موشکاف ۱۸ دیماه ۹۸

موشکاف۹۸۱۰۱۸
?موشکاف: سلام و صد سلام به دوستان موشکاف و موشکافی! خوش اومدین! سرفراز کردین. هاهاهاها. خدمت شما عرض کنم که بازم پهلوون پنبة نظام سر چال کردن یارو نفله هه اومد تو گود و حتما میتونین حدس بزنین. هاهاهاها. من آنم که رستم بود پهلوان. هاهاهاها..

پاسدار سلامی – سرکردة سپاه – ۱۷ دی
حرف آخر را اول می‌زنم انتقام می‌گیریم انتقام می‌گیریم،سخت، محکم، پشیمان کننده، قاطع و تمام کننده، مطمئن باشید آرام باشید
ما اگر هر روز قطعه قطعه شویم در راه شما قربانی شویم می‌ارزد این آرزوی ماست ما فدایی شما هستیم
موشکاف: اما خودمونیم یارو کمدینیه واسه خودش هاه. هاهاهاها. تو که خیلی راست (!) می‌گی از جیبای پر از دلارت پیداست که چقدر علاقمند و تشنة ر پ ت پتو شدن هستی! اما امیدوار باش که همین حرفات رو خدا از دهنت بشنفه و به همین زودیا بعله به اون یارو که صدپاره شد ملحق بشی. هاهاهاها. آسیاب به نوبت! هاهاهاها. سفارشتو به بچه های قیام می کنم. هاهاهاها.


پاسدار شمخانی – دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام – ۱۷ دی
آمریکایی ها بدانند؛ تاکنون 13 سناریوی انتقام در شورا مطرح شده و حتی اگر بر ضعیف ترین سناریو هم اجماع صورت بگیرد اجرای آن می تواند یک کابوس تاریخی برای آمریکایی ها باشد. .. در مجموع 19 پایگاه، شامل 11 هدبیس که پایگاه های فرماندهی آمریکایی ها در منطقه به شمار می روند و کمترین فاصله را با مرز های شرقی و غربی کشور دارند، به همراه 8 پایگاه نظامی آمریکا در شمال و جنوب کشور در وضعیت آماده باش هستند که از آمار دقیق نفرات و تجهیزات نظامی شان مطلع هستیم و کوچکترین تحولات آنها را هم زیرنظر داریم.
?موشکاف:‌ اوه اوه اوه! چقدر ترسناک! یارو میگه پایگاههای آمریکا رو تو شرق و غرب و شمال و جنوب کشور هدف قرار می‌دیم. هاهاهاها. آخه گلابی! این که یعنی اعتراف به این که محاصره هستی! هاهاهاها. آخه ناسلامتی تو که سرتشتک نظامی باید اینو بفهمی نفهم! هاهاهاها. یه خورده هم فکر اون پاسدار بسیجیای ضربه خورده رو بکن که اگه این خالی‌بندیای تو رو باور کنن، دیگه حالی بهشون می‌مونه؟ نه والله! اما .... اما امروز اینا یکی از اون طرح های خفنی رو که تمام دشمنان نظامو هاج و واج و انگشت به دهان کرد رونمایی کردن. ملاحظه بفرمایین:

طرح سه فوریتی مقابله با اقدامات آمریکا با اتفاق آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید بر اساس این طرح اعضای پنتاگون و شرکت های وابسته و عاملان و فرماندهان شهادت سردار سلیمانی تروریست شناخته شدند.
?موشکاف: واااااای! چه ترسناک! رژیم همه پنتاگون و دور و بریاش رو فله‌یی گذاشت تو لیست! هاهاهاها. حالا ادامه‌ش ادامه اش ببینین دیگه چی چی تصویب کردن. هاهاهاه.
ادامة همان کلیپ با همان زیرنویس
دولت هم موظف است برای تقویت بنیة دفاعی نیروی قدس سپاه 200 میلیون یورو از طریق صندوق توسعة ملی در اختیار این نیرو قرار دهد. دبیر و اعضای شورای نگهبان که در صحن علنی حضور داشتند طرح سه فوریتی مقابله با اقدامات تروریستی آمریکا را تایید کردند. این نخستین طرح سه فوریتی در تاریخ مجلس شورای اسلامی است.
?موشکاف: دی ری رام رام رام! پس معلوم می‌شه تروریستهای رژیم فقط بند پولن، با ورپریدن قاسم پاسدار نگران شده بودن پس پول اونا چی می‌شه حالا میخون اینجوری بهشون خاطر جمعی بدن هاها ها! اما ببینم چطوره که پول و پله واسه سپاه قدس و آدمکشا و تروریستای مزدبگیرش هست، اما به مردم که می رسین می شین آس و پاس؟! واسه زلزله زده ها و سیل زده ها میشین مفلس! اگه بودجه هست واسه چی بنزین گرون کردین؟ هاهاهاها.
?موشکاف: بعله، اینا میخوان با چرب کردن سیبیل سپاه قدس، میخوان جای انتقام سخت عظما رو پر بکنن. هاهاهاها میخوان جلوی ریزش پاسدار بسیجیا رو بگیرن. هاهاهاها. اما از بندة موشکاف بشنوین که نه این سپاه قدس و نه کل سپاه، بدون اون هیولای نفله، دیگه سپاه بشو نیست که نیست. هاهاهاها. حالا .... می... بی.... نیم. شب دراز است و قلندر بیدار! هاهاهاها. عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: