موشکاف۲۵-درود به قیام آفرینان که عظما رو درب و داغون کردید

موشکاف ۹۸۰۸۲۵
?موشکاف: سلام و درود به هم وطنای شیر و باغیرت خودم که جواب ۳برابر شدن قیمت بنزین رو با یک کشیدة آبدار که صدای شترقش تو تمون دنیا پیچید دادن. هاهاهاها. ایولا به مردم خوزستان از اهواز و خرمشهر تا گچساران و اندیمشک و دزفول و ماهشهر و امیدیه و صد آفرین به مردم همة شهرهای کشور از مشهد و بیرجند، تا شیراز و کرج و سیرجان... دم همه شون گرم. ببخشید که وقت نیست تا از همة شهرها یکی یکی اسم ببرم!
بارک الله به مردم مشهد که تو بزرگراه وکیل آباد ماشینا رو خاموش کردن و شعار دادن «دیکتاتور حیا کن، مملکتو رها کن»
?موشکاف: وا ویلا ... بنازم به بچه های بهبهان که شعار میدادن ایرانی می میرد ذلت نمی پذیرد، توپ تانک فشفشه، آخوند باید گم بشه. هیهات از ظلم یزید. ای جانم!
?موشکاف: ماشاالله و ایولا به مردم اهواز که نشستن کف خیابون و جلو حرکت مزدورا رو گرفتن. هاهاهاها.
بچه های شیراز هم که گل کاشتن، اونم چه گلی؟ گل آتش
تو کرج هم یه خانوم هموطن مثل یه شیر غوغایی بپاکرد. ملاحظه بفرمایین:
یک زن هموطن از کرج– ۲۴ آبان
ماشین‌هاتون رو خاموش کنید وسط خیابون. آقا ما بحثمون حجاب نیست.
ماشین‌ها رو خاموش کنید وسط خیابون.
بذار منو ببرن. از چی می‌ترسین؟ از چی می‌ترسین؟
پدرمون رو در آوردین. نون گرون، آب گرون، همه چیز گرون. آقا پول برق برام آمده ۴۰۰هزار. میگم چرا؟ میگه ۵۰ درصد گرونیه. پنجاه درصد برق رو گرون کردن!


?موشکاف: ب ب به به هاهاها... به قول اهوازیا که شعار می‌دادن نترسین نترسین که ما همه باهم هستیم. اما بندة موشکاف به عظما و سگ و سیله‌هاش میگم بترسید بترسید ما همه با هم هستیم هاهاهاها. الان دیگه فصل فصل ترسیدن و لرزیدن شماست! اما خودمونیم رفقا این عظما آخر عمری روی درازگوشو، با این کارش سفید کرد، آخه ناقص! وقتی آتیش قیام تو عراق این جور هر روز بیشتر داره الو می‌گیره، آدم با آتیش و بنزین بازی می‌کنه؟! اما راستی چرا عظما تو این اوضاع چنین حماقتی کرد؟ ملاحظه بفرمایین که یه هفته پیش خودشون چی چی گفتن:
روزنامة حکومتی وطن امروز – ۱۸آبان
وطن امروز: بوی بد بنزین
« شنیده شده دولت در آینده نزدیک برای جبران کسری بودجه سهمیه‌بندی بنزین را اجرایی کرده و قیمت را افزایش می‌دهد.».


?موشکاف:‌ د د دی دی دی ، جیب دولت خالیه و با دست کردن تو جیب مردم میخواد کسری بودجه شو حل کنه. خود عظما هم نوکو داده بود و گفته بود.


خامنه‌ای گرانی بنزین
خامنه‌ای: «یکی از مشکلات به نظر من بداستفاده کردن از ظرفیت‌های داخلی مصرف بالای بنزین در داخله!»
?موشکاف: اما مردم غارت شده و مال باخته در تظاهراتهای خودشون می‌گن یه اختلاس کم بشه، مشکل ما حل میشه. راست میگن اگه دو تا اختلاس کم بشه خیلی از مشکلات حل می‌شه اما آخوندای طمعکار به جای کم کردن از اختلاس این بار هم دستشونو کردن تو جیب مردم. اما از قدیم گفتن اجل سگ که برسه ، نون چوپونو میخوره، حالا هم اجل نظام ولایت رسیده و نون مردمو از سر سفره هاشون بلند میکنه و میخوره، و با دست خودش بنزین می پاشه رو آتیش خشم مردم. رفقا به گوش باشین خبرهای داغ تو راهه! هاهاهاها. عزت زیاد!

لطفا به اشتراک بگذارید: