موشکاف ۴ دی ۹۸

موشکاف ۹۸۱۰۰۴
?موشکاف: سلام. یه سلام گرم و آتیشی خدمت رفقای خودم. یادتونه یارو شیخ فری همه چی مملکتو به برجام گره میزد؟ حتی میگفت آب خوردن هم با برجام درست میشه. هاهاهاها. حالا برجام شده وبال گردن و جنازة رو دست مونده؛ شیخ فری.جام گدایی دست گرفته و دور دنیا راه افتاده هاهاهاها.


روزنامة حکومتی جوان – ۳ دی
رئیس‌جمهور گفت که «برجام آفتاب تابان است»، او خود نمی‌دانست روزی می‌رسد که به امید کورسویی از برجام به سرزمین آفتاب تابان سفر می‌کند تا از امربران امریکا، برای ادامه برجام راهی بجوید! برجام حالا برای دولت نه دستاوردی دارد، نه می‌تواند از آن خارج شود، نه می‌تواند به آن متعهد باقی بماند، نه می‌تواند «گامی» بردارد، نه می‌تواند آن را مبدل به چیز دیگری کند و نه حتی می‌تواند آن را به همین حال نزار خود واگذارد.
شرایط برجام الان کاملاً دود اندود است، مثل شرایط هوای پایتخت. هم هشدار خروج از تهران و از برجام می‌دهند، هم از این دو خارج نمی‌شوند! و البته تشابهات دیگر. با این حال این‌بار ظاهراً برجام خود به جایی رسیده که دیگر کسی داخل آن نیست!


?موشکاف: هاهاهاها. میگه یارو شیخ فری کاسة گدایی دست گرفته و رفته ژاپن، مگه اینکه اونا بتونن گرة کوری که افتاده به کار آخوندا رو وا کنن. هاهاهاها. اما نشد که نشد. هاهاهاها. به این میگن افتادن تو هچل! هاهاهاها. هچلی به نام برجام که حالا هیچ کس دیگه ای هم توش نیست. هاهاهاها.
جلسه علنی مجلس-تذکرات
علیرضا سلیمی – عضو مجلس ارتجاع – ۱دی
نکته دوم این است چرا در برجام به‌نحوی عمل شد که الآن اروپایی‌ها امروز با بالابردن شمشیر مکانیزم ماشه ما را تهدید کنند این چه وضعیتی است؟ و آقایان هم با یک واکنش انفعالی.


?موشکاف: هاهاهاها. میگن به مافنگیه گفتن ایست! بی حرکت! طرف که به زور خودشو سرپا نگه داشته بود یه نگاه عاقل اندر سفیهی انداخت و گفت داداش! کو حرکت؟! هاهاهاهاها. حالا حکایت این یارو تو مجلس نظامه که دنبال واکنش کارگزاران رژیم به بن بست برجام و مکانیزم ماشه اس. هاهاهاها. اما ملاحظه بفرمایین که هم باندیای خود شیخ فری چی میگن. هاهاهاها.
روزنامة حکومتی آرمان – ۳دی
بازگشت به برجام اتفاق نمی‌افتد
قاسم محبعلی مدیرکل پیشین خاورمیانه وزارت امور خارجه می گوید از ابتدا هم انتظار نمی‌رفت با یک سفر یا یک مذاکره گره کور این روابط باز شود. ایران به‌دلیل فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم‌ها که مردم را ناراضی کرده، نیازمند یافتن راه‌هایی است که از طریق آن از فشار تحریم‌ها بکاهد
انتظارات ایران از ایالات متحده مبنی بر برداشتن کامل تحریم‌ها، بازگشت به برجام و بعد مذاکره، با توجه به شرایط و اتفاقات روز انتظار چندان واقع بینانه‌ای نیست و در عمل امکان تحقق آن بسیار اندک است.
در شرایط کنونی مناقشات ایران با آمریکا و عربستان، نهایتا باید از طریق دیپلماسی و مذاکره حل شود و هیچ‌راه دیگری در این زمینه در دسترس نیست. اخیرا نیز شاهد بودیم که ایران در آخرین نشست مجمع عمومی سازمان ملل یک فرصت مناسب را برای مذاکره از دست داد.
?موشکاف: هاهاهاها. یارو نسخة مذاکره می پیچه. هاهاهاها . طرفو تو ده راه نمیدادن سراغ خونة کدخدا رو میگرفت. هاهاهاها. آخه واسه مذاکره باید یه چیزی داشته باشی که بده بستون کنی. اما عظما مفلس تر از این حرفاس. تازه، طرف حسابش یه ۱۲ ماده ای گذاشته جلوش که اگه عظما پای هر کدومش بیاد، نظام ر پ ت پتو...!. هاهاهاها. بعله، عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: