موشکاف ۲۴ آبان- دنیای این آخوندا داره میشه آخرت یزید

موشکاف ۹۸۰۸۲۴
?موشکاف: سلام! سلام! به به! دوستان موشکاف و موشکافی! حال و احوالتون چطوره؟ یارو شیخ فری،در ادامة سریال روده درازی‌هاش این بار بساطشو تو یه کنفرانس تو تهران پهن کرد. هاهاها. البته این بار تو ژانر وحشت. وحشت از قیام آتشین مردم عراق و لبنان. هاهاهاها.
سخنرانی روحانی-کنفرانس وحدت اسلامی
« اگر در دنیای امروز و در شرایط امروز ما تردیدی داریم که اگر مردم عراق به خیابانها می‌آیند برای رفاه خود و رفع مشکلات خود و هشدار به حاکمان خود و کمک به یکدیگر و آبادانی عراق اونها می‌خواهند موج سواری بکنند و این حرکت مردمی را تبدیل به شورش و کشتار و اختلاف در عراق نمایند
و آن روز که مردم لبنان به خیابانها می‌آیند کشوری که می‌خواهد موج‌سواری کند و این را تبدیل به جنگ داخلی در لبنان کند آمریکاست».


?موشکاف: هاهاهاها. دم جوونای قیام تو عراق و لبنان گرم که دم موش ولایتو گرفتن و دارن از کشورشون میندازن بیرون. هاهاهاها. اما رو رو برم! چطوری تو عصر ارتباطات روش میشه قیام یه ملتو به آمریکا بچسبونه. هاهاهاها. جواب این حرفو روزنامة ایران ۲هفته پیش داده.
روزنامه حکومتی ایران – ۱۱ آبان
« دست‌کم خود عراقی‌ها مصائب کشورشان را به «نفوذ شیعه‌ انگلیسی» و «فتنه‌انگیزی سفارت امریکا» ربط نمی‌دهند». « مردمی که در عرض چند ماه، نزدیک به ۳۰۰کشته و ۱۱هزار مجروح داده‌اند و با این حال باز هم در اوج خشم و نفرت به سوی منطقه‌ سبز پیش می‌روند و ساختمان‌های اداری و دولتی را به آتش می‌کشند، دارای اراده و خشمی ویران‌کننده هستند و با چند توئیت عربستان و اسرائیل ، از خانه بیرون نمی‌ریزند».
?موشکاف: بعله، ترس و وحشت نظام اونقدر زیاده که چاره ای نداره جز اینکه قیام مردم عراقو بچسبونه به اینور اونور. هاهاهاهاها. اما ملاحظه بفرمایین که وحشتی که شیخ فری سربسته بهش اشاره کرد، روزنامة سپاه چطوری بهش اعتراف می کنه.
روزنامة حکومتی جوان – ۲۳ آبان
«آنچه که این روز‌ها در عراق مشاهده می‌شود اقدامات... علیه محور مقاومت و مشخصاً (نظام) است...آنچه که در عراق رخ داده...یک رزمایش واقعی برای انتقال این تجربه به داخل ایران قبل از انتخابات یازدهمین دوره مجلس است».
?موشکاف: د د دی دی دی! رزمایش واسه انتقال تجربه به داخل ایران. هاهاهاها. اونم قبل از نمایش انتخابات نظام. هاهاهاها. حالا کیا قراره این تجربه رو اجرا کنن؟ ملاحظه بفرمایین که یارو آخوند مروی توضیح میده. هاهاهاها.


آخوند مروی – ۲۳آبان
«امروز نسل جوان از ما ناامید شده است...مردم از فساد و اختلاس به تنگ آمده‌اند...اگر حرفی هم هست خصوصی به هم بگوییم نه اینکه کام مردم را تلخ کنیم».
?موشکاف: هاهاهاها. بعله، اسم مردم و جوونای سراپا دینامیت علیه این رژیم رو گذاشته جوونای نا امید از نظام و مردم به تنگ اومده از فساد و اختلاس که اگه تلخکام بشن، از تجربة عراق و لبنان استفاده می کنن و می زنن به سیم آخر، یعنی چی؟ یعنی قیام و براندازی. هاهاها. اون موقع دنیای این آخوندا میشه آخرت یزید. هاهاهاها. ضمنا کارگزاران نظام هم باید مواظب باشن که یه وقت تو مکالمات خصوصی همدیگه رو ندرن. هاهاهاهاها. عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: