موشکاف ۲۱آبان- گاو گوساله های نظام تو طویلة مجلس با هم شاخ به شاخ میشن

موشکاف ۹۸۰۸۲۱

?موشکاف:  سلام! نمی‌دونم قبلا بهتون گفته بودم یا نه؟ ولی من باب تاکید میگم که بندة موشکاف خیلی مخلص شمام. هاهاها. یادتونه دیگه، یارو شیخ فری رفت یزد و تو روده درازیاش به بساط عظما سر مبارزه با فساد گفت کلاه گذاشتن سر مردم، هاهاهاها. این یکی از بوکسایی بود که شیخ فری پروند سمت عظما، یه بوکس دیگه هم این بود، ملاحظه بفرمایین:

روحانی در یزد ـ 19آبان

ما هرجا بتوانیم از طریق مذاکره از طریق تعامل با دنیا مشکل شما را کم بکنیم یا حل بکنیم اگر نتوانستیم حل بکنیم کاهش بدهیم کم بکنیم شما بدانید من به‌عنوان رئیس‌جمهور منتخب شما یک ثانیه صبر نخواهم کرد با این‌که می‌دانم این کار کار سنگین و سختی هست الآن هم با دنیا در تماس هستیم در تلاشیم با کشورهای مختلف به‌طور منظم با کشورها داریم صحبت می‌کنیم دنبال راه‌حل هستیم».


?موشکاف: ددد دبیا. ببینم؟ مگه عظما نگفته بود مذاکره بی مذاکره! هاهاهاها. اقتدار عظما رو باش که حالا شیخ فری با دهن کجی میگه یه ثانیه هم واسه مذاکره صبر نمی کنه. هاهاهاها. حالا ملاحظه بفرمایین که چه اعترافی میکنه. هاهاها.



« بابا در زمان جاهلیت هم می‌جنگیدند با هم همدیگر را می‌کشتند ولی تو سال چهار ماه ماه حرام بود که اسلام هم آمد همان را تأیید کرد و امضا کرد چهار ماه شد ماه حرام مثل این‌که ما تو کشورمان ماه‌ حرام نداریم همش ماه حلال است از اول شروع می‌کنیم با هم جنگیدن و رقابت کردن تا انتخابات بعدی این را وصل می‌کنیم به انتخابات بعدی»

?موشکاف:  د د دی دی دی! مقر میاد که باندای نظام از اعراب زمان جاهلیت هم عقب ترن. هاهاهاها. اما این خر مرد رند، مار خورده افعی شده، میدونه چطور رندی کنه. هاهاهاها. حالا اون باندیا اگه جوابشو بدن که یعنی از اعراب جاهلیت هم عقب ترن، اگه ندن که بوکسو خوردن و دم برنیاوردن. هاهاهاها. اما اونا هم افعی‌یین واسه خودشون. هاهاهاها.

کواکبیان – عضو مجلس ارتجاع ۲۰ آبان

آقای دکتر لاریجانی! من یک تذکر کوتاه دارم به هیأت رئیسه توجه می فرمایین.

عرض کنم هفته وحدت هست و همه باید دنبال وحدت باشیم از جمله سران سه قوه. تو سخنرانی ها بصورت علنی می تونن علیه همدیگه حرف نزنن. اما امروز دیدم در مجلس یه ورقه ای توزیع شده که رهبری و رئیس جمهور را درست نقطه مقابل همدیگه. واقعا شما اجازه ندید که اینجوری بیان سخنانی تقطیع شده از رییس جمهور در مقابل مقام معظم رهبری و اینها ضد همدیگه عمل می کنن. من این تذکر رو خواهش می کنم که شما دستور بفرمایین رعایت بشه. خیلی ممنون.

لاریجانی: خیلی ممنون حالا این را در هیأت رئیسه بررسی می کنیم.


?موشکاف: وا ویلا هاهاها، گاو گوساله های نظام تو طویلة مجلس اینطوری شاخ به شاخ میشن. هاهاهاها، تازه کجاشو دیدی؟!‌هاهاهاها. این اول داستانه. هاهاهاها. یه نمونه دیگش کیهان عظما. هاهاهاها.


کیهان خامنه‌ای – ۲۰ آبان

« کاش رئیس‌جمهور محترم نیم‌نگاهی به اخبار مربوط به دادگاه‌های ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی می‌انداختند و نام برخی از متهمان دانه‌درشت را همراه با نسبت آنان به دولت از نظر می‌گذراندند و... بعد می‌فرمودند که در دولت ایشان حتی یک دلار هم گُم نمی‌شود!»

«این روزها دستگاه قضایی با جدیت دنبال پیدا کردن دلارهایی است که ایشان مدعی است گُم نشده است!»‌ «پرخاش آقای روحانی به دستگاه قضایی ممکن است خدای نخواسته این تلقی را پیش بکشد که نگرانی جناب رئیس‌جمهور از پیدا شدن دلارها‌ست و نه گم شدن آنها !».


?موشکاف: وا واوای وای وای. اینم یه بوکس دیگه تقدیم فک شیخ فری. هاهاهاها. که نگرانی جناب شیخ فری از پیدا شدن دلاراست و نه از گم شدنشون. هاهاهاها. آخه تو جیب خود جناب و اخوی و اهل و عیالشونه. هاهاهاها. بعله. این تازه شروع بوکس بازی ایه که تا خود نمایش انتخابات نظام، روند به روند ادامه داره. هاهاهاها. امروز روند اولو براتون موشکافی کردم. تا روندای بعدی، عزت زیاد.
لطفا به اشتراک بگذارید: