موشکاف ۱۳ بهمن ۹۸

موشکاف ۹۸۱۱۱۳
?موشکاف: به به! سلام رفقا! خوش اومدین! هاهاهاها. اینطور که به نظر بندة موشکاف میرسه، یعنی تا اینجای کار، عظما تصمیمشو گرفته که قال قضیه رو بکنه و مجلس نظامو پر کنه از جک و جونورای باند خودش. هاهاهاها. و جونورای باندای دیگه رو جارو کنه! اما از این می‌ترسه که این نمایش بی‌مزه اصلاً تماشاچی نداشته باشه و سید علی بمونه و حوضش واسة همین که از تلخکای نمایش جمعه خواسته بود که واسة این نمایش بازارگرمی کنن هاهاهاها.

خطبه های نمازجمعه تهران-موحدی کرمانی
آخوند موحدی کرمانی – نمایش جمعه تهران – ۱۱ بهمن
از همه مهم‌تر این است که حتماً سر صندوقها حضور پیدا کنید این میدان جنگ است
خدا نکند یک وقت مطلع بشویم که مثلاً رأی عده کمی شرکت کردند هرچی گله دارید از هر کی گله دارید از نماینده مجلس گله دارید از وزیر گله دارید از استاندار گله دارید فعلاً همه را کنار بگذارید برای رضای خدا بروید سر صندوقها حتماً رأی بدهید حضور حداکثری داشته باشید این حضور حداکثری کشور را امنیت می‌دهد و ضربه به دشمن هست کشور را قوی می‌کند دشمن را مایوس می‌کند و مقام معظم رهبری هم دیدید که حرفشان همین بود که من سفارش می‌کنم به حضور حداکثری.
?موشکاف: هاهاهاها. چه عز و التماسی میکنه. تازه یه سری از این تلخکای نمایش جمعه گفته بودن شرکت تو نمایش انتخابات واجب شرعیه هاهاهاها. حالا فک میکنین طرف حساب این عز و التماس یارو کیه؟ هاهاهاها. بعله، درست حدس زدین، خود نیروهای وارفتة نظام که حال و رمق رای دادن هم ندارن. ملاحظه بفرمایین که یارو از حال و روز بسیجیای ریزشی چی میگه.


همایش فرماندهان سپاه و بسیج-
« باید دست به دست هم بدیم و این حرکت رو آغاز کنیم. یعنی به ظرفیت رسانی و ارتقاء ظرفیتهای پایگاههای مقاومت مساجد پایگاه مقاومت محلی برادر و خواهر در مساجد برای تحقق یعنی با هدف تحقق محله اسلامی».
?موشکاف: هاهاهاها. «آغاز به ظرفیت رسانی» یعنی چی ؟ هاهاهاها. یعنی این عدد و رقمایی که سر پایگاه‌های بسیجی مسیجیای گیج و ویج میگن همش رو کاغذه، پوشاله، همه شون خالیه، مگس هم پر نمیزنه. هاهاهاها حالا گرفتین چرا سر سوت و کوری نمایش انتخابات حرص و جوش می زنن. هاهاهاها. خوب میدونن که اگه این وامونده های بسیجی رو نتونن بیارن واسه انتخابات، ضایع بازاریه در حد لالیگا. هاهاها و الا مردم که واسه نمایش انتخابات تره هم خرد نمی کنن. هاهاهاها. این حرف خودشونه ها. هاهاهاها.

محمد غرضی روزنامة حکومتی آرمان – ۱۲ بهمن
جناح‌های سیاسی سال‌هاست فراموش کرد‌‌‌ه‌اند‌‌‌ که مرد‌‌‌م برای این د‌‌‌عواهای سیاسی تره هم خرد‌‌‌ نمی‌کنند‌‌‌. د‌‌‌ر شرایط کنونی برخی نمایند‌‌‌گان از مناطقی با ۷۰یا۸۰ هزار رای تنها با۶ هزار رای وارد‌‌‌ مجلس شد‌‌‌ه‌اند‌‌‌. این مساله نشان می‌د‌‌‌هد‌‌‌ که مرد‌‌‌م از شعار و وعد‌‌‌ه‌های توخالی خسته شد‌‌‌ه‌اند‌‌‌ و حاضر نیستند‌‌‌ وقت و انرژی خود‌‌‌ را صرف چیزی کنند‌‌‌ که هیچ نتیجه‌ای برای آنها به همراه ند‌‌‌اشته باشد‌‌‌
?موشکاف: هاهاهاها. البته این روزا، از اینجور اعترافا تو نظام زیاده. کسادی شعبده بازی انتخابات نظام بیشتر از اونیه که بتونن بپوشوننش. تازه کجاشو دیدین؟ هر روز که جلوتر بریم شقه و شکاف تو نظام بیشتر هم میشه. خدا خواسته برا جوونای قیام و کانونای شورشی. هاهاهاها. عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: