موشکاف ۳۰ آذر ۹۸

موشکاف ۹۸۰۹۳۰

?موشکاف: سلام. شب چله‌تون مبارک باشه، بعد امشب که طولانی ترین شب ساله، بازم خورشید خانوم در میاد و همه جا رو گرم میکنه. هاهاهاها. ایشالا به همین زودیا شب سیاه و طولانی آخوندا هم تموم میشه. هاهاهاها. البته از حق نگذریم، این آخوندا اگه به خودشون بود میخواستن چند قرن حکومت کنن اما به همت جوونای قیام حالا عزای مرگشونو گرفتن. هاهاهاها.


آخوند فرزانه – نمایش جمعه مشهد – ۲۹ آذر

خشم مردم پنهان است، مردم گرده دارند یک ملت گرده دارد ظرفیت تحمل اش بالاست اما خدای نخواسته اگر منفجر شد هیچی نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد


اگر خدای نخواسته دولت به‌معنای هر سه قوه، مجلس قوه مجریه و قوه مقننه اگر اینها به مردم بی‌توجهی یا کم توجهی کنند معلوم می‌شود چه خواهد شد بر می‌گردیم نه به آنجایی که بودیم آنجا که جای عجیبی خیلی نبود برمی‌گردیم به جایی که خدا می‌داند چه خواهد شد.

پوستمان را می‌کنند گوشتمان را می‌خورند استخوانمان را خورد می‌کنند دیدید این چند روز که فرصت پیدا کردند یکی دو روز چند ساعت چه کار کردند

?موشکاف: هاهاهاها. یکی به این یارو بگه اینقده نترسه و نلرزه! مرگ یه بار! شیون یه بار! هاهاهاها. یه حکومت دو زاری دارن که دارن از دست میدن، این همه شیون و زاری داره آخه؟ هاهاهاها. خداییش، حکومت به کدوم دیکتاتوری وفا کرده که به عظی بکنه؟ هاههاهاها.به شاه؟ به مبارک؟ بن علی؟ یا قذافی؟ هاهاهاها.



پاسدار جعفری- ۲۶ آذر

خبرگزاری فارس-پاسدار جعفری-عملکرد لیبرالها-980926

در این مقطع زمانی از انقلاب که هستیم تمامی تهدیدات ممکن علیه انقلاب اسلامی جاری و ساری است از طرف دشمنان بر علیه ما تهدید نظامی بالای سر ما است تهدید امنیتی را دارید می‌بینید از هر فرصتی استفاده می‌کنند که ایجاد ناامنی کنند در کشور تهدیدها و فشارهای اقتصادی با این هدف است که مردم تو فشار قرار بگیرند و مردم دست از این راه بردارند.

?موشکاف: هاهاهاها. میگه تمام تهدیدات ممکن علیه نظام ولایت جاری و ساریه. هاهاهاها. بی خیال همة تهدیدات ممکن. اصل تهدید، سرنگونیه و بس. این یارو جعفری بریده هم از این میترسه که نظام ر پ ت پتو! هاهاهاها. آخه خودشونم خوب میدونن چی در انتظارشونه. هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین. کارشناسای ریز و درشت رژیم دور همی گذاشتن به نام «آتش زیر خاکستر» تا ببینین چه خاکی یا خاکستری باید رو سر خودشون بریزن، ببینیم چی گفتن؟ ‌هاهاهاها.


سایت حکومتی انتخاب –27 آذر -  گزارشی از نشست "آتش زیر خاکستر"

شعار اصلاح طلب، اصولگرا دیگه تمومه ماجرا، نشاندهنده فقدان جنبش‌های نماینده تحولات اجتماعی بود. ٨٥ درصد مردم ناراضی هستند و برای آن‌ها روحانی و فلانی فرقی نمی‌کند.

جوانان بین ١٨ تا ٢٩ سال از همه گروه‌های سنی، ناراضی‌تر هستند.

اکثر معترضین کسانی هستند که ظرفیت شوک افزایش قیمت بنزین را ندارند و زندگی روزمره شان مختل می‌شود.

این وضعیت بی عدالتی اگر هر چه جلوتر برود، عریان‌تر و خشن‌تر شود، چشم اندازی برای آینده باقی نمی‌گذارد.

.? موشکاف: هاهاهاها. بعله، اصلاح طلب! اصول گرا! دیگه تمومه ماجرا! هاهاهاها.   ملاحظه می فرمایین که مهره های ریز و درشت نظام هم اعتراف می کنن که قیام ادامه داره و هر چه جلوتر میره انقلابی تر هم میشه. از اون مهم تر! هیچ چشم اندازی هم واسه نظام نیست. هاهاهاها. دم جوونای قیام گرم که نظامو به خاک سیاه نشوندن. هاهاهاها. عزت زیاد.
لطفا به اشتراک بگذارید: