موشکاف ۹ دیماه ۱۳۹۸

موشکاف ۹۸۱۰۰۹
?موشکاف: سلام رفقا. سلام دوستان! بندة موشکاف موندم این مانور دریایی مشترک نظام با روسا و چینیا رو، اونم تو این حیص و بیص قیام کجای دلم بذارم. هاهاهاها. اصلا معلوم نیست این مانور واسه کدوم تهدید انجام شده. هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین که یارو سرتشتک نظام علت مانورو چی گفته.


خبرگزاری رویترز – ۶ دی
ایران، چین و روسیه یک مانور دریایی مشترک را روز جمعه در اقیانوس هند و خلیج عمان شروع کردند.
دریاسالار ایرانی غلامرضا طحانی در تلویزیون سراسری گفت: "پیام این تمرین صلح است، دوستی و امنیت پایدار از طریق همکاری و اتحاد...و نتیجه آن برای این است که نشان دهد که ایران نمی تواند ایزوله شود.
?موشکاف:‌ هاهاهاها. چه جالب! مانور نظامی برای تمرین صلح! اما یارو این چرت و چولاها رو سر هم کرده تا آخر سر بگه: مانور برای اینه که نظام ولایت ایزوله نمیشه. بیچاره ولی فقیه که ناچاره برای این که نشون بده منزوی نیست، یه روز روحانی رو بی‌خود و بی‌جهت بفرسته ژاپن، یه روز هم تو این ورشکستگی اقتصادی این همه پول خرج بکنه و دست به دامن روس و چین و ماچین بشه که مانور مشترک برگزار کنه که بگه در انزوا نیستم هاهاهاها. اما ملاحظه بفرمایین که خودشون تو روزنامه هاشون سر این نمایش واسه نظام چی چی نوشتن:


روزنامة حکومتی آرمان – ۸ دی
اینکه سود برگزاری این رزمایش برای ایران در چیست، هنوز روشن نیست و به گذر زمان برای روشن شدن این مسأله نیاز داریم؛ چرا که در عمل روسیه و چین با آمریکا در اجرای تحریم‌ها همکاری می‌کنند و در مقابل چندان به تعهدات خود در برنامه جامع اقدام مشترک پایبند نیستند... در صورت وقوع برخورد نظامی در این منطقه، کشورهای همین منطقه دچار مشکل می‌شوند و آسیبی نه به آمریکا نه به چین و نه به روسیه وارد نمی‌آید.


?موشکاف:‌ هاهاهاها. داره میگه اینا رفیق جیبتن، روز روزش جاخالی میدن. هاهاهاها. حالا عظما دلشو به اینا خوش کنه. هاهاهاها. اما ببینین یارو ظریف چه توییتی کرده:
توییت ظریف – وزیر خارجة نظام -۶ دی
«ایران از مدت‌ها قبل آمادگی خود را برای همکاری با همسایگان در راستای تأمین امنیت خلیج فارس اعلام کرده است. پویش صلح هرمز هم‌اکنون روی میز است. رزمایش دریایی مشترک ما در دریای عمان و اقیانوس هند با شرکای روسی و چینی‌مان به‌خوبی نشان‌دهنده تعهد [ما] به تأمین امنیت آبراهه‌های حیاتی است.»


?موشکاف: هاهاهاها. سپردن امنیت به دزد سر گردنه. هاهاهاها. رو که نیست سنگ پای قزوینه. ملاحظه بفرمایین که چه جوابی هم دریافت کرده. هاهاهاها
لن خودروفسکی مشاور ارشد روابط عمومی وزارت خارجه آمریکا - ۶ دی
کشورهای عزیز در جهان «پروفسور خود خوانده حقوق بشر» از شما می خواهد امنیت محموله های خود را به دزدان دریایی هرمز بسپارید. می توانید امیدوار باشید یا اینکه از این پیشنهاد مسخره از خنده روده بر شوید.



?موشکاف:‌هاهاهاها. سفارش بندة موشکاف هم به عظما اینه که به فکر نون باشه که این بازیا آبه. هاهاهاها. آخه عظی! تو از قیام سوختی و داری سرنگون میشی، چرا رفتی مانور دریایی؟ هاهاهاها. داستان یاروئه که دهنش از شیر سوخته بود، دوغو فوت میکرد. آخه عظی خطر به قول خودت تو خیابونای تهران و شهرهای سراسر کشوره، تو رفتی تو آبای اقیانوس هند و درای عمان چه غلطی داری می‌کنی! ههاهاهاها. البته روشنه که میخواد به ریزشی هاش روحیه بده. اما آب تو هاون می کوبه.. هاهاها. عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: