موشکاف ۱۱آبان- بنازم جوونای شورشگر عراقو با این جوابی که به عظما دادن.

  ۹۸۰۸۱۱ موشکاف
?موشکاف: سلام! به به! خوش اومدین!‌ صفا آوردین! موشکاف یه کلبة درویشی داره در خدمت شما! هاهاهاها. دوستان حتماً یادتون هست که یارو عظما چه نسخه‌یی برای عراق پیچید هاهاهاها به نوچه هاش تو حکومت عراق گفت امنیت اولویت اصلی است یعنی بزنید و بکشید و به مردم عراق هم گفت خواسته هاشونو از طریق قانونی دنبال کنن. احتمالاً فکر نمی‌کرد مردم عراق به این سرعت و این جوری جوابشو بدن‌ هاهاهاها.


?موشکاف:‌ ای جانمی جان!‌ بنازم جوونای شورشگر عراقو با این جوابی که به عظما دادن. هاهاها. عظما! حال و روزت چطوره؟‌ دماغت چاقه؟ چرا تلو تلو میخوری به نظرم این سکانس کفش و دمپایی کوبیدن به عکس خودتو و قاسم جونت رو قاب کن بذار رو طاقچه. هاهاهاها. حالا ببینین گماشته‌های خامنه‌ای در جمعه‌بازارها چه حال و روز واویلایی دارن!
در روزهای اخیر شاهد بودیم و شنیدیم فقط اعتراض و مطالبه اصلاحات اقتصادی نبود دشمنان عراق هم بیکار ننشستند و از گوشه ای وارد شدند و در بعضی شهرها بخصوص در بصره و عماره به خشونت روی آوردند و جمع کثیری را کشته و عده بیشماری را مجروح نمودند حتی بعضی از متدینین را قطعه قطعه کرده و بعضی را در آتش سوزاندند .
برادران خواهران دقت کنید در اطراف ما ناامنی غوغا می کند
مسئولین محترم مراقب باشید از دشمن نباید ترسید ولی از فاصله طبقاتی باید ترسید
?موشکاف: د د دی دی دی هاهاهاها. کلا نظام ولایت تو فاز ترس و لرزه. هاهاهاها. عمق استراتژیک عظما داره فرو می‌ریزه و اینا می‌ترسن که آتیش قیام بیفته به قباشون. میترسن حاکمیتشون رو از دست بدن. میترسن همون سرنوشت مزدوراشون تو عراق نصیب خودشون هم بشه. هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین:


تلویزیون رژیم - 8 آبان.
می‌خواهند این بازوها را قطع بکنند به همین منظور حزب‌الله لبنان و حشدالشعبی در عراق حزب‌الله در لبنان بالاخره اینها هم دولت هایشان هم خودشان از بازوهای قدرتمند جمهوری اسلامی از متحدان پا قرص جمهوری اسلامی ایران هستند
?موشکاف: هاهاهاها. بعله، جوونای قیام تو لبنان و عراق دارن بازو های نظام ولایتو می زنن. هاهاهاها. اما عظمای بدبخت فک کرد با فرستادن پاسدار قاسم سلیمانی به عراق می‌تونه سر قیام رو زیر آب بکنه
تلویزیون العربیه – 10 آبان
کلام:‌ رویترز به نقل از منابع نزدیک به مقامات عراقی گفت که رژیم ایران در بحبوحه تظاهرات عراق که از هفته‌ها قبل در اعتراض به کارکردهای دولت شروع شده، بمنظور ممانعت از برکناری عادل عبدالمهدی دخالت کرده است. منابعی که رویترز از آنها این خبر را نقل کرده تاکید کردند: طی نشستی مخفی که روز چهارشنبه در بغداد برگزارشده قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس (بازوی برون مرزی) سپاه پاسداران ایران در این امر دخالت کرده و از هادی العامری و فرماندهان حشدالشعبی خواسته است تا همچنان به حمایت از عبدالمهدی ادامه دهند.
?موشکاف: هاهاهاها. خیله خب به قول معروف شب دراز است و قلندر بیدار، ببینیم قاسم سلیمانی می‌تونه قیام رو مهار بکنه یا قیام عراق کلک قاسم سلیمانی ر می‌کنه تازه! اگه وحوش خونخوار ولایت از دست جوونای قیام تو عراق و لبنان، جون در برن، با خشم و آتش جوونای ایرانی میخوان چیکار کنن؟ هاهاهاها. عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: