موشکاف - ۶ آذر ۹۸

موشکاف ۹۸۰۹۰۶
?موشکاف: سلام و درود! سلام و درود به جوونای شورشی که بندة موشکاف هر روز بیشتر و بیشتر عاشقشون می‌شم! آخه هر روز تصاویر جدیدی به دستم میرسه. عجب قدرتی! عجب شجاعتی! بیا و ببین! ‌هاهاهاها. بیخود نبود طرف میگفت از بمب اتم هم خطرناک تره. هاهاهاها. حالا هر کدوم از کارگزاران نظام به زبونی به قدرت جوونای قیام اعتراف می کنن و هشدار میدن که قیام ادامه داره. ملاحظه بفرمایین:



روزنامة حکومتی حمایت - ۵آذر
«در سال ۹۶بر خلاف فتنه ۸۸،‌ دشمن تلاش کرد بر بستر مشکلات معیشتی سوار شود و در پوششی کاملا اقتصادی به صحنه بیاید».
« ماهیت فتنه ۹۸ بسیار پیچیده تر از دو فتنه قبلی بوده است... برای همین است که می بینیم در فتنه اخیر میزان و سرعت خشونت و خسارت آشوبگران و اشرار بسیار بیشتر از دو فتنه قبلی بود».
«اگر خامنه‌ای در یکشنبه هفته قبل موضع نمی گرفتند و به موضوع ورود نمی کردند؛ جای کمترین تردیدی وجود نداشت که این فتنه امنیتی ضریبی چند برابر پیدا میکرد».



?موشکاف:‌ د بیاااا، می‌گه پیچیده‌تر تا نگه سازمان یافته‌تر، تا نگه شجاعانه‌تر و انقلابی‌تر! باشه هر چی می‌خوای بگو! به قول گفتنی، تو بدم، بمیر و بدم! بعله، قیام جوونای ایران پیچیده و پیچیده تر میشه چون میخوان دودمان آخوندا رو همچین بپیچن تو هم که نگو و نپرس. هاهاهاها.



محمدرضا صباغیان عضو مجلس ارتجاع – ۳ آذر
همان‌طور که همه می‌دانیم وضعیت اقتصادی مردم مناسب نیست، گران کردن بنزین توسط شورای عالی اقتصادی و سران قوا هزینه‌های سنگینی را بر مردم تحمیل کرد
مردم از این وضعیت ناراضی هستند راه را اشتباه نرویم. مشکلات مردم در این زمینه فراوان است و اندک مسأله اعتراضات خود را نشان می‌دهند همه این اعتراضات دشمنی دشمنان نیست خود را فریب ندهیم....
نباید سرسری بگذریم و بگوییم اوضاع آرام شده است.



?موشکاف: د د دی دی دی، یارو میگه با اندک مسئله، اعتراضا گٌر می‌گیره. هاهاهاها. بعدش هم میگه خودمونو گول نزنیم، سر سری نگذریم. هاهاهاها. اما چرا این حرفو میزنه؟ مگه عظما و شیخ فری و یارو رئیسی قاتل، نگفتن همه چی جمع و جور شد و تمومش کردیم؟ ها؟! هاهاهاها. درسته. اونا دارن سر بسیجی پاسدارای ریزشی رو شیره میمالن. هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین که دو تا از سرکرده‌های سگ و سیله‌های عظما تو مجلس چی چی گفتن:‌



سایت حکومتی فرارو – ۴ آذر
ساجدی‌نیا از طرف نیروی انتظامی توضیح داد پلیس با حضور فعال و سازمان‌یافته خود سعی کرد با کمک سپاه، بسیج و ارتش در برخی نقاط به کنترل و مدیریت اتفاقات بپردازد.
نماینده اطلاعات سپاه در مجلس ارتجاع گفت: برآوردهای امنیتی دستگاه‌های مختلف چنین بود که شرایط و مقطع زمانی خوبی نیست ولی وقتی طرح مصوب و اجرای آن آغاز شد ما همه امکانات خود را به کمک آوردیم البته که این حوادث آخر نخواهد بود و ممکن است در آخر شاهد اتفاقات مشابه باشیم.


?موشکاف:‌ واوا وای وای وای . البته که بار آخر نخواهد بود اما مشابه هم نخواهد بود. هاهاهاها. همینطور که ۸۸ مشابه ۷۸ نبود. ۹۶ مشابه ۸۸ نبود و ۹۸ مشابه ۹۶ نبود، بعدی هم مشابه ۹۸ نخواهد بود. چنان
آتشفشانی بشه که صد بار آرزوی مرگ بکنن. هاهاهاها. القصه، خود کارگزاران نظام هم میدونن که زلزلة اساسی در پیشه، چنان برن رو ویبره که چارستون نظامشون فرو بریزه. هاهاهاهاها. دم جوونا و کانونای شورشی گرم که نظامو به این نقطه رسوندن. ای والله. عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: