موشکاف ۱۰ آبان- عظما این روزا مثل اونیه که رو چن تا اره، اونم از جهات مختلف نشسته

موشکاف ۹۸۰۸۱۰
موشکاف:‌ سلام! سلام به دوستان خوب موشکاف! عرض کنم که یارو مم جواد ظریف، ماله کش نظام، رفته بود دوحة قطر. آخه اونجا یه دور همی بوده سر امنیت، عجب! چه کسی واسة چه موضوعی! خوب بود همزادش قاسم سلیمانی هم همراش می‌رفت!. بگذریم! موضوع یه چیز دیگه‌س، تو همین گیر و دار یه هویی این خبر اومد.
سایت خزانه داری آمریکا – ۸ آبان
امروز، هفت کشور عضو مرکز هدفگیری تأمین مالی تروریسم ۲۵ هدف مرتبط به شبکه های حمایت از تروریسم رژیم ایران در منطقه را بطور مشترک لیست گذاری کردند. این بزرگترین لیست گذاری مشترک مرکز هدفگیری تأمین مالی تروریسم تا این تاریخ است و روی نهادهای حامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و حزب الله، نیروی نیابتی منطقه ای ایران، متمرکز است. این تلاشی جسورانه برای گسترش و تقویت همکاری بین هفت کشور – بحرین، کویت، عمان، قطر، عربستان سعودی، امارات متحده عربی و ایالات متحده – برای مقابله با تأمین مالی تروریسم است.
موشکاف: هاهاهاها. آخه این رسم مهمون نوازیه که مم جواد اومده اونجا، هنوز رسیده و نرسیده، چنینن تحریمی رو می کوبین تو سرش؟ هاهاهاها.البته بنظرم خوبه چون آخه یارو که مهمون نبود، رفته بود قطر گدایی. رفته بود واسه کارچاق کنی برای دور زدن تحریما. هاهاهاها. گفتم دور زدن تحریما و یاد اف ای تی اف افتادم. ای داد! ای بیداد! گریه کنین بسیجیا که گریه تون ثوابه! هاهاهاها.
سایت وزارت خارجة آمریکا – ۸ آبان
بیانه مطبوعاتی مایکل پمپئو، وزیر خارجه آمریکا
آمریکا از اعمال مجدد اخیر اقدامات مقابله جویانه بیشتر توسط گروه ویژه اقدام مالی (اف ای تی اف) علیه ایران بدلیل ناکامی آن در تصویب استانداردهای بین المللی مقابله با پولشویی و مقابله با تأمین مالی تروریسم استقبال میکند. ... سپاه پاسداران کماکان درگیر طرحهای گسترده غیر قانونی تأمین مالی برای فراهم کردن پول برای فعالیتهای شرورانه خود است
موشکاف: هاهاهاها. خدمتتون عرض کنم که نظام ولایت بعد از این دو تا هوک چپ و راستی که خورده، اونم چه جور! هاهاهاها ولی هنوز نقش در نیومده. شروع کرد به (نق زدن) هاهاهاها. اما ملاحظه بفرمایین که سر اف ای تی اف تو چه بن بستی ان و چطور تو سر و کلة هم می‌زنن. هاهاهاها.



روزنامة حکومتی رسالت - ۹آبان
الحاق ایران به FATF موجب حاکمیت نظام سلطه بر کشور می‌شود، بنابراین نباید با دست خودمان، در چاهی بیفتیم که بیرون آمدن از آن در آینده برای کشور مشکل‌ساز شود».
روزنامه دولتی ایران – ۹ آبان
«آیا مخالفان تصویب در مجمع تشخیص مصلحت در این باره مسئولیت می‌پذیرند یا همچنان در پشت پرده حضور دارند و بدون توجه به توصیه‌های کارشناسان درصدد زمین زدن دولت و کشور هستند تا دوباره ایران را ... زیر فصل هفت منشور ملل متحد قرار دهند».
موشکاف: هاهاهاها. بعله وضعیت عظما این روزا مثل اونیه که رو چن تا اره، اونم از جهات مختلف نشسته، به هیچ طرفی نمیتونه بره. هاهاهاها. این از اقتصادش، اون از وضعیت عمق استراتژیکش که بچه‌های شیر عراق و لبنان دارن از هم میشکافنش. اونم از وضع ریزش پاسدار ماسداراش که یه روز در میون عظما باید بیاد و روضة نترسین نترسین واسشون بخونه! و بگه جوگولی مگولی عضی اینجاست نترسیا ،هاهاهاها. عظما در چه حالی؟ هیچی در حال سکته هاهاهاها. عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: