موشکاف ۲۹مهر- این روزا تو نظام ولایت روضة اف ای تی اف گریه کن داره ها!

موشکاف ۹۸۰۷۲۹
?موشکاف: سلام! این روزا تو نظام ولایت روضة اف ای تی اف گریه کن داره ها! هم این باندیا زار می زنن و هم اون باندیا!‌هاهاهاها. آخه دو ساله که دارن میزنن تو سر و کلة هم، اف ای تی اف هم مث شمشیر بالا سر هر جفتشونه. هاهاهاها. البته نباید انتظار داشت، به قول شیخ فری، این نظام ۴۱ ساله که به جواب روشن و واضحی نرسیده، این دو سال که چیزی نیست. هاهاهاها.
تلویزیون رژیم ـ ۲۶مهر ۹۸
گروه ویژه اقدام مالی در تازه‌ترین نشست خود در پاریس هشدار داده اگر این لوایح تا مدت تعیین شده تصویب نشود اقدامات مقابله‌ای علیه ایران مجدداً اعمال خواهد شد.
این در حالیست که دیوید لوئیس دبیر اجرایی اف.ای.تی.اف سال گذشته همزمان با اجلاس شش روزه این سازمان در پاریس اذعان کرد هیچ تضمینی وجود ندارد که ایران با اجرای خواسته‌های این گروه از لیست سیاه آن خارج شود.
?موشکاف: هاهاهاها. استخون لای زخم که میگن همینه ها. هاهاهاها. آخه این ببچاره ها چه خاکی تو سرشون کنن؟‌ تصویب کنن، جیغ یه سری درمیاد، نکنن، جیغ یه سری دیگه. هاهاها. ملاحظه بفرمایین کیهان عظما، یه مورد از این بدبختیا رو گفته.
کیهان خامنه‌ای -۲۸مهر
«اجرای الزامات FATF مبادلات مالی خارجی و داخلی ایران را برای طرف‌های غربی شفاف می‌کند و به گفته منتقدان دست (نظام) را برای مقابله و دور زدن تحریم‌های آمریکا می‌بندد».
?موشکاف: هاهاهاها. تازه این یکی از نتایج اف ای تی افه. هاههاها. همین کیهان با یه سیخ درست و حسابی به شیخ فری که سنگ اف ای تی افو به سینه میزنه، با اون یارو مقایسه اش کرد که رفت خونه دید بوی گاز میاد،گفت بچه ها مواظب باشین! کسی کبریت روشن نکنه، من خودم فندک دارم!‌هاهاهاها. حالا جالب این جاست همین کیهان عظما هم نمی گه بالاخره نظام در گل مانده چیکار باید بکنه. علتش اینه که دو سر باخته هاهاهاها. ببنین:
جلیل‌وند - کارشناسان سیاسی رژیم
« نظام، چه بخواهد این لوایح را تصویب کند یا از تصویب آنها سرباز زند، یک بازی دو سر برد را برای آمریکایی ها رقم زده است. …اگر این لوایح تصویب نشود یقیناً نظام به فهرست سیاه FATF باز خواهد گشت و عملاً تحریم های پولی و بانکی آمریکا دوچندان خواهد شد. اما اگر این دو لایحه تصویب شود و وارد لیست سیاه FATF نشود تمام مناسبات و تراکنش های مالی و بانکی زیر نظر این گروه اقدام مالی و نهایتاً وزارت خزانه داری آمریکا خواهد رفت. در این صورت یقینا آدرس های دقیقی به کاخ سفید برای برنامه ریزی تحریم‌های جدید و اثرگذار خواهد داد. پس هیچ تفاوتی وجود ندارد که ایران بخواهد پالرمو و CFT را تصویب کند یا نکند».
?موشکاف:‌ بندة موشکاف از اینورش میگم. باخت باخت واسه نظام ولایت. هاهاهاها. وضعیت عظما مثل یاروئه که رو ارة دونه درشت نشسته بود، مونده بود کدوم وری بره؟‌هاهاها. جلو بره یا عقب؟ چون فرقی براش نمی کرد دو جورش یه جور بود. هاهاهاها. توصیة‌ شما چیه؟‌ هاهاهاها. عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: