موشکاف ۱۳ دیماه ۹۸

موشکاف ۹۸۱۰۱۳
?موشکاف: سلام! سلام و صد تبریک! قاسم سلیمانی دود شد و به فنا رفت. هاهاهاها. همین دیروز بود که عظمای فلک زده گفت ماشین نظام تو سربالایی به پت پت افتاده، می خواست دنده کمک عراقو جا بزنه و مثل همیشه یارو قاسم سلیمانی رو فرستاد اونجا که یه هلی به ماشین وامونده و اسقاطی نظام بده هاهاهاها. هل که نداد هیچی خودش هم ر پ ت پتو! نقل اون شعر معروف شد که:
غلام برفت که آب جو آرد آب جو آمد و غلام ببرد! هاهاهاها.
آب جو که چه عرض کنم! آتش آمد و آن غلام بدبخت ولایتو برد! حالا عظما مونده و بدبختی های چند برابر. هاهاهاها.

پیام خامنه ای -هلاکت سلیمانی
تلویزیون رژیم – ۱۳ دی
سردار بزرگ و پر افتخار اسلام آسمانی شد دیشب ارواح طیبه شهیدان روح مطهر قاسم سلیمانی را در آغوش گرفتند. سالها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم و سالها آرزوی شهادت در راه خدا سرانجام سلیمانی عزیز را به این مقام والا رسانید
با رفتن او به حول قوة الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای دیشب آلودند.
و اینجانب سه روز عزای عمومی در کشور اعلام می کنم
?موشکاف:‌هاهاهاها. بعله، الان سر تشتک قاسم سلیمانی با لاجوردی و اون یارو صیاد شیرازی تو جهنم دیزی بار گذاشتن. هاهاهاها. عظی! سر نفله شدن مزدورای حشد الشعبیت تو عراق که هیچ غلطی نکردی، ببینم جنمشو داری که سر پریدن این یکی سرتشتک نظام یه غلطی بکنی؟ هاهاهاها. گمون نکنم. هاهاهاها. اما ملاحظه بفرمایین که یارو ذوالنوری به کی احاله میده. هاهاهاها.

ذولنوری-هلاکت سلیمانی
تلویزیون رژیم – ۱۳ دی

کمترین توقعی که ما از ملت شریف عراق و دولت انقلابی عراق داریم این است که فقط شهید قاسم سلیمانی هدف قرار نگرفته بلکه امروز باید جلوگیری کنن از خروج کارمندان سفارت آمریکا از بغداد چون آمریکایی ها فراخوان زدن که کارکنان سفارتشون از بغداد برگردن و تخلیه کنن بغداد رو . اونا به شدت وحشت زده هستند و یقینا نباید فرودگاه های عراق برای پرواز های آمریکایی امنیت داشته باشه.
?موشکاف:‌هاهاهاهاها. یارو کنار گود نشسته میگه لنگش کن. هاهاهاها. داره به عراقیا احاله میده. این همه پاسدار ماسدار و حشدالشعبی مشت الشعبی و وحوش تو عراق دارین! چرا به اونا دستور نمی‌دی! مگه ندیدی مردم عراق که داری بهشون حواله میکنی چه هلهله و جشنی راه انداخته بودن!. هاهاهاها. گوارای وجودشون باشه.
کلیپهای شادی و هلهلة مردم عراق
?موشکاف: هاهاهاها. بعله، مردم عراق خیلی وقته که دارن شعار اخراج نظام ولایتو میدن. هاهاهاها. تمام بند و بساط عظما تو موشک پرانی و جنغولک بازی جلوی سفارت آمریکا واسه این بود که همین فضا رو عوض کنه اما کوبید به جدول. هاهاهاها. این تیکه از حرفای یارو ذوالنوری هم برای خنده بد نیست.
طبیعتا ما هر جا منافع آمریکایی ها در دسترسمون قرار بگیره در خلیج فارس در کشور های منطقه در دریای عمان اقیانوس هند گلوگاه و تنگه ها و آبراه هایی که در اختیار ماست ما بدون جواب نخواهیم گذاشت این جنایت آمریکا رو و ما قادر هستیم که ۳۶ پایگاه آمریکا در منطقه در تیر رس ماست نزدیک ترینش در بحرینه و دورترینش در جزیره دیگو گارسیای اقیانوس هنده. اگر قراره که آمریکایی ها نیروهای ما رو در کشورهای دیگر هدف قرار بدن برای ما بسیار راحت تر و ساده تر خواهد بود که آمریکایی ها رو در منطقه هدف قرار بدیم. و یقینا بی پاسخ نخواهد ماند.
?موشکاف: وااااای! چقدر ترسناک! هوووی! عجب تهدید خفنی! بعد از این مواضع سرسختانه، تمام ناوهای آمریکایی دنده عقبو چاق کردن. پایگاه های آمریکایی تو منطقه هم تخلیه شدن. هاهاهاها. بعله، اینم مثل یارو سلامی پهلوون پنبة نظام، میگه پایگاه های اونا سیبلن. هاهاهاها. شوت علی برو فکر نون کن که خربزه آبه. هاهاهاها. برو یه سوراخ موشی چیزی واسه خودت جور کن، از این پارسای خوابیده به تو نیومده. هاهاهاهاها. اما خدا کنه که یک در صد از این کارایی رو که گفتی بکنین! نظر شما چیه رفقا؟ به نظر شما خوب نیست که دست از پا خطا بکنن؟

لطفا به اشتراک بگذارید: