موشکاف ۲۰ آذر ۹۸

موشکاف ۹۸۰۹۲۰
?موشکاف: سلام! به به! دوستان موشکاف! خوش اومدین!‌ صفا آوردین! یه کلبة درویشی هست در خدمت شما! بفرمایین! هاهاهاها. حتما شنیدین. یارو شیخ فری، روز دانشجو تو هیچ دانشگاهی آفتابی نشد، گذاشت ۲ روز بعد رفت یه جای دنج، به دور از انظار عمومی و با یه سری دستچین شده واسه خودش دور همی گذاشت. هاهاهاها. این جاخالی دادن شیخ فری وایرال شده. هاهاهاها.


روزنامة حکومتی رسالت – ۱۹ آذر
خدا ما را ببخشد؛ به رئیس‌جمهور عزیزمان بدگمان شدیم که چرا روز دانشجو به دانشگاهی نرفتند؛ خدا را چه دیدید شاید ایشان مثل بنزین خبر نداشته‌اند 16 آذر چه روزی است و ازقضا تأکید کرده‌اند که به ایشان هم نگویند؛ خلاصه ما نمی‌دانیم و قضاوت هم نمی‌کنیم!
?موشکاف: هاهاهاها. به این میگن سیخ و سنبه در حد لالیگا. هاهاهاها. بعله، شیخ فری رفته سوراخ موش. تازه! بعد دو روز، رفته یه دانشگاهی که از قبل قرق کردن و همه چیزو چیدن، اما بازم بدون دوربین و رسانه. هاهاهاها.

روزنامة حکومتی کیهان – ۱۹ آذر
حضور روحانی در مراسم روز دانشجو در حالی بود که هیچ‌یک از خبرگزاری‌ها در این مراسم حضور نداشتند و پخش زنده تلویزیونی هم برای سخنرانی رئیس‌جمهور صورت نگرفت بلکه فقط پوشش خبری این مراسم با پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری بود.
?موشکاف:‌ هاهاهاها. ملاحظه می فرمایین که شیخ فری چقدر ترسو تشریف دارن. هاهاهاها. اما این کارای شیخ فری واسه خود رژیمی ها هم نخ نما شده . هاهاهاها.



روزنامة حکومتی رسالت – ۱۹ آذر
روحانی در حال فرار از چالش است
نمایش های ماه های اخیر رئیس جمهور نخ نماتر از چندسالی است که بر مسند دولت نشسته روحانی در این سال ها همواره از حربه فرار به جلو استفاده کرده و ... تلاش می کرد تا موضوع را وارونه جلوه داده و خود را از گزند تقصیرها رهایی بخشد.
«رفتار رئیس‌جمهور طی هفته‌ها و ماه‌های گذشته نشان‌دهنده آن است که به شدت نگران قرار گرفتن در مقابل نقدهای جدی است و در نتیجه از مواجه شدن با فضاهای انتقادی فرار و در برابر چالش‌ها فرافکنی می‌کند.»


?موشکاف: هاهاهاها. یکی به من بگه کی تو نظام نگران نیست؟ هاهاهاها. اما ملاحظه بفرمایین که یارو مطهری تو مجلس نظام به اصل نگرانی مهره های نظام مقر میاد.
‌ علی مطهری – عضو مجلس ارتجاع – ۱۹ آذر
حوادث تلخ آبان ماه نشان داد که سران قوای ما نبض جامعه در دستشان نیست و این تصمیم بدی که گرفته شد و اجرای بدتری که انجام شد متأسفانه این حادثه تلخ را به‌وجود آورد و ما تحلیل غلط هم نباید بکنیم
اگر جامعه در شرایط عادی بود به‌نظر من جا داشت که ما حتی رئیس‌جمهور را استیضاح کنیم ولی خب الآن ما در شرایط خاص هستیم حداقل کاری که مجلس می‌تواند انجام بدهد این هست که وزیر کشور را به‌عنوان مسئول اصلی این تصمیم استیضاح بکند و انشاالله که این کار انجام خواهد شد
?موشکاف: هاهاهاها. ملاحظه می فرمایین؟ یارو زورش به خر نمیرسه، پالون خرو میزنه. هاهاهاها. ما نفهمیدیم که این وزیر کشور که قراره به جای روحانی درازش کنن، از اول مسئول اصلی بوده یا بعد از این که قرار شد به جای روحانی درازش کنن، مسئول اصلی شد؟ بگذریم، اصل قضیه قیامه، قیامه! هاهاهاها. همة اینا از ترس و لرز قیامه. هاهاهاها. بنازم به جوونای قیام که چنین ترس و لرزی تو جسم و جون نظام انداختن. هاهاهاها. ترس و لرزی که تا روز سرنگونی شون ادامه داره. هاهاهاهاها. عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: