موشکاف ۲۶مهر- شیخ فری همیشه نیش و زبونش بازه اما گاهی اوقات هم لالمونی میگیره

موشکاف ۹۸۰۷۲۶
?موشکاف:‌ سلام! سلام به دوستان خوب و بچه‌های شیر خودم! میگم یارو شیخ فری همیشه نیش و زبونش بازه اما گاهی اوقات هم لالمونی میگیره. از جملة این موارد سر گام چهارم نقض برجامه که خبرنگار ازش . هاهاهاها. سه گام با پای چپ ورداشتن اما سر گام چهارم داره دست و دلشون می‌لرزه شد. هاهاهاها. حالا چرا؟ ملاحظه بفرمایین:


سران کشورهای فرانسه و آلمان در بیانیه ای ... خواستار پایبندی تهران به تمام تعهداتش در ذیل توافق بین المللی (برجام) شدند.
این دو رهبر اروپایی همچنین نگرانی خود را از افزایش تنش ها در منطقه خلیج فارس به دنبال حمله به زیرساخت های سعودی و علیه آزادی کشتیرانی در تنگه هرمز اعلام کردند.


?موشکاف: هاهاهاها. البته این اولین بار نیست که به شیخ فری اخطار میدن، یه بار هم وقتی رفته بود نیویورک واس خط و نشون کشیدن که اگه بخوای بازی گام به گام با ما بکنی، ما یهو از برجام خارج می‌شیم . اون وقت سر و کارش با کرام الکاتبینه هاهاها. یادتونه که! گاردین فاش کرد. هاهاهاها. در نتیجه شیخ فری که قبلاً تهدید می‌کرد آی از برجام خارج می‌شیم، حالا میگه اصلاً سر برجام دعوا نیست!


آخوند روحانی ۲۴ مهر
ببینید تمام دعواهای سیاسی کلان ما داریم سر چه هست یکی می‌گوید آن کار خیلی خوب بود یکی می‌گوید آن کار خیلی بد بود، یکی می گوید نمی دانم برجام خیلی خوب بود یکی می‌گوید نه برجام هیچی خوب نبود. یکی میگوید همه آن فایده بود یکی می‌گوید همه آن ضرر بود. دعوا سر برجام اصلاً نیست ،برجام که دعوا ندارد. دعوای چیز بزرگتر هست. دعوا مسئله بالاتری هست.


?موشکاف: هاهاهاها. بعله، سر برجام دعوا نیست، یعنی این که عظما از اول تا آخر سر برجام بوده و آخرش هم خودش امضا کرده، بنابراین سگ و سیله های عظما بیخودی عو عو می کنن. چون خود عظما با اون جسم ناقصش پای قضیه رو امضا کرده. هاهاهاها.حتالا ببینین ماله کش عظما همین قضیه رو چه جوری میگه. هاهاهاها.



جواد ظریف – 23 مهر
شما میگید برجام یک جسد است خیلی خب این جسد را خاکش کنید شش تا قطعنامه شورای امنیت را داشته باشید آقای ترامپ هم برایتان جشن می‌گیرد هیچ مشکلی ندارد
من یک جا نگفتم امضا کری سند است گفتم شما از بنده امضا خواستید من امضا آوردم به من گفتند اول باید آقای اوباما امضا کند تحریم‌ها را برداشته تا شما اقدامات‌تان را انجام بدهید دستور من این بوده که باید امضا بگیرید من امضا گرفتم نقل نکنید، دستور من این نبوده که دختر اوباما را گروگان بگیرم که اجرا بکند


?موشکاف: هاهاهاها. چی شده که اینطوری طاقتش طاق شده؟‌! هاهاهاها. اون لبخندای از روی بالکن چی شد پس؟ خشکید؟ هاهاهاها. بعله، هر کس دیگه هم جای این بدبخت بود همینطوری میشد. هاهاهاها . آخه اوضاع نظام درامه. هاهاهاها. بدبختیاشون که یکی دو تا نیست. روحانی گفت که دعوا سر چیزای بزرگتره! ببینیم معنی این چیزای بزرگتر چیه؟ هاهاهاها.
آخوند روحانی ۲۴ مهر
حتی اگر توی این مسائل استراتژیک سالها ما بحث کردیم به نتیجه نرسیدیم اگر نرسیدیم باید برویم همه پرسی از مردم بپرسیم راهش این است ما راه دیگری نداریم ما که نمی‌توانیم همش دعوا کنیم با هم که تا چند سال چهل سال است داریم با هم بحث می کنیم راه را باید انتخاب کنیم این راه هرکدام هست این است یا آن است به این صورت است و آن صورت است
?موشکاف: هاهاهاها. باز نمایش انتخابات نزدیک شد و شیخ فری واسه عظما دم درآورد!. هاهاهاها. اما آن سبوی انتخابات بشکست و آن پیمانه نمایش ریخت! هاهاهاها. شیخ فری! دیگه حنای این جور شارلاتان بازیا رنگی نداره. هاهاها. مگه نشنیدی تو دی ماه 96، ملت چه شعاری می‌دادن «اصلاح طلب! اصول گرا! دیگه تمومه ماجرا! یادت اومد؟ هاهاها. عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: