موشکاف ۲۷ آذر ۹۸

موشکاف :۹۸.۹.۲۷


?موشکاف: سلام و صد سلام به همة بچه‌های شیر و یلهای کانون‌های شورشی، ببینیم بچه‌ها بندة موشکاف باید به شما تبریک بگم؟ شما باید به من تبریک بگین؟ یا هر دو تامون باید به هم تبریک بگیم؟ به خاطر چی؟ معلومه دیگه به خاطر گلبارون و گل‌ریزونی که هموطنامون از دور و نزدیک دنیا تو ۴، ۵روز گذشته واستون کردن. بندة موشکاف همین جوری میخ تلویزیون شده بودم و نمی‌تونستم چشم ازش وردارم.

اما رفقا لابد می‌دونین که در همون حالی که تو طرف ما همش گلبارون و گل ریزون بود،‌ اون طرف، از ترس قیام، همش فحش بارون و چنگ و دندون نشون دادن برای همدیگه بود. عنایت بفرمایین که تو مجلس چه قشقرقی به‌پا بود.

محمود صادقی ـ مجلس ارتجاع 26آذر 98

آیا با این ادعا که جانباختگان ۸۵ درصد جانباختگان در اعتراضات حضور نداشتند یا با سلاح غیر سازمانی کشته شده اند می‌توانیم پاسخ خونهای مظلوم به ناحق ریخته شده‌ای را بدهیم ؟

شگفتا که برخی از مسئولین، این حوادث تلخ را که خسارات فراوان جانی و مالی و حیثیتی جبران ناپذیری برای نظام و کشور داشت فرصتی برای خنثی سازی توطئه های دشمنان اعلام میکنند و بر طبل پیروزی می کوبند برخی از فرومایگان نیز از آن نیز بعنوان حجامت نظام تعبیر می‌کنند شرم بر ما شرم بر شما  که ریخته شدن خون جوانان معترضی که در اثر سیاست های غلط اقتصادی هیچ امیدی به آینده ندارند را حجامت نظام تلقی میکنید ».


?موشکاف: اوه اوه اوه...! رفقا شما رو نمی‌دونم که سنتون قد می‌ده یا نه یا تو کتابا خوندین یا نه، ولی این حرفا منو یاد مجلس شاه تو ماههای آخر رژیم شاه می‌اندازه، نماینده‌هایی که تا اون موقع شغلشون بله قربان و صحیح است و احسنت گفتن بود، همچین دم درآورده بودن که بیا و ببین!

کواکبیان ـ مجلس ارتجاع 26آذر 98

کواکبیان: غیر از شهدای امنیت چند ده نفر هم مظلومانه جان باختند بالاخره ما مسئول خون اینها هستیم این حداقل کاری است که نمایندگان مجلس می‌توانند اعلام بکنند حالا شما اعلام نمی‌فرمایید اشکال نداره


?موشکاف: بازم اوه اوه اوه....! اولاً یارو اعترف می‌کنه که اولاً خیلی از امنیتی‌ها رو بچه‌ها خوب حقشونو کف دستشون گذاشتن. ثانیاً اعتراف کرد که ما مسئول این خونها ی ناحق هستیم. بگذریم که با خر مردرندی می‌خواد بگه که کشته‌ها فقط دهها نفر بود. آخه یارو این حرف رو اگر 20روز می‌زدی حالا یه چیزی، اما الان که دستکم 500تا اسم اعلام شده، فکر نمی‌کنی یه جوری با اون حیوون نجیب همفکریهایی داری. اما خودمونیم این اعلام اسامی عظما و سگ و سیله‌هاشو تو بد مخمصه‌یی گیر انداخته. حالا ببینین اون یکی رأس لاریجانیا چطور دست و پا می‌زنه


‌ جواد لاریجانی ¬ - خبرگزاری حکومتی ایسنا ـ  26آذر 98


:

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه خاطر نشان کرد: یک تحرک سیاسی علیه ایران شکل گرفت که جمهوری اسلامی ایران افراد زیادی را کشته است در حالی که 85 درصد کشته ها مربوط به نیروهای امنیتی یا افرادی بوده است که در حال دفاع از منازل خود در برابر تهاجم آشوب گران بوده اند و 15 درصد کشته ها مربوط به نیروهای تروریستی است.. رئیس قوه قضاییه دستور داده است تا 20 روز آینده تکلیف کسانی که در زندان هستند مشخص شود. در حال حاضر تعداد زندانیان در حد چند صد نفر است نه هزاران نفر.


 ?موشکاف: 20روز پیش هم می‌گفتند «به زودی»، 20روز دیگه هم لابد می‌گن 20روز دیگه، چون هر چی بگن، تبدیل می‌شه به یه گوله آتیش که قیام پشتشه؛ عظمای بدبخت از وقتی که شغال شده، تا حالا تو همچین راه‌ابی گیر نکرده بود،‌ خدا هیچ شغالی رو به حال و روز عظما و شغالاش گرفتار نکنه؛ بگو الهی آمین! عزت زیاد
لطفا به اشتراک بگذارید: