موشکاف ۲آذر-ٰ سلام به جوونای قیام! سلام به کانونهای شورشی

موشکاف ۹۸۰۹۰۲
?موشکاف: سلام! سلام به جوونای قیام! سلام به کانونهای شورشی! شما که با قیامتون جام زهرو ریختین تو حلقوم عظما. هاهاهاها. زهری که داره عمل میکنه و جسم ناقص عظما و روح قناسش . رو درب و داغون کرده. حالا عظما رو به موته هاهاهاها. زهر که میگم حرف بندة موشکاف نیستا! یارو تلخک نمایش جمعة کرجش گفته. هاهاهاها.
خبرگزاری حکومتی فارس – ۳۰ آبان
گزارش خبرگزاری فارس از کرج، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج: این فتنه اخیر نیز جام زهری بود که رهبر معظم انقلاب در آن لحظه نوشیدند.


?موشکاف: هاهاهاهاها. جام زهرو یه بار ارتش آزادیبخش ریخت تو حلقوم خمینی دجال که بعدش یارو ریق لعنتو سرکشید و ر پ ت پتو! هاهاهاها. حالا این عظمای فلک زده هم در وحشت از قیام جام زهرو سر کشیده اما دیره! خیلی دیره! جوونای قیام دارن میان سراغش،. هاهاهاها


حسام الدین آشنا مشاور آخوند روحانی – ۳۰آبان
این تجمع ها در برخی شهرها با سوءاستفاده اغتشاشگران آموزش دیده، به خشونت کشیده و منجر به تخریب اموال عمومی و حمله به مراکز دولتی، حوزه های علمیه و بانک ها شد. خیال کردند عملیات فروغ جاودان ۲ را کلید زده اند.


?موشکاف: هاهاهاها. اون یکی گفت جام زهر، این یکی گفت عملیات فروغ جاویدان ۲. هاهاهاها. ای بنازم به کانونای شورشی و ارتش قیام که حالا قیامشون رو به عملیات فروغ جاویدان تشبیه میکنن. همونی که رعشة سرنگونی رو به تمام وجود نظام انداخت. بیچاره ها هر سال سرنگون نشدنشون رو جشن میگیرن. هاهاهاها. حالا این یکی رو داشته باشین. هاهاهاها.



آبنوش – فرماندة مزدوران بسیج ضد مردمی – ۳۰ آبان
هماهنگی های عجیب و غریبی در فتنه جاری شکل گرفته و فقط منتظر یک جرقه بودند تا کشور را (بخوانید نظام را!) نابود کنند
اینترنت با تاخیر قطع شد اما باز کمک شد تا ساماندهی پیچیده این گروه ها بهم بریزد،
پدیده عجیب و جدیدی بود که یک دفعه کل کشور را فراگرفت
به عنوان کسی که در صحنه بودم معتقدم فقط خدا ما را نجات داد


?موشکاف: هاهاهاها. میگه خدا نجاتشون داد. هاهاهاها. مگر اینکه خداشون سرکوب و شلیک و گاز اشک آور باشه. هاهاهاهاها. اما از این گذشته، میخواد بگه که نجات پیدا کردن و موج از سرشون گذشته. زهی خیال باطل! هاهاهاها. میپرسین چطور؟ آخه خود یارو گفت اینترنتو دیر قطع کردیم که سازماندهی شون بهم بریزه، حالا چرا وصل نمی کنن؟ هاهاهاها. مگه نمیگین همه چی تموم شده؟ هاهاهاها. حالا ملاحظه بفرمایین که خرچنگ نظام چی میگه.


و اما آخرین سخنم از تدبیرهای ستودنی در این حادثه قطع اینترنت و شبکه‌های خارجی بود، اگر می‌خواهند مسئولان بدانند چقدر این اقدام شان مؤثر بوده ببینند چقدر ناراحت هستند دشمنان این ملت از قطع اینترنت
هر چه زودتر اینترنت بومی ملی را راه بیندازید و در این رابطه با شبکه‌های خارجی هم اگر بنای بر باز کردن آن دارید تقاضا می‌کنم باز بازش نکنید حالا که دیدید اینها چه غلطی کردند مسئولان ارتباطات حالا که دیدید می‌آمدند به مردم اغتشاش را یاد می‌دادند جنایت را یاد می‌دادند
?موشکاف: هاهاهاهاها. اینم از ترس و لرز نظام از سازماندهی کانونهای شورشی و بچه های قیام. هاهاهاها. وحشت در حد لالیگا. هاهاهاها. البته این وحشت حالا حالا ها ادامه داره، هر روز بیشتر هم میشه. تازه کجاشو دیدن؟ هاهاهاها. دم کانونای شورشی گرم که چنین وحشتی رو به دل عظما و سگ و سیله‌هاش انداختن. هاهاهاها. عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: