موشکاف ۳ دی ۹۸

موشکاف ۹۸۱۰۰۳
?موشکاف: سلام! به به! همة دوستان موشکاف جمعن که! هاهاهاها. میگن یارو وسط طوفان تو یه کشتی درب و داغون گیر کرده بود، آنچنان دکل کشتی رو بغل کرده بود که انگار صد ساله همدیگه رو ندیدن. هاهاهاها. موج هم هی میکوبید به کشتی و هریhORRI دل یارو می ریخت. هاهاهاها. حالا داستان، داستان کشتی شکستة نظامه و ترس از امواج بعدی قیام. هاهاهاها.
‌ روزنامة حکومتی آرمان – ۲ دی
مسئولان نتوانسته‌اند ‌اعتماد مردم را در حد انتظار جلب کنند و این ریشه در گفتار آنها با مردم دارد و تا زمانی که این وضعیت حاکم باشد عملا نمی‌توان به ارتقای امید در جامعه دلخوش کرد. زمانی می‌توان به سراغ حل یک مساله رفت که زمان باقی مانده باشد، اکنون فقط یک معجزه می‌تواند مشکلات را حل کند... عملا حوادث ماه‌ها و سال‌های اخیر عرصه را سخت کرده است و به نظر نمی‌رسد مردم دوباره به همان سبک به مسئولان اعتماد کنند... به قدری شرایط غیرشفاف است که هیچ‌کس نمی‌تواند راه حل صحیحی ارائه کند».


?موشکاف: هاهاهاها.. فقط معجزه می‌تونه مشکلات رو حل بکنه، یعنی که مشکلات اصلاً حل شدنی نیست. مشکلات هم اسم شیک بحران سرنگونیه هاهاهاهاها. واسه همینه که الانه خیلیاشون بوی حلوای ا نظام به مشامشون خورده و با سر رفتن تو جادة ریزش.


جلسه علنی مجلس-ناطقین وتذکرات
میرزاده عضو مجلس ارتجاع – ۲ دی
ابتدا به‌عنوان یکی از ۴۰نفری هستم که شاید ثبت نام نکردن در انتخابات دروه یازدهم از مردم بزرگوار حوزه انتخابیه‌ام شهرستان گرمی مغان، فرهنگیان و آذربایجان قهرمان پوزش می‌خواهم که توفیق حضور در مجلس یازدهم را نخواهم داشت ضمن این‌که مشکلات مربوط به افزایش قیمت بنزین چیزی نیست که بتوان فراموش کرد و پوزش نخواست


اما موضوعی که در فصل بودجه در قالب نطق اضطراری پیشنهاد می‌کنم این است که به‌عنوان پژوهشگر اجتماعی معتقدم مسأله امروز کشور نارضایتی عمومی و بحث ناامیدی و بی‌اعتمادی است که ریشه در یک کلمه "تبعیض" و نه کمبود دارد.


?موشکاف: هاهاهاها. عرض نکردم. تو مجلس نظام که چنین ریزشی هست تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل. هاهاهاها. بعله، نارضایتی عمومی و ناامیدی از نظام. هاهاها. آخه این روزا جوونای قیام فقط به خودشون و توان خودشون امید و اعتماد دارن. ترس مهره های نظام هم از همینه. هاهاهاها.
آخوند محمدجعفر منتظری - دادستان کل نظام
دشمن در تلاش است با ایجاد ناامنی بین امت اسلامی مانع هر گونه پیشرفتی شود، حوادث منطقه را که می بینیم نه فقط حوادث کشور ما نه فقط حوادث آبان ماه کرج و اطراف کرج که یکی از نقاطی بود که دشمن بر روی آن سرمایه گذاری کرده بود، هشت استانی که در آبان ماه گرفتار اغتشاشات محدود بود را نمی گوییم؛ منطقه را ببینید در شرق کشور ما دشمن چه ناامنی هایی به وجود آورده است، جنوب کشور را ببینید در یمن و بحرین در قسمت های دیگر غرب کشور در عراق، سوریه و لبنان در شمال آفریقا، اینها همه حساب شده است
?موشکاف: د د دی دی دی! این شیخ دبنگو نیگا کن که وسط دعوا می‌خواد نرخ تعیین بکنه، به قیام سراسری تو ۲۰۰شهر می‌گه حوادث آبان ماه کرج! بعدشم می گه اغتشاشات محدود تو ۸استان، شیخک دبنگ خبر نداره که وزیر کشورشون قبلاً گفته بود که اغتشاشات (یعنی قیام) تو ۲۹استان بوده،
هاهاهاها. اما سایر حرفهاش... بعله، اوضاع نظام نه فقط تو ایران، بلکه تو همه جا خرابه. هاهاهاها. آخه حالا هم مردم لبنان و هم عراق و هر جایی که رژیم دست اندازی کرده، بلند شدن علیه این دشمن اصلی هاهاهاهاها. یعنی عمق استراتژیک نظام جوونای قیام کمر مار رو می‌زنن و بچه‌های شیر ایرون و کانونای شورشی سر مار رو... تا کل نظام ر پ ت پتو! هاهاهاها. عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: