موشکاف ۱۱ دیماه ۹۸

موشکاف ۹۸۱۰۱۱
?موشکاف: سلام و صد سلام خدمت دوستان موشکاف و با سلام و تبریک ویژه به هموطنای مسیحی گل خودم به مناسبت سال نو مسیحی، ایشالا که سال نو برای شما و همة دوستان موشکاف مبارک باشه! خب رفقا ردیفین؟ رو به راهین؟ هاهاهاها. عظما موشک زد به تاسیسات نفتی آرامکو! آمریکا جواب نداد. پهباد آمریکایی رو زد، جوابی نشنید، بعد به اماکن آمریکایی موشک پروند، بازم جوابی نشنید، به قول قدیمیا چشته خور شده بود و خیال می‌کرد دنیا همین جوریاست تا اینکه این آخری کار دستش داد. هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین:‌


تلویزیون رژیم – ۱۰ دی
جنگنده های آمریکا یکشنبه شب مقر نیروهای تیپ های ۴۵ و ۴۶ حشد الشعبی در منطقه القائم در غرب استان الانبار را هدف گرفتند. بر اساس آخرین آمار شمار قربانیان این حمله به بیش از ۳۰ نفر افزایش یافته و شمار زخمی ها نیز ده ها نفر برآورد شده است.
?موشکاف:‌ هاهاهاها. گورومپ گورومپ!‌ زدن زدنی! پشم و شیشة آخوندی خودشو زده به اون راه و انگار نه انگار که چهل و چند تا پاسدار هم نفله شدن هاهاهاها. حالا فک می کنین اینجاهایی که زدن چه اهمیتی داشته؟ ببینین روزنامه های رژیم چی نوشتن. هاهاهاها. ‌


روزنامة حکومتی جهان صنعت – ۱۰ دی
تلاش برای قطع بازوی ایران
آمریکا در این حملات یک منطقه استراتژیک را هدف قرار داده است. منطقه‌ای در مرز سوریه که بر اساس تحلیل آنها حلقه وصل ایران از طریق سوریه است و مسیر ارسال سلاح به حزب‌الله را هموار می‌کند.
آمریکایی‌ها به دنبال قطع بازوهای ایران در عراق هستند و اگر این تحلیل را بپذیریم باید گفت که قطعا از این پس شرایط برای ایران سخت خواهد شد.
?موشکاف: هاهاهاها. بعله، یه ضربة سنگین به عمق استراتژیک نظام. هاهاهاها. عظی! هلال شیعیت چی شد؟ مثل اینکه اوضاع نظام خیلی قمر در عقربه. هاهاهاها.
روزنامة حکومتی حمایت – 10 دی
برداشت واشنگتن از ناآرامی‌ها و اغتشاشات … در عراق این است که عمق راهبردی و قدرت نرم (رژیم) ایران در این کشور به این واسطه کاسته شده و رشد احساسات ضد رژیم ایران در اغتشاشات عراق، فرصت مغتنمی برای عرض‌اندام و خدشه وارد کردن به جمهوری اسلامی است.
تحلیل دیگر تصمیم سازان آمریکایی بر این پندار و توهم قرار گرفته که (رژیم) ایران در حال حاضر، سرگرم رتق و فتق پس‌لرزه‌های ناشی از آشوب‌های آبان ماه است و به کار دیگری جز رفع مشکلات داخلی نمی‌رسد. به همین دلیل، سرمایه اجتماعی و توان نظام اسلامی کاهش‌یافته، تمرکز خود در منطقه را از دست داده و در گوشه رینگ قرار گرفته است!
تداوم راهبرد «مقاومت فعال» و پاسخ فوری، بازدارنده و متناسب، تنها راه منصرف کردن آمریکا از طی کردن این مسیر است.
?موشکاف: د د دی دی دی! عظما! همة دنیا فهمیدن که دیگه کرکی به عبا و عمامه ات نمونده. هاهاهاها. اما توصیه اش جالبه! تروریزم فعال. هاهاهاها. البته که نظام ولایت تو تروریزم ید طولایی داره. بخاطر همین، رفتن واسه زیر یه خم سفارت آمریکا تو عراق. اینم جواب رئیس جمهور امریکا. هاهاهاها.
خبرگزاریها - ۱۰ دی:
رژیم ایران پیمانکار آمریکایی در عراق را کشت و چندین نفر را مجروح کرد. ما قویا پاسخ دادیم و همیشه خواهیم داد. اکنون ایران یک حمله به سفارت واشنگتن در عراق را هماهنگ کرده است. آنها کاملا مسئول آن هستند.
?موشکاف: هاهاهاها. به این میگن قوز بالا قوز. هاهاهاها. بعله، نظام ولایت میخواست با موشک پرونیاش به مقرات آمریکایی طوری جلوه بده که انگار صورت مسئله تو عراق، آمریکاست. هاهاها. اما دیر آمدی ای نگار سر مست، خیلی وقته مردم عراق فهمیدن که دشمن اصلی شون رژیمه، رژیم. بخاطر همینه که میگن رژیم ایران اخراج! هاهاها. حالا عمق استراتژیک نظام شده باتلاق استراتژیک. هاهاها. هی دست و پا می زنن هی بیشتر فرو میرن. هاهاها. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: