موشکاف ۳آذر- سلام بر سرورانم تو قیام. دمتون گرم که دارین قیامو ادامه میدین

موشکاف ۹۸۰۹۰۳
?موشکاف: سلام! سلام و صد سلام خدمت سرورانم تو قیام! دست مریزاد بابا دست مریزاد که نظام ولایتو بیچاره کردین. اصلا آواره کردین! هااهاهاها. خداوکیلی کی بهتر از شما میتونست این کارو بکنه. دمتون گرم که دارین قیامو ادامه میدین! حالا دیگه دوزاری نظام افتاده که با کی طرفه. وحشت نظام از همینه. هاهاهاهاها.



روزنامة حکومتی فرهیختگان – ۲ آذر
« نگاهی به تحولات تاریخی خصوصا دهه ۶۰ نشان می‌دهد این دوگانه یعنی ساماندهی و خشونت، سیاق همیشگی سازمان مجاهدین خلق است. انگاره‌ای تاریخی که از (مجاهدین) در ذهن عموم مردم ایران است، مردان سبیلو و زنانی با روسری زرشکی است... اما مشاهدات اخیر یادآوری می‌کند احتمالا باید با این تصویر خداحافظی کرد و متناسب با تهدید‌های جدید و به‌روز ‌رسانی‌شده این مجموعه، هم در ابعاد امنیتی و هم در بعد فرهنگی و رسانه‌ای، طرحی نو درانداخت».



?موشکاف: هاهاهاهاها. بعله، کجان اونایی که میگفتن مجاهدین پیر شدن و تموم شدن؟! بیا! اینم ادامة راه مجاهدین اونم کف خیابونای تهران! جوونه‌هایی که از همون ریشه‌ها و همون خونها سبز شدن و افتخار می کنن براندازن و تا نظام ولایتو از بیخ نکنن از پا نمی‌شینن!. هاهاهاها.



اینها با سلاح گرم حمله کردند بعضی از بسیجیان حتی از طلاب بسیجی بعضی‌هایشان ۱۰-۱۵ تا ساچمه به بدن‌شان هست الآن هم هست اونها را نگذارند که دست پیدا بکنند به اسلحه برای این‌که اینها اگر می‌توانستند یک کلانتری را بگیرند بروند سلاحها را بگیرند حالا ممکن بود دو نفرشان برای نگذاشتن و جلوگیری کشته بشوند اما اگر رهایشان می‌کردند و میرفتند سلاح را به‌دست می‌گرفتند مسلسلی را به‌دست می‌گرفتند


?موشکاف: وای وای وای! بترس که داری کم میترسی! بلرز که داری کم میلرزی! این جوونای قیامی که من می بینم یه گوله آتیشن، آخه خوب میدونن که این آخوندا و سگ و سیله هاشون جز زبان زور، زبون دیگه ای نمی فهمن! زبان قاطعیت که میگم یعنی چی؟ یعنی «آتش جواب آتش» همون آتیشی که جوونا تو سراسر ایران به پا کردن. و این به قول معروف تازه از نتایج سحر است، باش تا صبح دولتش بدمد! بعله... گوش کنین این یکی دیگه سخنگوی دولت روحانیه، ببینین بیچاره از ترس نزدیکه ر پ ت پتو!


علی ربیعی سخنگوی دولت روحانی
مسأله (قیام) کماکان به‌ قوت خود باقی‌است... علل زمینه‌‌ای این ماجرا ...کماکان باقی مانده و با هر عامل جدیدی می‌توانند مسأله‌ساز شوند.


?موشکاف: هاهاهاهاها. بعله! اینم ترس نظام ولایت از استمرار قیام. مسئله باقیه، چون ریشه‌هاش باقیه؛ قیام ادامه داره. این جوونای بی باک میخوان دنیای عظما رو بکنن آخرت یزید! هاهاهاهاها. البته کارگزارنش هم مثل همین یارو طباطبایی و ربیعی بی نصیب نمی مونن! هاهاهاها. کلام آخر بندة موشکاف هم اینه: دمتون گرم جوونا، ادامه بدین تا ریش و ریشة عظما از بیخ بسوزه. هاهاهاها. قیامیا هموطنان عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: