موشکاف ۶آبان- امروز میخوام از سازمان ملل بگم و قمپزایی که شیخ فری در کرده بود.

  موشکاف ۹۸۰۸۰۶



موشکاف: سلام! به به! دوستان خودم! هاهاهاها. آمادة‌موشکافی هستین؟‌ امروز میخوام از سازمان ملل بگم و قمپزایی که شیخ فری در کرده بود. هاهاهاها. ببینین اوضاع و احوال نظام چطوریه که این دفعه تو کمیتة اول مجمع عمومی هم که تا به حال هم حسابی نظام ولایتو شستن و چلوندن و انداختن رو بند. هاهاهاها.
سخنرانی نماینده آمریکا در کمیتة اول مجمع عمومی ملل متحد – ۴ آبان
«در رابطه با ثبات در خاورمیانه، چالش اصلی که این منطقه با آن مواجه است، رفتار بی ثبات کننده و شرورانه رژیم ایران می باشد. و ما امروز صبح مقداری حرفهای شریرانه از نماینده جمهوری اسلامی شنیدیم که با این رفتار شرورانه منطبق است. اینها همه روند یکدستی است. برنامه موشک بالستیک رژیم ایران، تدوام حمایت از گروههای تروریستی و تهدیدات هسته ای و حرکات تحریک آمیز تهدیدی برای ثبات منطقه است. ما همچنان متعهد به مقابله با حمایت این رژیم از فعالیتهای تروریستی که خاورمیانه را بی ثبات میکند، برنامه موشکی آن و نقض حقوق بشر آن هستیم».
موشکاف:‌ هاهاهاها. عظما! خوردی؟‌ حالا من یه نمونه اش رو واستون آوردم، تو کمیتة‌ اول مجمع عمومی نظام ولایتو انداخته بودن گوشة رینگ و حالا نزن کی بزن! هاهاها. یکی هوک چپ! یکی هوک راست! هاهاهاها. آلمان، فرانسه ، انگلیس-ایتالیا-سوئد-کویت-سوئیس-عربستان- و نمایندة اتحادیه اروپا، یعنی همینطور رگباری! هاهاهاها. به نظرم داشتن پیشنهاد خود شیخ فری رو عملی می کردن. هاهاهاها.
آخوند روحانی -۳ آبان
جمهوری اسلامی ایران با درک مخاطرات گروه های تروریستی و افراطی، در شصت و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، پیشنهاد «جهان عاری از خشونت و افراطی گرایی» را مطرح نمود که منجر به تصویب دو قطعنامه در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال های ۲۰۱۳و ۲۰۱۵گردید و این موضوع در هفدهمین اجلاس عدم تعهد در ونزوئلا نیز مورد تاکید قرار گرفت. در این وضعیت، کشورهای مستقل برای پاسداری از منافع خویش، بیش از پیش نیازمند هم‌فکری و هم‌افزایی و هماهنگی هستند.
موشکاف:‌ د د د دی دی دی!. چی شد شیخ فری؟‌ بعد از اون همه اعدام و کشتار و به قول خودت ۳۸سال زندان و اعدام داری برای «جهانی عاری از خشونت و افراطی گرایی» نسخه می‌پیچی؟!. هاهاهاها. راستی ببینم؟ چرا بعد از این همه تو سری که خوردین، همتون لالمونی گرفتین؟‌ هاهاهاها. تو که می‌گفتی همة دنیا رو بغیر از یکی دو تا آوردی پشت خودت؟ تو که می‌گفتی واسة ملاقات با تو، همة سران دنیا چنان هجوم آروده بودم که... خوبه از زبون خود شیخ فری بشنوین، خیلی خنده‌دارتره!
آمریکاییها همیشه یکی از اهدافشان این است که ایران منزوی باشد من فکر می‌کنم در نیویورک امسال، یکی از پر رفت و آمدترین و فعالترین مرکز دیپلماسی شده بود محل اقامت هیأت ایرانی یعنی هتلی که محل اقامت ما بود اونقدر رفت و‌ آمد سیاسی بود لحظه‌ای نبود که یک رئیس‌جمهور وارد بشود یک رئیس‌جمهور خارج بشود و گاهی در یک ترافیکی مثلا چند تا مقام همه با هم ناچار بشویم دقایقی با هم صحبت کنیم به‌نظر من آمریکا در این جهت هم کاملاً ناموفق بود جایگاه ایران کاملاً در این اجلاس و در این رفت و آمد ها مشخص بود تقریباً همه مقامات تقریباً همه مقامات سطح بالای دنیا حالا چه آنهایی که از آسیا آمده بودند چه از آفریقا آمده بودند چه از اروپا آمده بودند، همه آنها درخواست ملاقات داشتند همه آنها آمدند ملاقات کردند با هم گفتگو کردیم
?موشکاف:‌. پس چی شد چاخان؟! چرا یکی از اونایی که برای ملاقات با تو همدیگه رو هل می‌دادن، یکی بلند نشد بگه بابا این بدبختو این قدر نزنین گناه داره! هاهاهاها. بچه های قیام! کانونای شورشی! ؟ ۲ قدم که شما تو داخل کشور در مسیر شورش و قیام برمی‌دارین، خدا هزار هزار تو خارج کشور پشتتون میاره. هاهاهاها. عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: