موشکاف ۴آذر- این روزا گرگای نظام بر سر تصمیم عظما، افتادن به جون هم

موشکاف ۹۸۰۹۰۴
?موشکاف: سلام! سلام و درود به جوونای شورشی که نه تنها حال عظما و سگ و سیله هاشو میگیرن، بلکه خوابهای پنبه دانه شونو هم رو سرشون آوار می کنن. هاهاهاها. جالبه که این روزا گرگای نظام بر سر تصمیم عظما و حمایتش از سران سه قوه، افتادن به جون هم. هاهاهاها.


محمد مهدی زاهدی – عضو مجلس ارتجاع
«چگونه می‌شود در شرایطی که منطقه از لبنان و عراق توطئه‌هایی دیده و خبر انتقال این توطئه به کشور در کوی و برزن پیچیده بود ناگهان تصمیم به اجرای طرح گرفتید؟ و اما بگذرم به‌هرحال انشاالله قوه قضاییه دخالت می‌کند»


?موشکاف: هاهاهاها. یارو می‌خواد همة‌ تقصیر رو بندازه گردن روحانی و دولتش، اما انگار حواسش نیست که عظما خودش اومد و با لفظ نامبارکش گفت که این تصمیم رو تأیید می‌کنه و پشت قضیه اس هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین. اما چرا عظما وارد این قضیه شد، از قرار معلوم مثل این که تو رژیم خیلی بیخداره و خیلیا سرش چون و چرا می‌کنن!


تلویزیون رژیم – ۲ آذر
مجری: چرا رهبری به‌نظر شما ورود کردند به این قضیه خیلی‌ها نسبت به این قضیه شاید حالا بگم که اتفاق دیگری می‌بایست می‌افتاد یا بعضی‌ها هم می‌گویند رهبری به موقع ورود کردند
صفار هرندی: حقیقتاً من که معتقدم این حتی باید از زمره مواردی به حساب بیاوریم که عنایات خداوندی دخالت کرده


?موشکاف: هاهاهاها. عنایات خداوندی! هاهاهاها. بعله، خدا عنایات ویژه ای به نظام ولایت داره، مگه نمی بینین چه اقتصاد شکوفایی داره؟ چه جامعة آرومی هست؟‌ اف ای تی اف و تحریم که اصلا مطرح نیست. هاهاهاها. وحدت نیروهای نظامو نمی بینین؟ و نمی‌بینین که چطور این نانجیبا مثل اون حیوان نجیب، چهار دست و پا تو گل گیر کردن؟!


روزهای گذشته روزهای سخت و تلخی بر همه ما گذشت و حوادثی ناخواسته دامنگیر مردم و نظام اسلامی شد که شاید اگر اندکی تدبیر و دقت بیشتری صورت می‌گرفت این تلخیها یا نبود یا در کمترین حالت ممکن بود اما متأسفانه گویی دولت تدبیر و امید یا آن‌چنان تمایلی به تدبیر در امور ندارد یا ناتوان از تدبیر است که در هر دو صورت باید نظام اسلامی، مجلس شورای اسلامی و همه دست‌اندر کاران، تدبیری بر این بی‌تدبیری بیندیشند
برای یک کار اجرایی چرا باید شرایطی پیش آید که رهبر معظم انقلاب ناگزیر به هزینه خود برای جبران یک کار بی‌تدبیر باشد


?موشکاف: هاهاهاها. بعله، سوال بندة موشکاف هم همینه که چرا عظما اون همه حماقت به خرج داد و فرصت عقب نشینی رو از دست داد. هاهاهاها. آخه الان وضعیتش گیر کردن رو اره‌س. هاهاهاها. اگه اینوری بره و حرفشو پس بگیره، کارش زاره، اگه ادامه بده که خیلی کارش زارتره! خدا هیچ گراز و کفتاری رو به روزگاری که الان عظما توش گیر کرده، دچار نکنه! الهی آمین. دوستان عزت زیاد! هاهاهاها.

لطفا به اشتراک بگذارید: