موشکاف ۱۲ آذر

موشکاف:‌ سلام به دوستان شورشی خودم! هاهاهاها. سلام به کانونای شورشی! اگه قابل بدونین بندة موشکاف هم یه شورشی تمام عیارم. هاهاهاها. از همونایی که نظام ولایتو به وحشت انداخته. اونم چه وحشتی ااااا! هاهاهاها. آخه میدونن این قیام ادامه داره. ملاحظه بفرمایین که. حتی فالانژتریناشون هم چطور از نا رفتن و به تته پته افتادن!


روزنامة حکومتی وطن امروز – ۱۱ آذر
شرایط به گونه‌ای غمبار است که اگر حق اعتراض به این وضعیت را هم به رسمیت نشناسیم در حق مردم جفا کرده‌ایم! فشار بالای اقتصادی بر گرده مردم سنگینی می‌کند؛ اقتصاد در وضعیتی ناگوار است، قیمت مسکن در ۲ سال گذشته بیش از ۲ برابر شده است و وضعیت اجاره خانه‌ها اسفبار است؛ سفره مردم کوچک شده است، مرکز‌نشین‌ها به حاشیه کوچ کرده‌اند و حاشیه‌نشین‌ها از حداقل‌ها هم محروم شده‌اند! این شرایط را هر کسی بنگرد اعتراض را به رسمیت می‌شناسد!


موشکاف: هاهاهاها. دیر آمدی ای حمار سرمست! با این همه کشت و کشتار داره از حق اعتراض حرف می‌زنه انگار نه انگار که ۴۰سال گذشته و تو این مدت، این ملت همه جوره این نظام را بالا پایین کردن و تا آخرشو خوندن و تنها یک حرف با این رژم دارن: «مرگ بر اصل ولایت فقیه. مرگ بر خامنه ای. هاهاهاها. به همین خاطره که کیهان عظما تعارفو کنار گذاشته و ببینین چه جوری چنگ و دندون نشون می‌ده:


کیهان خامنه ای – ۱۱ آذر


متصدیان و مسئولان امنیتی، انتظامی و قضایی کشور بایستی روند شناسایی و محاکمه آشوبگران را تسریع کنند وگرنه‌اشراری که درصدد فرار از چنگال قانون هستند و همچنین گروهها و رسانه‌های ضدانقلاب که سودای براندازی نظام را در سر دارند دوباره دست به کار شده و فازهای دیگر فتنه‌انگیزی خود را کلید می‌زنند.


موشکاف:‌ هاهاهاها. برق قیام جوونای شورشی مثل برق سه فاز یارو رو گرفته. هاهاهاها. بخاطر همینه که از فاز بعدی میترسه. هاهاهاهاها. آخه می‌دونه تمام این قیاما تو یه فازه، فاز براندازی! هاهاهاهاها.

پاسدار عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران – ۱۰ آذر
مثل همه مواقعی که اگر مردمی یک خواسته به‌حقی داشته باشند انتقادی از موضوعی داشته باشند معاندین و دشمنان درصدد هستند که موج سواری بکنند متأسفانه این موج سواری در این قضیه صورت گرفته کسانی که در قالب اشرار بودند اراذل و اوباش بودند سازماندهی دیده بودند افرادی را در قالب تیم های تحریق تیم های تخریب سازماندهی کرده بودند متأسفانه در چندین نقطه اینها شروع کردند به این‌که تخریب اموال عمومی را داشتند به‌رغم این‌که پلیس در آمادگی بود دوستان سپاه و بسیج در کنار ما ها هم بودند اما سطح اون موضوعاتی که پیش‌بینی می‌شد فراتر از این بود و سطح اقدامات خرابکارانه اشرار هم بیشتر بود
موشکاف: هاهاهاها. میگه آمادگی داشتیم اما نه اینقدر!‌هاهاهاهاها. اینم جواب کیهان عظما که میگه آماده باشین که فاز بعدی در پیشه. هاهاهاها. این بار که به قول یارو عزیزی آماده بودن و سپاه و بسیج هم کنارشون بودن در برابر سونامی خشم مردم چه غلطی تونستن بکنن؟ هاهاهاها. بعله، فاز براندازی ادامه داره. هاهاهاهاها. راستی عظی بگو ببینم کدوم پستو رفتی .پستو مستو مشکل تو رو حل نمیکنه باید دنبال سوراخ موش باشی هاهاهاها. دوستان مرحمت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: