موشکاف ۲ دی ۹۸

موشکاف ۹۸۰۱۰۲
?موشکاف: س و اللام، یعنی سلام! به همة دوستای خودم که اهل موشکافی و ریز بینی ان. هاهاهاها. بعد سفر شیخ فری به ژاپن و ملاقاتش با آبه یه ضرب المثل تو دهنا افتاده بود و اتفاقا تو روزنامه هاشون هم نوشتن که یارو! برو فکر نون باش که خربزه آبه. هاهاهاهاها. ملاحظه بفرمایین که چطوری می زنن تو سر شیخ فری. هاهاهاهاها.


خبرگزاری حکومتی آرمان – ۱ دی
خبرگزاری تسنیم، در یادداشتی با عنوان «هاراگیری نکنیم» در خصوص تلاش رئیس‌جمهور برای ایجاد گشایش اقتصادی از طریق مذاکره با میانجیگری ژاپن، مذاکره را «استراتژی سوخته» می‌‌خواند و می‌نویسد: «اگر مسیر دولت در گذشته غلط بود و به موضوعاتی مانند اعتراضات گسترده اخیر رسید، تکرار این مسیر این بار از طریق ژاپن خطای مضاعفی است».
ناامیدی و نارضایتی در جامعه بیداد می‌کند و چشم اندازی برای بهبود وضعیت اقتصادی در آینده وجود ندارد. با این وجود چرا نتیجه برجام که گشایش و رضایت مردم بود از سوی جریان تمامیت‌خواه «فاجعه» نامیده می‌شود اما اصرار بر ادامه شرایط کنونی با تحریم و نارضایتی عمومی یک «دستاورد»؟


?موشکاف: هاهاهاها. نه تو رو خدا! اگه جنمشو دارن بذار هاراگیری یعنی خودکشی از نوع ژاپنی‌ش بکنن! همچین میگه استراتژی سوخته که انگار راه حل دیگه ای هم دارن. هاهاهاها. یارو! تو بن بستین، می فهمی؟ هاهاهاها. حالا خوشمزه اینه که این حرفا رو روزنامة باند خود روحانی نوشته. باند عظما که فقط تو سر شیخ فری زدن. یکیشون نوشته «سفری اشتباه، در زمانی اشتباه و به مقصدی اشتباه صورت گرفت» ببینم حالا مطمئنی شیخ فری به جای آبه با یکی دیگه اشتباهی ملاقات نکرده؟! هه هه هه!. اما ببینیم این یکی روزنامه هه که اونم مال باند شیح فریخ چه نسخه ای واسه نظام می پیچه. هاهاهاها.
روزنامة حکومتی ستارة صبح – ۱ دی
آیا سفر روحانی به توکیو دستاورد داشت؟
تنها راه موفقیت‌آمیز بودن این سفر آن بوده که تغییرات استراتژیک در سیاست‌های بین‌المللی و منطقه‌ای ایجاد شود تا بتوان پاسخ منعطفی از طرف غربی دریافت کرد. با توجه به این‌که اتحادیه اروپا نیز سیگنال‌هایی درباره سیاست ماشه مطرح کرده، لازم است ایران با نرم‌خویی بیشتری در جهت حل مشکلات با غرب حرکت کند. از طرفی به نظر می‌رسد که ژاپن نمی‌تواند معافیتی برای خرید نفت ایران از سوی آمریکا بگیرد.
تنها راه برای رهایی از وضع فعلی، بازنگری در استراتژی‌های داخلی و خارجی است.


?موشکاف: د د دی دی دی! دیگه چی؟ یه باره شعار سرنگونی هم بده دیگه. هاهاهاها. تغییر استراتژیک در سیاست بین المللی و منطقه ای. بازنگری در استراتژی های داخلی و خارجی. هاهاهاها. ملاحظه می فرمایین؟ چن تا جام زهرو میخواد یه جا به خورد عظما بده. هاهاهاها. بعله. بندة موشکاف هم موافقم، بفرمایین جام زهر منطقه ای و بین المللی و داخلی. هاهاهاها. خب این از روزنومه‌ها، اما تو مجلس ببینیم چی گفتن؟



جلسه علنی مجلس-تذکرات
علیرضا سلیمی – عضو مجلس ارتجاع – ۱دی
آقای رئیس حق نمایندگان است که اطلاع داشته باشند بر اساس اصل ۸۴قانون اساسی بالاخره آقای رئیس‌جمهور مذاکراتی مخفیانه مذاکراتی پشت‌پرده با جناب آقای آبه داشتند در اختیار نمایندگان بگذارند محتوای مذاکرات را ببینیم واقعاً مذاکرات آب است یا نانی از تویش در می‌آید؟
بالاخره به نمایندگان بگویند نمایندگان محرم نیستند؟ چطور آقای آبه به ترامپ می‌گوید اما ما باید نامحرم باشیم؟ اطلاع نداشته باشیم؟ نگرانیم باز دوباره یک کلاهی سر کشور برود.


?موشکاف: هاهاهاها. اینا دنبال نون تو مذاکراتن. اما نون نداره که هیچ، یه چیکه آب هم ازش در نمیاد. حتی شیخ فری با طرفش یه بیانیه ای، کنفرانس مطبوعاتی یی چیزی هم نذاشتن. هاهاهاها. البته سفر شیخ فری به ژاپن همچی بدون دستاورد هم نبودا، دستاوردش همین جنگ و دعوای باندی تو نظام بود. هاهاهاها. عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: