سر نمایشنامة شیخ فری چی گفتن، تازه قبل از اینکه تشکیل بشه. هاهاها.
روزنامة حکومتی آرمان – ۲۲ مهر
امروز رئیس‌جمهور روبه‌روی خبرنگاران خواهد نشست تا پاسخگوی سؤالات آن‌ها باشد. گمان می‌کنم این نشست خبری نیز با نشست‌های مطبوعاتی که از ۲۹اردیبهشت ۹۶تا امروز برگزار شده تفاوت چندانی نخواهد داشت... در اغلب نشست‌های خبری مبهم سخن گفتن، کنایه‌های دو پهلو و عدم پاسخگویی کامل به برخی سؤالات را شاهد بوده‌ایم و به احتمال زیاد امروز نیز شاهد خواهیم بود. برای نمونه احتمالا رئیس‌جمهور ... موضوع رشد و توسعه اقتصادی را نیز اینگونه پاسخ می‌دهند که مشکلاتی وجود دارد اما پیشرفت‌هایی جدی حاصل شده و ما به تلاشمان ادامه می‌دهیم.
نمی‌توان با پاسخ‌های کلی و تصریح آنکه «خوب، خوب است» و «بد، بد است» از اظهار نظر درخصوص مشکلات اساسی کشور و عاملان اصلی مشکلات سخن نگفت


?موشکاف: هاهاهاها. آش شیخ فری اونقدر شوره که صدای هم باندی های خودش رو هم دراومده. هاهاهاها. اما بدبخت خب چاره ای نداره! اونم باید مثل عظما با سیلی صورتشو سرخ نگه داره هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین خود عظما به پاسدارای نظامش چی میگه. هاهاهاها.


-خامنه ای -دانشگاه سپاه-کامل
خامنه‌ای در باصطلاح دانشگاه پاسداران ـ ۲۱مهر


در زمینه‌ی بیداری و آماده‌به‌کاری. غفلت مطلقاً مورد قبول نیست، بایستی دائم بیدار بود، دائم بایستی هوشیار بود؛ اگر شما در سنگر خوابت برد، معنایش این نیست که سنگر مقابل شما هم خوابش برده، او ممکن است بیدار باشد؛ باید همواره در سنگر بیدار و آماده‌به‌کار بود.


?موشکاف:‌ هاهاهاها. پلیس به یارو گفت ایست! بی حرکت! یارو مافنگیه که خمار خمار بود گفت داداش!‌کو حرکت؟! هاهاهاها. حالا داستان پاسدارای نظامه! اما به نظرتون این پاسدارا چه مرگشونه که عظما اینطوری جلز و ولز می‌کنه؟ ؟ هاهاها.


«ترفند دشمن را بشناسند. اوّلین آماج تهاجم دشمن عبارت است از فکر شما، از ذهن شما، از آنچه حاکم بر اندیشه‌ی شما است؛ این اوّلین آماج دشمن است. با انواع حیله‌ها سعی میکند این تفکّر را تغییر بدهد؛ وقتی فکر عوض شد، به طور طبیعی عمل عوض خواهد شد. نگذارید فکرها را عوض کنند، نگذارید انگیزه‌ها را ضعیف کنند؛ نگذارید قدرت درونی ایمان و همّت عالی شما را دشمن با ترفندهای خودش از بین ببرد».
?موشکاف: دوستان حالا روشن شدین که درد عظما چیه؟ ریزش و فرار پاسدارا! می‌گن وقتی کشتی در حال غرق شدنه، اولین موجوداتی که در میرن موشای کشتی ان یعنی همین پاسدارا. هاهاهاها. بعله! فعلا عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: