موشکاف ۱۲آبان- عظی عمق استراتژیکت چقدر کم عمق بود

موشکاف ۹۸۰۸۱۲
?موشکاف: سلام! سلام به بر و بچه های قیام! هاهاهاها. علاوه بر شما بچه‌های شیر ایران‌زمین، خطابم به جوونای شورشی عراق و لبنان هم هست. اونا که قیامشونو ادامه دادن و تو چشم رسانه های جهان هم فرو کردن. هاهاها. تا کور شود عظمای بدبخت که نتواند دید. هاهاهاها. حالا قیام عراق و لبنان سر زبوناس. هاهاهاها.
نیویورک تایمز -۹ آبان
«تظاهرات‌های ضددولتی عظیم در عراق و لبنان که رنگی از خصومت و تنفر نسبت به رژیم ایران دارند، ناگهان منافع ایران را با خطر روبرو کرده‌اند. آنها همچنین امکان برانگیختن تظاهرات در خود ایران را ایجاد کرده‌اند.
چنانچه تظاهرکنندگان لبنانی و عراقی موفق به سرنگون ساختن ...گردند، ایران ممکن است دهه‌ها سرمایه‌گذاری مالی، سیاسی و نظامی... خود را از دست بدهد».
?موشکاف: هاهاهاها. ب ب بعله، سرمایه های نظام داره بر باد میره. هاهاهاها. البته باد که نه، این سونامیه که داره بند و بساط ولایتو جارو میکنه!‌هاهاهاهاها. جالب اینه که گماشته‌های عظما تو نمایشهای جمعه دست گرفتن که «کار، کار انگلیساس»! هاهاهاها. هم اون یارو موحدی کرمانی که گفت «شیعة انگلیسی» هم این یکی امام جمعة نمره موقت شهر ری . هاهاهاها.
عبدالعلی ابراهیمی - نمایش جمعه شهر ری – ۹ آبان
توطئه، مشکلات و نا امنی که در کشورهای عراق ولبنان به دست آمریکا وانگلیس انجام می شود....نحوه هدایت ناامنی های لبنان و عراق مانند فتنه ۸۸ است و همان‌طور که در فتنه ۸۸ رسانه‌های ضدنظام جمهوری اسلامی ایران کشور را دچار نا امنی کردند درحال حاضر با ایجاد جو رسانه ای علیه ایران با عنوان دخالت ایران در عراق و لبنان به راه انداخته اند.
?موشکاف: د د دی دی دی هاهاهاها. تو پرانتز داشته باشین که میگه قیام آفرینای عراق و لبنان از قیام ۸۸ ایران الهام گرفتن. هاهاهاها. اما کار بندة موشکاف با اون قسمتشه که قیام مردمی رو به آمریکا و انگلیس می چسبونه. هاهاها. مخش رد داده‌ها!‌ هاهاهاها. آخه این چرندیاتو حتی روزنامه های خودشون هم باور ندارن. هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین.



روزنامه حکومتی ایران – ۱۱ آبان
« دست‌کم خود عراقی‌ها مصائب کشورشان را به «نفوذ شیعه‌ انگلیسی» و «فتنه‌انگیزی سفارت امریکا» ربط نمی‌دهند». « مردمی که در عرض چند ماه، نزدیک به ۳۰۰کشته و ۱۱هزار مجروح داده‌اند و با این حال باز هم در اوج خشم و نفرت به سوی منطقه‌ سبز پیش می‌روند و ساختمان‌های اداری و دولتی را به آتش می‌کشند، دارای اراده و خشمی ویران‌کننده هستند و با چند توئیت عربستان و اسرائیل ، از خانه بیرون نمی‌ریزند».
?موشکاف: هاهاهاها. عظی عمق استراتژیکت چقدر کم عمق بود. هاهاهاها. این بود اقتدار نظام تو منطقه؟ هاهاهاها. این شیربرنجه یا اقتدار؟‌هاهاهاها. بعله. حالا ببینین مار و مورای نظام چه نسخه ای واسه عراق می پیچن. هاهاهاها.
محمد سعیدی – نمایش جمعه قم – ۹ آبان
منشاء اصلی ناآرامی، بیکاری، مشکلات اقتصادی و فتنه های اخیر درعراق سفارت آمریکا در این کشور است.
آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های این هفته نماز جمعه قم بیان داشت: تنها راه موفقیت و پیشرفت عراق درشرایط کنونی، بهره مندی از تجربه انقلاب اسلامی در براندازی سفارت آمریکا در این کشور است.
?موشکاف: وا وا وای وای وای هاهاهاها. یارو شربتمداری، نوچة عظما تو کیهان هم دستکم ۲ بار همین نسخه رو پیچیده. هاهاهاها. اما ملاحظه بفرمایین که مردم عراق، اتفاقا رفتن سراغ منشا اصلی ناآرامی و بیکاری و مشکلات اقتصادی عراق و سر از سفارت رژیم درآوردن. هاهاهاها. بعله، قیام آفرینای عراقی دنبال سفارت رژیم تو عراقن، زنده و پیروز باشن! و اما و اما کانونای شورشی! جوونای شیر قیام آفرین ایران! بیت العنکبوت عظما تو تهران، سهم شماس. هاهاهاها.اه اه عضی چرا غش کردی ها هاها عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: