موشکاف ۱۸آبان- عظما و شیخ فری چی فکر می کردن، چی شد؟

موشکاف ۹۸۰۸۱۸
موشکاف: سلام! خوب و خوشین؟ چه خبرا؟ نتیجه چی شد بالاخره؟ کی برد، کی باخت؟ هاهاهاها. چی؟ نتیجه کدوم تیم، نه با نتیجة بازی نه ، نتیجة باجخواهی نظامو میگم. هاهاهاها. باج خواهی اتمی با برداشتن گام چهارم، البته با پای چپ! هاهاهاها. حالا ملاحظه بفرمایین که نتیجه چی شد:
کیهان – ۱۶آبان
« سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش به اعلام ایران برای برداشتن گام چهارم کاهش تعهدات برجامی در اظهارنظری گستاخانه گفت که اعلام ایران برای افزایش غنی‌سازی گامی بزرگ در مسیری‌اشتباه است. ».وی همچنین مدعی شد که ایران از طریق غنی‌سازی اورانیوم، به اخاذی می‌پردازد. واشنگتن به سیاست فشار حداکثری علیه رژیم ایران ادامه خواهد داد».
موشکاف: هاهاهاها. عظما و شیخ فری چی فکر می کردن، چی شد؟ هاهاهاها. بیچاره کیهان عظما چه آه و ناله ای می کنه. هاهاهاها. تازه! فقط این نیست که. نظام ولایت از دست اروپایی ها هم شکاره. هاهاهاها.
علی اکبر ولایتی – مشاور خامنه ای – ۱۶آبان
علی اکبر ولایتی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مصاحبه با فرانس ۲۴ گفت از فرانسه انتظار این بود که سر موعد مقرر به تعهداتش عمل کند ، اما فرانسه مانند آلمان و آمریکا هیچکدام به تعهداتشان عمل نکردند و هر چه از فرانسه و سایر کشورهای اروپایی شنیده‌ایم فقط حرف بوده است و به مرحله عمل در نیامده است، اما به جای فعالیت مثبت، فرانسه نه تنها به اقدامات مثبت عمل نکرده و غربی‌ها هم به تعهدات خود عمل نکرده‌اند طلبکاری هم می‌کنند و می‌گویند ایران باید حضور منطقه‌ای خودش را کاهش بدهد و سلاح‌های دفاعی هم نداشته باشد.
موشکاف: هاهاهاهاها. جوش نزن سماور گرون میشه! هاهاهاها.. بعله... رژیم می‌خواست با گامهای تدریجی از اروپا باج بگیره، اروپا هیچی که کف دستش نذاشته، هیچ! میگه باید در موشکیت رو هم گل بگیری، دست و پات رو هم از منطقه جمع کنی! حالا عظما و روحانی موندن که با این گام چهارم چه خاکی به سر خودشون بریزن؛ گام چهارم معنیش اینه که ۴تا گام برای خروج از برجام برداشتن، اما شیخ فری قسم و آیه می‌خوره که ما قصد خروج از برجام رو نداریم و اگر اروپا یه خرده کوتاه بیاد، ما هم از گامهایی که برداشتیم عقب نشینی می‌کنیم و سه سه بار، ۹بار می‌گیم غلط کردیم! حالا بقیه‌شو گوش کنین!


قاسم محبعلی مقام سابق وزارت خارجه رژیم
اظهارات مکرون نشان می‌دهد که پاریس دیگر به انجام گفتگو میان تهران و واشنگتن امیدوار نیست» تهران تلاش داشت تا زمینه حفظ برجام را از طریق مذاکره ایجاد نماید اما آن‌چه تا کنون شاهد بوده‌ایم، این اتفاق رخ نداده و بعید به نظر می‌رسد که پس از گام چهارم نیز این اتفاق رخ دهد»
موشکاف: هاهاهاها. بعله. عظما و کارگزاران ولایت تو هچل گیر کردن، عظما یه شعری با مضمون نقض گام به گام تعهدات برجامی گفته، اما تو قافیه اش موندن. هاهاهاها. اگه برن تو خط غنی سازی و بمب سازی که ماشة بند ۷ در انتظارشونه، اگه نرن که بازم همین آشه و همین کاسه، به علاوة‌ مشتی پاسدار بسیجی بریده. هاهاهاها. به این میگن بن بست. هاهاهاها. عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: