موشکاف ۱۶ آذر ۱۳۹۸

موشکاف ۹۸۰۹۱۶
?موشکاف: سلام! ماشاالله جوونای قیام! ایول الله کانونای شورشی! دم همه تون گرم که ولوله‌یی انداختین تو این نظام ولایت که سگ صاحابشو نمی‌شناسه. هاهاهاها. جوری که عظما واسه دفاع از خودش که همه انداختن گردن اون، مجبور شده نامه مخفیانه‌ش رو علنی کنه. هاهاها. همون نامه به مجلس نظامو میگم. هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین:
سایت ولی فقیه ارتجاع – ۱۴آذر
«هرگونه اقدامی در مورد مصوبه سران قوا در مجلس، در چارچوب مصوبات شورای عالی امنیت باشد و از آن تخطی نشود و شرایط حساس مورد توجه قرار گیرد».
«در جلسه‌ شورای عالی امنیت، همه‌ اعضا متفق‌القول بر این نظر بودند حالا که این طرح کلید خورده، باید اجرا شود وگرنه عقب‌نشینی از این موضع، شدیدتر شدن آشوب‌ها و ناامنی‌ها را به‌دنبال خواهد داشت».
?موشکاف: هاهاهاها. به نظرتون چی شده که عظما نامه رو علنی کرده؟ درست حدس زدین! آخه همون سران قوا که یارو عظما تو این نامه هه میگه، همه جا خالی دادن. هاهاهاها. نمونه اش شیخ فری که گفته بود من اصلاً از گرون شدن بنزین خبر نداشتم، صبح خبرشو از تلویزیون شنیدم.ها ها ها... حتی ورق پاره های نظام هم واسش دست گرفتن که آخه یارو! ناسلامتی مثلا رئیس جمهور نظامی! اگه خبر نداشتی بهتره استعفا بدی. هاهاهاها.


سایت حکومتی انتخاب – ۷ آذر
آقای روحانی! اگر از زمان سهمیه‌بندی بنزین، اطلاع نداشتید، استعفا دهید / یاد مهمل‌گویی‌های احمدی‌نژاد را زنده کردید
حسن روحانی ... در شهر تبریز طی سخنانی اعلام کرد او هم صبح جمعه فهیده که قیمت تغییر کرده، چون مساله را به شورای امنیت کشور واگذار کرده بود. او در سخنان خود می‌گوید: «موضوع بنزین را به وزیر کشور و شورای امنیت کشور واگذار کردم. گفتم اجرایش با شما و صداوسیما، بروید و به من هم نگویید و هر وقت شما مناسب دیدید بروید و اجرا کنید. شبی که اجرا شد من هم نمی‌دانستم که این هفته است یا آن هفته. گفته بودم که هر شبی مناسب بود اجرایش کنید.»
?موشکاف: هاهاهاها. یارو شیخ فری میگه من نبودم دستم بود، تقصیر آستینم بود، آستین مال کتم بود، و در نهایت کتم مال عظما بود. هاهاهاها. بعله، قیام که بالا گرفته و خرج سنگین گذاشته رو دست نظام، با سه سوت همه فلنگو بستن. هاهاهاها. بریم سراغ یه قوة دیگه تو نظام، یارو رئیسی. هاهاهاها.


‌ آخوند رئیسی – ۱۴آذر
طرح بنزینی پیشنهاد دولت بود... در شورای هماهنگی اقتصادی سران سه قوه از ناحیه دولت پیشنهاد مطرح شد، بنده گفتم این موضوع ربطی به جلسه سران ندارد، چرا که قانون داریم و وظیفه دولت است، ۲-۳ بار مخالفت کردم، منتها دولت می‌گفت از باب هماهنگی این کار انجام می‌شود.
?موشکاف: هاهاهاها. شیخ فری که خبر نداشته، رئیسی که مخالفت کرده، اون یارو لاریجانی هم که پاک خودشو کنار کشیده، در نتیجه سیدعلی مونده و حوضش پیدا کنید پرتقال فروش را. هاهاهاها. نکنه اجنه اومدن و بنزین رو گرون کردن؟‌ شاید هم یاوه گویان شرق و غرب نرخ بنزینو بالا بردن. هاهاهاها. بنازم قیام رو که چه ترسی انداخته تو دل عظما و سگ و سیله‌هاش. البته باید هم بترسن! چون نظامشون داره ر پته پتو...!‌هاهاهاها. عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: