موشکاف ۲۶آبان- درود به جوونای قیام که تو این دو سه روزه نفس عظما رو بند آوردن

موشکاف ۹۸۰۸۲۶

?موشکاف: سلام و درود به جوونای قیام، صد سلام و صد درود به همة قیام آفرینای دلیر که تو این دو سه روزه نفس عظما رو بند آوردن. هاهاهاها. دم همه تون گرم که آتیش قیامو روشن کردین و نور و روشنایی به همة شهرای ایران تابوندین. بنازم این قیامو! بنازم این قیام آفرینا رو ‌هاهاهاها. یادتونه همش میگفتم ایرانی که بندة موشکاف می بینم انبار باروته و منتظر یه جرقه اس. هاهاهاها. ملاحظه فرمودین. هاهاهاها. تازه این اولشه. عظما با اون جسم ناقصش به چنان زاری یی بیفته که بیا و ببین. هاهاهاا.

سایت حکومتی آفتاب - ۲۵آبان

 در اولین ساعات شروع کار مجلس در روز یکشنبه بنده و تعداد قابل توجهی از نمایندگان ملت که تلفنی موافقت آنان را گرفته ام، با ارائه یک طرح دو فوریتی خواستار توقف و لغو اقدام دولت در افزایش قیمت بنزین خواهیم شد

?موشکاف: د بیاااا. یارو وحشت کرده در حد لالیگا. هاهاهاها. فک کرده این قیام آتشین فقط بخاطر بنزینه. هاهاهاها. نه بابا! گرون شدن بنزین بهانه اس، اصل نظام نشانه اس. هاهاهاها.


پروانه سلحشوری – عضو مجلس ارتجاع – ۲۵آبان

«از وقتی بنزین گران شده، مردم در تماس‌های مکرر ابراز نگرانی می‌کنند. مدت‌هاست مجلس در رأس امور نیست. این موضوع در جلسه سران سه قوه تصمیم‌گیری شده. فاتحه مجلس هم خوانده شد. مجلس بعدی را تعطیل کنید، خودش اقتصاد مقاومتی‌ است».

?موشکاف: د د  دی دی دی. آخه تو نظام ولایت مجلس کیلویی چنده؟ هاهاهاها. اما نگران نباش! مردمی که اومدن تو خیابون نه تنها درِ مجلس گل می‌گیرن ، بلکه درِ کل نظامو گل می‌گیرن هاهاهاها. ایشالا به زودی. هاهاهاها.

آخوند جنایتکار محمدجعفر منتظری - دادستان کل خامنه ای – ۲۵ آبان

متاسفانه عده‌ای از افراد که به دنبال ایجاد ناآرامی و سوء استفاده از شرایط هستند با ایجاد اخلال در نظم عمومی موجبات مشکلاتی را برای مردم فراهم کردند.

من تاکید می‌کنم که قطعاً مردم عزیز ما خط خودشان را از تعداد اندکی از اخلالگرانی که با راه بندان و یا حمله به برخی از اماکن ضدیت خودشان را با نظام و برنامه‌های مردم انجام می‌دهند جدا خواهند کرد قطعاً مردم عزیز از این اعمال و رفتار بیزار بوده و به تعدادی اخلالگر اجازه بهره برداری از شرایط را نخواهند داد.  و به اخلالگرانی که قطعاً ریشه در خارج از کشور دارند کما اینکه ما در این یکی دو روز شاهد بودیم جریانات معاند با نظام جمهوری اسلامی از فضای مجازی استفاده کرده و مردم را به خیال خام خودشان می‌خواهند تحریک بکنند.

?موشکاف: وا وا وای وای وای. یکی پیدا شه این یارو رو از تو غار بکشه بیرون. هاهاهاها. الانه عظما عمامه شو سفت چسبیده که سونامی قیام پر پرش نکنه. هاهاهاها. حالا این یارو میگه تحریک! هاهاهاها. بعله، حرف اول و آخر بندة موشکاف درود به قیام آفریناس، دمتون گرم، زنده باشین که گل کاشتین، اونم گل طوفان . هاهاهاها.دوستان مرحمت زیاد
لطفا به اشتراک بگذارید: