موشکاف ۲۲آبان- سر عظما خورد به صخره ایستادگی قیام آفرینان عراق

موشکاف ۹۸۰۸۲۲

?موشکاف: سلام،دوستان میگم جوونای قیام عراق عجب گلی کاشتن  بابا ای والله، بابا دمتون گرم، بابا دست مریزاد! که گل کاشتین اونم چه جور. هاهاهاها. عظما فکر میکرد یارو جانیه رو، قاسم سلیمانی رو میگم، که بفرسته عراق، اون می‌تونه سر قیامو بکنه زیر آب. هاهاها. اما سر عظما خورد به صخرة ایستادگی قیام آفرینان عراق که صحنه رو اساساً چرخوندن. ببینین رژیم از زبون سگ و سیله‌هاش چه عز و جزی می‌کنه! هاهاهاها.

تلویزیون رژیم – ۲۰ آبان

سخنگوی دفتر سیاسی گردانهای اهل حق عراق گفت بیانیه کاخ سفید برای برگزاری انتخابات زودهنگام در عراق به منزله کودتا علیه دولت مستقر این کشور است. کاخ سفید در اقدامی مداخله جویانه از دولت عراق خواست انتخابات زودهنگام برگزار کند..

در همین راستا نماینده ملل متحد در عراق هم در رأس هیأتی بلندپایه وارد شهر نجف اشرف شد و با آیت‌الله سیستانی دیدار کرد.


?موشکاف: هاهاهاها. سوزش نظامو ملاحظه می فرمایین؟ مثل آب روی روغن داغ جلز و ولز می کنن. هاهاهاها. حالا ملاحظه بفرمایین از چی سوختن:‌



سایت آیت الله سیستانی – 20 آبان

 آقای سیستانی ...خاطر نشان نمودند ... استمرار وضعیت مانند آنچه که قبل از شروع تظاهرات بود ممکن نیست.

معظم له همچنین بر توقف خشونت علیه تظاهرات مسالمت آمیز مردم و ربودن و دستگیری آنها و محاکمه کسانی که به چنین اعمال ضد شرع و خلاف قانونی دست می زنند تأکید نمودند و هرگونه دخالت خارجی در امور عراق و تبدیل آن به صحنه تسویه حسابهای منطقه ای و بین المللی را رد کردند.


?موشکاف: هاهاهاها. دارم به این فکر می کنم که وقتی عظما این بیانیه رو دیده چه حالی پیدا کرده! آخه گام بعدی از دست دادن عراق از دست دادن تخت و بخت ولایت و کل حاکمیتش تو ایرانه. هاهاهاها. حالا ملاحظه بفرمایین که صدای ایستادگی مردم عراق چقدر بلند بوده که سازمان ملل و آمریکا رو هم به. موضعگیری به نفع قیام واداشته هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین:

سایت سازمان ملل – ۲۰ آبان

هیأت مساعدت سازمان ملل در عراق ... در پی مشورت با طرفهای مختلف اصول کلیدی که همه طرفها باید در روزهای آتی رعایت کنند، را بیان کرد: حفاظت از حق حیات؛ تضمین حق تجمع مسالمت آمیز، تظاهرات و آزادی بیان؛ به خرج دادن حداکثر خویشتن داری در برخورد با معترضین؛ محقق کردن حسابرسی کامل از عاملین و جبران خسارت برای قربانیان.

?موشکاف: هاهاهاها. بنازم جوونای عراقو که حقشونو از حلقوم نظام ولایت بیرون کشیدنو انقلابشونو به ثبت دادن، حالا سازمان ملل هم از حق و حقوقشون دفاع میکنه. هاهاهاها.

عظما! حال و احوالت چطوره؟ هاهاهاها. اون همه  سرمایه گذاریت بر باد فنا رفت. که، هاهاهاها..دوستان عزت زیاد.
لطفا به اشتراک بگذارید: