موشکاف ۱۹ آذر ۹۸

موشکاف ۹۸۰۹۱۹
?موشکاف: سلام! به رفقا و دوستان خوب موشکاف! خوبین ایشالا! چه خبرا؟ هاهاهاها. خدمتتون عرض کنم که این روزا خبر اینترنت دوباره داغ شده. هاهاهاها. آخه یارو شیخ فری که مدعی بود دستش رو دکمة فیلتر نمیره، نه تنها فیلتر کرد، نه تنها اینترنتو تو قیام آبان قطع کرد، بلکه میخواد بره تو خط قطع کامل اینترنت از دنیا. چه غلطا! هاهاهاها.


آخوند روحانی در مجلس ارتجاع – ۱۷ آذر
شبکه ملی اطلاعات را آنچنان تقویت کنیم که مردم برای رفع نیازمندی های خود نیازی به خارج نداشته باشند و اخیرا مقام معظم رهبری نیز دستوری در این زمینه دادند که انشاءالله در شورای عالی فضای مجازی ما انرا را دنبال می کنیم انشاالله مردم ما شرایط بهتری را لمس خواهند کرد.


?موشکاف:‌ هاهاهاها. یارو شیخ فری به خیال خودش خیلی خرمرد رنده، از یه طرف اینترنتو می‌خواد قطع بکنه و منتشم میخواد سر مردم بذاره که اینترنت ملی دارم واستون راه بندازم! خیر امواتش داره خیرات می‌کنه، علاوه بر ینها از همین اول پای عظما رم وسط میکشه که گوشة‌ رینگ تک نیفته، دوتایی باهم بخورن. هاهاهاها. اما ملاحظه بفرمایین که تو خود نظام چطوری چپ و راستش کردن. هاهاهاها.


روزنامة حکومتی جهان صنعت – ۱۸ آذر
جهان صنعت: زیستن در عصر حجر!
اینترنت کشورمان از ۲۶ آبان‌ماه قطع شد. یک هفته اینترنت ثابت و ۱۰ روز اینترنت موبایل در ایران قطع بود. دلیل این امر نیز درگیری‌ها و اعتراضات بر سر قیمت بنزین بوده است. در این مدت شبکه ملی اطلاعات جایگزین اینترنت بین‌المللی شده بود.
در زمان قطعی کامل اینترنت بین‌الملل در ایران، روزانه ۶۵ میلیون دلار خسارت وارد می‌شده است.
اگر اینترنت بین‌المللی قطع شود و شبکه ملی اطلاعات جایگزین آن شود، وضعیت کشور مشابه همان روزهای قعطی اینترنت می‌شود و همانگونه متضرر خواهیم شد. دلیل این امر نیز آن است که ما زیرساخت‌های مورد نیاز برای این اقدام را نداریم.
?موشکاف: هاهاهاها. تو همون تیتر خبر، زده به خال. هاهاهاها. بندة‌ موشکاف همیشه عرض می‌کردم که اینا مال عصر حجرن؛‌ بفرمایین حالا خودشون می‌گن! هاهاهاها. هاهاهاها. اما قضیه بیخ دار تر از موضوعات اقتصادیه. ملاحظه بفرمایین که چی میگن.



روزنامة ابتکار ـ 18آذر 98
التهاب در انتظار روزهای بدون اینترنت!
اگر قرار باشد امور محقق شده توسط اینترنت و فضای مجازی جهانی را محدود یا حذف کنیم تبعات بسیاری خواهد داشت. تبعاتی که می‌تواند فضای اجتماعی ایران را ملتهب کند.»
«امیدواریم که تصمیم اجرای شبکه ملی اطلاعات همانند تصمیم افزایش و سهمیه‌بندی بنزین یکباره و یک‏شبه گرفته نشود و در شرایط حساس کنونی که جامعه دچار التهاب است، به مردم شوک بزرگ‏تری وارد نشود.
?موشکاف: هاهاهاها. بعله، داستان، داستان شوک به جامعه اس. آخه کاسة صبر مردم لبریز شده. هاهاهاها. حالا جوونای قیام منتظر یه فرصتن و یه جرقه که قال قضیه رو بکنن و کار نظامو یکسره کنن. هاهاهاها. اما ملاحظه بفرمایین که یارو ربیعی از ترس این شوک چی چی میگه. هاهاهاها.
علی ربیعی
بنای دولت جزیره کردن ایران در دنیا نیست باز هم تاکید می کنم اگر رئیس جمهور محترم تاکید کردن ما نیازمند این شبکه ملی برای شرایط بحران حتی در مقابل تحریم هستیم و این به معنای اینکه ما بخواهیم اینترنتی را از جهان قطع بکنیم و خودمان را جزیره بکنیم حتما نیست.
?موشکاف: هاهاهاها. بعله،. اما نکتة بندة موشکاف! نظام ولایت دلش میخواد مثل همون کاری که تو آبان ۹۸ کرد، اینترنتو قطع کنه که هم خبرای ایران به جهان نرسه و هم جوونای قیام نتونن رو اینترنت هماهنگی کنن. از طرف دیگه میترسه که قطع کردن اینترنت خودش بشه جرقه قیام. هاهاهاها. به این میگن بن بست اینترنتی. هاهاهاها. عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: