موشکاف ۵آبان- این روزها حقیقتا آتیش افتاده به جون عظما!

موشکاف ۹۸۰۸۰۵


موشکاف: سلام به همة شما دوستان موشکاف و سلام و درودهای موشکاف به بچه های قیام تو عراق! هاهاها. آقا ایول دارن! دمشون گرم! زنده باشن ایشالا! شما هم دیدین! قیام آفرینای عراقی هم مثل کانونای شورشی خودمون عکسای یارو عظما رو کشیدن پایین و آتیشش زدن. هاهاهاها. حقیقتا آتیش افتاده به جون عظما! هاهاهاها.


تلویزیون اسکای نیوز – ۳ آبان


تظاهرکنندگان به ساختمان استانداری ذیقار حمله کرده و آنرا به آتش کشیدند. همچنین تظاهرکنندگان به ساختمان دولت محلی در استان مثنی هجوم بردند و دفاتر وابسته به شبه نظامیان در مرکز این استان را آتش زدند. همچنین افراد نقابدار با بمبهای دستی به مقر شبه نظامیان عصائب در استان میسان حمله کردند که منجر به کشته و مجروح شدن تعدادی افراد گردید. تظاهرکنندگان همچنین به ساختمان استانداری دیوانیه هجوم برده و آنرا به آتش کشیدند.
همچنین در استان کربلا واقع در جنوب عراق تظاهرکنندگان تصاویر علی خامنه‌ای ولی فقیه رژیم ایران را پاره کردند و صدها تن از معترضان شعارهایی علیه رژیم ایران سر داده و خواستار اخراج اتباع رژیم ایران از عراق شدند.


موشکاف: د بیا تازه! این بار عظما و نوچه هاش تو عراق آمادة آماده بودنا! یعنی غافلگیر نشدن و این بلاها سرشون اومد. هاهاهاها. بعله، نیروی انقلاب قوی تر از این حرفاس. هاهاهاها. یکی از شعارای جوونا که اتفاقا عرب نیوز هم گفت، میدونین چی بود؟ شعار میدادن "قاسم سلیمانی از کشور ما برو بیرون،». هاهاهاها. بعله، میخوان دمشو مثل موش بگیرن بندازن بیرون. هاهاها.


روزنامة حکومتی مردم‌سالاری – ۴ آبان


«عراق به کدام سو می‌ٰرود»
«احزاب عراقی شیعه و مخالف ایران نیز در ایجاد بلوا و مشکلات، نقش آفرین بوده و هستند... کشته شدن بیش از ١٥٠ نفر در تظاهرات عراق و هزاران زخمی را که با شلیک‌ها و تک تیراندازان وابسته صورت گرفت، همه را بر گردن جمهوری اسلامی انداختند».


موشکاف: د د دی دی دی اعتراف می کنه که عام و خاص میدونن همه چی زیر سر عظما و اون یارو قاسم سلیمانیه. هاهاهاها. اما... اما ... دردم اگر یکی بودی چه بودی! هاهاهاها. ببینین کیهان عظما از بدبختیای عظما چی نوشته.


کیهان خامنه ای – ۴ آبان


«حسن نصرالله نگرانی شدید خود را از انحراف مسیر اعتراضات در لبنان ابراز کرد...». ...: «نصرالله نهایتا از هواداران جنبش حزب‌الله خواست تا اعتراض‌ها را ترک کنند و آن را به کسانی بسپارند که به آن باور دارند».


موشکاف: وا وا وای وای وای ، یادتونه عظما گفته بود همه جا ریزش و رویش هست حتی تو سپاه؟!‍ هاهاهاها. حالا یارو از حزب الشیطان از ریزشیای خودشون میگه. هاهاهاها. ریزش در حد لالیگا!‌ هاهاهاها. ریزش کردن هیچی، اصلا رفتن شدن جزو تظاهر کنندگان و قیام کنندگان. هاهاها. القصه، عمق استراتژیک نظام رو به فناست. هاهاهاها. اما میدونین کابوس عظما چیه؟ اینکه قیام به خیابونای تهران سرایت کنه. هاهاهاها. البته که میکنه، این کار کانونای شورشیه. هاهاهاها. دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره. هاهاهاها . عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: