موشکاف ۲۴مهر- یارو شیخ فری بعد ۲۰ ماه مثلا نشست مطبوعاتی گذاشت

موشکاف ۹۸۰۷۲۴
?موشکاف:‌ سلام! یارو شیخ فری بعد ۲۰ ماه مثلا نشست مطبوعاتی گذاشت و خودشو مضحکة‌ خاص و عام کرد. هاهاهاها. اصلا معلوم نیست یارو با خودش چند چنده، آخه مگه مجبوری؟ هاهاها. البته که مجبوره، از سر ناچاریه!
روزنامة حکومتی رسالت – ۲۳مهر
رسالت: نه سؤالات چنگی به دل می زند نه جواب های روحانی .گویی در این ۲۰ماهی که از آخرین نشست خبری رئیس جمهور گذشته دل و دماغی برای داغ شدن فضای رسانه ای وجود ندارد. وقت جلسه تمام می شود و بسیاری از سؤالات خبرنگاران از جمله سؤال ما بی پاسخ می ماند ».
?موشکاف: د د دی دی دی. پ نه پ! میخواستی چنگی هم به دل بزنه؟ ‌هاهاهاها. حالا این رسالت که سرش تو آخور عظماس به کنار! هم آخوری های خود شیخ فری هم بهش جفتک زدن. هاهاهاها.


روزنامة حکومتی آفتاب یزد – ۲۳مهر
«این مصاحبه‌های تشریفاتی که خبرنگاران تعیین می‌شوند و سوالات مشخص دارند خیلی افکار عمومی را در این شرایط اقناع نمی کند، چون مردم تمام دغدغه‌شان آن چیزی است که به عینه در سیاست و بر سر سفره‌شان در حوزه اقتصاد می‌بینند».


?موشکاف: هاهاهاها. شیخ فری خوردی؟ هسته اشو تف کن!‌هاهاهاها. میگه نمایشنامه ات در حد رو حوضی ام نیست. هاهاهاها. البته تو این نمایشنامه یه فقره غلط کردم گویی تقدیم عظما کرد. شاید اقلا عظما به این نمایش جام بلورین که نه! جام پشمین بده. هاهاها
علی رغم اینکه برخی تفسیر و تحلیل هایی راجع به صحبت های من کردند من بحثم این نبود که فلان نهاد خوب عمل می کند یا نمی کند همه نهادها برای ما محترم هستند ».
?موشکاف: وا واوای وای وای وای یادتون هست که! یارو همین چند روز پیش مرز سرخ نظامو رد کرد و از مجاهدین اسم برد، بعد مثل مور و ملخ ریختن رو سر و ریشش، بخاطر همینه که الان به غلط کردم گویی افتاده. هاهاها.
اما شیخ فری تو این نشست خبری یه جا هم یه ناپرهیزی کرد، از مذاکره با امریکا حرف زد
من به سران کشورهای اروپایی به صراحت گفتم هر زمان من اطمینان پیدا کنم که منافع ملت ایران در یک جمعی در یک اجلاسی در یک جلسه ای تامین بشود و بار فشار از روی مردم
?موشکاف:‌ د بیا ! یارو باش ، تو یه بار با شکست برجام قربونی شدی! هاهاهاها. چرا روغن ریخته رو نذر امامزاده می کنی؟ گاو و گوسفند و حتی شتر رو فقط یه بار میشه قربونی کرد. حالا خنده‌دار تر از روحانی ظریفه که واسه این که تو این قربونی‌بازار، روحانی قربونی بشه و اون بی‌نصیب بمونه، هول هولکی دویده وسط که منم می‌خوام قربونی بشم هاهاهاها. صبر کن بابا زمخت ! زیاد جوش نزن، اگه خیلی عجله داری، کانونای شورشی خدمت میرسن، هاهاهاها. درست میگم بچه ها؟ ایول دارین همتون دوستان عزت زیاد!

لطفا به اشتراک بگذارید: