موشکاف ۲۹آبان- به کلبه درویشی موشکاف خوش اومدین شما رو میگم جوونای قیام! کانونای شورشی!

موشکاف ۹۸۰۸۲۹
?موشکاف: سلام! به به! به کلبة درویشی موشکاف خوش اومدین. شما رو میگم جوونای قیام! کانونای شورشی! شما که چنان ضربات مهلکی بر ملاج عظما فرود آوردین که ناچار شدن به خیلی چیزایی که گفتنش از خوردن زهر بدتره اعتراف بکنن. هاهاهاها. بیچاره ها خیلی دلشون میخواست خفقان بگیرن و هیچی نگن اما ضربه چنان سنگینه که نتونستن تحمل کنن. هاهاهاها
خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران – ۲۸آبان
یک روز با آشوبگران/ روایت میدانی فارس از حلقه‌های آشوب
شیوه عملکرد این افراد نشان می دهد که رفتار آنها هیجانی و از سر احساسات نیست و برای آن آموزش دیده و تجهیز شده اند. سعی می کنند ... مردم را نیز با خود همراه کنند.
هر دو طرف اتوبان توسط گروهی بسته شده. تعدادی لاستیک را آتش زده اند و ماشین را وسط اتوبان پارک کرده اند و... یک گروه بسیار آماده و منظم هستند که خیلی خوب هم تقسیم وظایف کردند. اینقدر منظم هستند که شیفت عوض می کنند، تجهیزات شان پشتیبانی می شود و حتی «بپا» دارند تا مبادا کسی از پلاک ماشین ها و چهره ها عکاسی کند. جوان قدبلند گوشی به دستی هم هست که از مرکز شلوغی ها دور است اما آرام و قرار ندارد. مدام گزارش اتوبان را به صورت تلفنی به افرادی در آن سوی خط می دهد و از باقی، خبر می گیرد. برای تک تک لحظات مختلف کارشان سناریو دارند.
?موشکاف: به به! ب ب به به! هم آموزش دیده ان هم مردمو همراه میکنن. هم منظمن. هاهاها. بعله، آخه این قیام آفرینا از دل همین مردم بیرون اومدن، از اونا جدا نیستن. هاهاهاها. اتفاقا بخاطر همینه که تو این چند روز قیام اینهمه قیامت کردن. هاهاهاها.
روزنامة حکومتی جوان – ۲۸آبان
روی دیگر نفوذ در حوادث اخیر
نحوه عمل اغتشاشگران در حوادث روز‌های اخیر ... از آمادگی کامل شبکه نفوذ دشمن در مواجهه احتمالی برای نقش‌آفرینی حداکثری در چنین حوادثی حکایت می‌کند. نحوه حضور اغتشاشگران به خوبی نشان می‌دهد که آنان از مدت‌ها قبل «سازماندهی شده»، «تجهیز شده»، «شبکه‌سازی شده»، «شبکه ارتباطی مطمئن برای آنان تعریف شده»، «رزمایش‌های پنهانی برگزار کرده» و با دریافت کد‌های از پیش تعریف شده، از طریق شبکه ارتباطی به میدان وارد شده‌اند.
?موشکاف: د بگو! می‌خواد نگه که این قیام قیام همة مردمه، هی این وجه از قیام رو داره پررنگ می‌کنه! هاهاهاها. هاهاها. تازه کجاشو دیدی؟!
این یکی رو ببینین چی نوشته! چه سناریو اکشنی سر هم کرده روی دست اکشنای های هالیوود هاهاهاها.
روزنامه حکومتی سیاست روز ۲۸آبان
مردان تنومند جای زنان جوان را گرفتند
آرایش سه گانه «هسته های خشونت»
«هسته های خشونت» آرایش سه لایه گرفتند. افراد آموزش دیده در گروه‌های ۵ تا ۷ نفره سازماندهی شده اند. در لایه اول به نارنجک دست ساز، ژل های آتش زا، ابزار شکستن قفل و سلاح سرد مجهز هستند که توسط یک یا چند موتور سوارمسلح با سلاح گرم درلایه دوم پشتیبانی می شوند.
همچنین در لایه سوم زنان جوانی وظیفه تهییج مردم حاضر در میدان به ویژه جوانان را بر عهده دارند.
یکی از نکات قابل توجه، سرعت بسیار بالای گروه‌های تخریبی است که در کوتاهترین زمان ممکن اقدام به تخریب و آتش زدن کرده و پس از آن به طرز ماهرانه‌ای محل را ترک می‌کنند.
افراد «هسته خشونت» از لباس‌ها و نشانه های مشخصی استفاده می‌کنند تا یکدیگر را در زمان ماموریت راحت تر بشناسند.
?موشکاف: هاهاهاها! فقط کم مونده بگه که اینا از هالیوود اومده بودن! رفقا می‌دونین این حرفا رو چرا می‌گن می‌خوان بگن در برابر چنین سوپرمن‌هایی پاسدار بسیجیای وارفتة ما چاره‌یی جز فرار نداشتن! دیگه فکر اینو نمی‌کنن که این حرفا چه به روز پاسدار بسیجیای بدبخت سیلی خورده میاره! جوونای شورشی، بچه‌ها کانون دمتون گرم که چه ترسی انداختین تو جون سگ و سیله‌های عظما! دست مریزاد که عظما رو بیچاره کردین! عظما! عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: