موشکاف ۱۳ آذر ۱۳۹۸

موشکاف ۹۸۰۹۱۳
?موشکاف: سلام! یه سلام گرم وآتشین تقدیم به بر و بچه های قیام و کانونای شورشی! دمتون گرم! زنده باشین ایشالا. هاهاهاهاها. خداییش ایول دارین که حسابی نظام ولایتو عاصی و درمونده کردین و سرنگونی رو آینه کردین گذاشتین جلوش هاهاهاها. طوری که یه سریشون دارن روضة غلط کردم و شکر خوردم میخونن. هاهاهاها.
روزنامة حکومتی ستارة صبح – ۱۲ آذر
محمدرضا عارف: نهادهای مسئول درباره ابهامات وقایع اخیر و کشته‌شدگان به طور شفاف اطلاع‌رسانی کنند.
پروانه سلحشوری: برای دل‌های پر از کینه باید فکری کرد خنده‌های آقای روحانی به دل مردم زخم زد.
محمود صادقی: ‏اگر مراجع ذی‌ربط آمار دقیق کشته‌شدگان را اعلام نکنند، نمایندگان آمار واقعی را اعلام خواهند کرد.


?موشکاف: د د دی دی دی! آقایونو باش! همه رو مثل خودشون هالو فرض کردن! خب کی جلوتونو گرفته، شفاف برخورد کنین! خب آماراتونو بدین! چی شده؟ زبونتونو موش خورده؟! هاهاهاها. اما شما میدونین همه هم می‌دونن داستان چیه؟ چطور شده که یهو به فکر کشته شده‌ها افتادین؟ یعنی شما تا حالا نمی‌دونستین تو ماهشهر و شهریار و شیراز و بهبهان و غیره و غیره چه اتفاقی افتاده؟ چطور شده که تازه به فکر دلهای پر از کینه افتادین؟ ملاحظه بفرمایین:


نیویورک تایمز – ۱۱ آذر
ایران مرگبارترین ناآرامی سیاسی خود از زمان انقلاب اسلامی در ۴۰ سال پیش تجربه می‌کند.
بگفتة روایات شهود و کلیپ‌ها، در بسیاری جاها، نیروهای امنیتی با گشودن آتش به روی تظاهرکنندگان غیرمسلح که عمدتاً بیکار و مردان جوان کم درآمد بین ۱۹تا ۲۶ ساله بودند، پاسخ دادند. در شهر ماهشهر در جنوب‌غرب، شهود و پرسنل پزشکی گفتند که نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تظاهرکنندگانی را که اغلب مردان جوان غیرمسلح بودند در یک نیزار که در آن پناه گرفته بودند، محاصره و به آنها شلیک کردند که ۴۰ تا ۱۰۰ کشته بجای گذاشت.


?موشکاف: ها ها ها... بعله، ملتفت شدین؟ یه همچین خبرایی تو دنیا پیچیده که کارگزاران نظام حالا یهو یاد وجدانشون افتادن!. هاهاهاها. اما بنازم جوونای قیامو که قیمت انقلابشون رو می پردازن و صداشونو به همه جای دنیا رسوندن. اما اجازه بدین حرف این یارو خل مشنگه رو هم که تو مجلس نظامه! یارو مطهری رو میگم، بشنویم
سایت انتخاب ـ علی مطهری عضو مجلس ارتجاع
حرف اصلی این است که یک افتضاحی شده ولی باید به گونه ای آن را جمع کرد تا اصل نظام آسیب نبیند.
?موشکاف: هاهاهاهاها. ملاحظه فرمودین؟ این مهره های نظام چه موقع یاد کشته‌های مردم و دلهای پر از داغ و پر از کینة مردم می‌افتن؟ اونجایی که افتضاح جنایتهای پاسدارا همه جا رو گرفته و تا نیویورک هم رفته، حالا اینا جمع می‌شن که یه جوری جمعش کنن و ماله بکشن. هدفشون هم روشنه! حفظ نظام! اما کور خوندن. نه افتضاات نظام و نه خود نظام دیگه جمع کردنی نیست هاهاهاها. درسته بچه های شیر قیام؟! هاهاها. عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: