موشکاف ۳آبان- زمین که سفت بشه گاوا به هم شاخ میزنن

موشکاف ۹۸۰۸۰۳
?موشکاف: سلام! از قدیم گفتن زمین که سفت بشه گاوا به هم شاخ میزنن. هاهاهاها. حالا داستان باندای نظام ولایته هاهاهاها. این بار هم سر حرفای یارو جهانگیری و بعدش هم حرفهای روحانی با هم سرشاخ شدن. هاهاهاها. بیا و ببین! هاهاهاها.


سایت حکومتی انتخاب – ۳۰مهر
معاون اول رییس جمهور با اشاره به ارایه لایحه شفافیت از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی و تاکید به ضرورت ایجاد اتاق شیشه ای برای تصمیم گیران کشور،‌ گفت: خوب است مردم در جریان همه امور از جمله مذاکرات درون دولت،‌ مجلس،‌ شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار گیرند و مطلع شوند. با توجه به تصویب لوایح FATF و CFT در جلسه سران سه قوه و تایید مقام معظم رهبری، مجمع تشخیص مصلحت نظام هر چه سریعتر این لوایح را تصویب کند.


?موشکاف: هاهاهاها. بعله، بعد از جهانگیری، خود شیخ فری و واعظی رئیس دفترش و یارو ربیعی سخنگوی شیخ فری هم پی قضیه رو گرفتن. هاهاهاها. اما این تک یه پاتکی هم داشت، هاهاهاها. دلواپسان نظام هم هر چی تونستن بارشون کردن. هاهاهاها.


روزنامة حکومتی فرهیختگان - ۲ آبان
«دنیای وارونه»
‌ «اظهارنظر جهانگیری درباره FATF خلاف واقع بود مثل تحلیل او درباره برجام خبر معاون اول درباره ارز ۴۲۰۰ تومانی و کاندیداتوری در انتخابات ۹۶
اگر روزی کسی بخواهد دولت‌های یازدهم و دوازدهم را بررسی کند حتما باید پرونده ویژه‌ای برای اسحاق جهانگیری در نظر بگیرد، کسی که... در بسیاری از مواقع میان جریان‌های متناقضی حضور داشته که باعث شده او بیشتر از آنکه به‌عنوان یک بازیگر موثر سیاسی شناخته شود، به‌عنوان چهره‌ای با حرف‌ها و مواضع متناقض شناخته شده است».
?موشکاف:‌ هاهاهاها. داره میگه یارو جهانگیری پینوکیوی نظامه، آخه مگه تو این نظام مگه یکی پیدا می‌شه که یه رودة‌ راست تو شیکمش باشه؟!. هاهاهاها. تازه پینوکیو هم آخرش آدم شد ولی اینا آدم بشو نیستن. هاهاهاها. از این گذشته، دست خالی باندای نظام اونا رو به این وضعیت انداخته، آخه بدجوری تو مخمصه گیر کردن.
یاسر جبراییلی معاون پاسدار محسن رضایی در مجمع تشخیص ـ اول آبان ۹۸
«یک مقام ارشد اجرایی اومدن گفتن لوایح FATF به تائید مقام معظم رهبری رسیده که این ادعا، خلاف واقع بود و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام هم این ادعا را تکذیب کرد و روابط عمومی این مجمع هم در این باره اطلاعیه داد و این ادعا رو که این لوایح به تایید رهبر انقلاب رسیده که این رفتار ها نشان دهنده فقدان ظرفیت کشورداری در ماست که چنین نسبت خلاف واقع را به مقام معظم رهبری بدهیم».
?موشکاف:‌ هاهاهاها. بعد ۷ سال که یارو شیخ فری رئیس جمهور نظام و جهانگیری هم معاونشه، تازه به فقدان ظرفیت کشور داری رسیدن! هاهاهاها. اما خود شیخ فری بهتر از همه گفته بود که اصل داستان بن بست ۴۱ سالة نظامه. هاهاهاهاها. اما به نظرتون فرقی واسه نظام میکنه؟‌هاهاهاها.



ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون قضائی مجلس – ۳۰مهر
ابوترابی با اشاره به فرصت چهار ماهه FATF به ایران گفت: این اقدام تنها تیر مشقی محسوب می‌شود، چرا که ما اکنون تحت تحریم‌های سنگین قرار داریم و امکان ندارد که وضعیت از این بدتر شود.
?موشکاف: هاهاهاها. بعله، بالاتر از سیاهی آخوندی رنگی نیست اما یارو اشتب زده، وضعیت نظام بعله که از این بد تر هم میشه، آخه طرف حسابشون بچه های قیام و کانونای شورشی‌ان. هاهاهاها. عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: