موشکاف ۱۹آبان- خود گویی و خود خندی، عجب مرد هنرمندی!

موشکاف ۹۸۰۸۱۹
?موشکاف: سلام رفقا! چطورین ؟‌ حال و احوالتون میزونه؟‌ ایشالا سلامت باشین و هر چی درد و بلا هست بخوره تو سر عظمای فلک زده. هاهاهاها. جدید ترین اکتشافات نظامو شنیدین؟ اکتشاف بزرگ قرن که تو یه نمایشگاه ارائه اش کردن. هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین:
خبرگزاری حکومتی ایسنا – ۱۸آبان
بقایی هامانه، سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد دفتر سازمان ملل متحد در ژنو در آئین گشایش نمایشگاه دستاوردهای حقوق بشری کشورمان گفت: ارتقای حقوق بشر "رکن ذاتی" انقلاب اسلامی است .
نمایشگاه دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه حقوق بشر که در قالب ۴۰ پوستر، اسلاید و کتاب محتوی پیشرفت های کشورمان در زمینه حمایت و ارتقای حقوق بشر در حوزه های حقوق زنان، حقوق کودک، حقوق اقلیت های مذهبی، پاسداشت تنوع فرهنگی و قومی، حقوق معلولان، تنظیم شده است به مدت ۵ روز دایر خواهدبود.
?موشکاف: هاهاهاها. خوب شد ذات نظام رو هم فهمیدیم چیه!‌هاهاهاها. ببینم! پوستر سنگسار رو هم تو اون ۴۰ تا پوستر گذاشتن؟ اعدام با جراثقال چطور؟ اونم اعدام کودکان! پوستر شکنجه چی؟ خب حالا نتیجه چی شد؟ بشنوین از زبان مم جوات لاریجانی تئورسین اعدام و شکنجه. هاهاهاها.


تلویزیون رژیم ـ ۱۷آبان
«محمدجواد لاریجانی دبیرکل شورای عالی حقوق بشر کشورمان در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در ژنو گفت در دنیای امروز از حقوق بشر به عنون سلاحی برای فشار بر کشورها سوءاستفاده می‌شود. کشورهای حاضر در این نشست از تلاشهای برای کاهش فقر و ایجاد توسعة اقتصادی و اجتماعی و اصلاح قانون مواد مخدر و کاهش مجازات اعدام و حبس ابد برخی مجرمان با شرایط خاص قدردانی کرد.
?موشکاف: هاهاهاها. خود گویی و خود خندی، عجب مرد هنرمندی! هاهاهاها. اتفاقا منم که داشتم تو توئیتر می چرخیدم یه نمونه از قدردانی ها رو دیدم، ملاحظه بفرمایین:‌


سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا – ۱۷ آبان
برگزاری یک نمایشگاه جدید حقوق‌بشر به وسیلة جماعتی که برای شما، سرکوب زنان، اعدام کودکان، عدم تحمل مذهبی و جنایات علیه بشریت، آن‌قدر زیاد که نمی‌شود آنرا لیست کرد، به ارمغان آورده است. این یک شوخی نیست؛ با کمال حیرت، این ریاکاری بی‌شرمانه توسط یکی از بدترین ناقضان حقوق‌بشر در جهان انجام شده است.
?موشکاف:‌ هاهاها. بعله، این هم از قدردانی بین المللی از نمایشگاه حقوق بشر اونم توسط نظام ولایت فقیه. اما ملاحظه بفرمایین که درد اصلی نظام از کجاست؟ هاهاهاها.
محمد جواد لاریجانی – ۱۸آبان
محمد جواد لاریجانی در انتقاد از نحوه عملکرد گزارشگر ویژه اظهار کرد: اما او (گزارشگر ویژه حقوق بشر برای ایران) دیدگاه‌هایی را ترجیح می دهد که از مجاهدین خلق دریافت می‌کند و متأسفانه برخی اروپایی‌ها مانند لندن و برلین و آمریکا از آنها میزبانی کرده و برخی پایتخت های دیگر اروپایی به مأمنی برای آنها تبدیل شده‌اند و آنها تبدیل به مشاوران اصلی او شده‌اند و نظرات آنها در دهان گزارشگر ویژه گذاشته می‌شود.
لاریجانی با اشاره به انیکه «ما در ایران قربانی تروریسم هستیم» ادامه داد: این گروهک در ایران دست به ترور زده و ۱۷ هزار نفر را ترور کرده است
?موشکاف: هاهاهاها. بعله، جیغ اصلی نظام از مجاهدینه که همه جا دستشو رو می کنن. هاهاهاها. از اتمی گرفته تا منطقه ای و حقوق بشر. هاهاهاها. ای والله مجاهدین که نظامو از همه طرف محاصره کردن و جیغ و دادشو به آسمون رسوندن هاهاهاها. عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: