موشکاف۱آبان- عظما میخواست با گامهای نقض برجام اروپا رو خفت کنه اما اشتباه محاسبه داشت

موشکاف ۹۸۰۸۰۱
موشکاف: سلام! دله دزده یکیو تو کوچه بن بست از پشت گرفت و خواست خفتش کنه!‌هاهاهاها گفت تا ۳ میشمرم هر چی داری بده! یک! ... دو!... یارو برگشت، دله دزده دید با یکی مرسی هیکل طرفه، هاهاها. گفت ۲ و ۲۵، ۲ و نیم! ۲ و هفتاد و پنج!... ۲ و ۸۰..... هاهاهاه. خلاصه به ۳ نرسید، گذاشت در رفت. هاهاهاها. حالا داستان نظام ولایته که میخواستن با گامهای نقض برجام اروپا رو خفت کنن اما اشتباه محاسبه داشتن، اونم تو کوچة بن بست. هاهاهاها.
روزنامة حکومتی آرمان - ۳۰مهر
«ایران در آستانه برداشتن گام چهارم قرار دارد و کشورهای اروپایی مدام با تهدید از ایران می‌خواهند تا از چنین اقدامی بپرهیزد. در شرایطی که نه اروپا قادر به عمل به تعهداتش است و نه طرح قابل قبولی از سوی کشورهای عضو برجام ارائه می‌شود، ایران عملا در بن‌بست قرار گرفته»....« فرصت دادن به اروپا هیچ‌دردی را درمان نمی‌کند و ۱۰گام هم اگر برداریم تفاوتی ایجاد نخواهد شد».
موشکاف: هاهاهاها. به نظرم بن بست نظام از این راه میگذره که برن از عظما فتوا بگیرن که هر گام رو با کدوم پا بردارن؟ هاهاهاها. با پای چپ یا پای راست؟! هاهاهاها. بلکه از بن بست بکشن بیرون. هاهاها. اما از بندة موشکاف بشنوین که بدو رو هم برن دردی از عظما دوا نمیشه. هاهاهاها.


فریدون مجلسی- دیپلمات اسبق نظام- ۲۸مهر
« مجمع تشخیص مصلحت نظام، نه می‌خواهد مسئولیت تبعات رد کردن این لایحه را بر عهده بگیرد و نه مایل است که با تایید آن، کمکی به دولت برای ایجاد بستر لازم به منظور پیگیری مناسبات پولی و بانکی با کشورها بکند تا مبادا حساسیتی میان مجمع با برخی طیف های قدرت صوت نگیرد.
در کنار آن اکنون نوعی لجاجت سیاسی، جناحی و حزبی در میان دولت و برخی اعضای دولت در سایه و مخالفان برجام، FATF، اینستکس، مذاکره با غرب و غیره عملاً این شرایط استیصال سیاسی را در داخل به وجود آورده است».
موشکاف:‌هاهاهاها. اون یکی گفته بود «بن بست سیاسی» این یکی میگه «استیصال سیاسی»، این وسط شیخ فری و ظریف دلشونو خوش کردن که راه بازه. هاهاهاها. شیخ فری میگه «مسیر بسته نیست» ظریف هم میگه « هنوز تصمیم گرفته نشده» هاهاهاها. حالا واسه چی؟ بخاطر اینکه از تهدیدا میترسن. هاهاهاها.


‌روزنامه حکومتی همدلی – ۲۹مهر
« طبق گزارش اخیر روزنامه گاردین، اتحادیه اروپا به صورت خصوصی به ایران هشدار داده است که در صورت عملی شدن تهدید تهران در کاهش تعهدات برجامی، این اتحادیه در ماه نوامبر و همزمان با اجرایی شدن گام چهارم در کاهش تعهدات برجامی از توافق هسته‌ای خارج خواهد شد».
?موشکاف: هاهاهاها. بعله! یادتونه عظما گفته بود سیاست کاهش گام به گام تعهداتو تا رسیدن به نتیجة مطلوب ادامه بدن؟هاهاها. عظما! حالا تو چه وضعی؟! یه شعری گفتی که تو قافیه اش موندی! هاهاها. به نظرتون حالا که قافیه تنگ اومده، این عظما چه جفنگی میخواد بگه؟‌هاهاهاها. بالاخره گام چهارمو با پای چپ ور میداره یا راست؟میگم عضی بنظرم جف پا برو توقبر هاهاهاها. عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: